ODonoghue schreef:Iemand die me advies kan geven ivm enorm weinig zelfvertrouwen/laag zelfbeeld en dan ook nog gezakt?Inmiddels al voorzien
Wie heeft er tips tegen het gevoel van al geheel falen ? Er van overtuigd zijn dat je waardeloos bent, maar het niet kunnen relativeren? Graag ongeveer 30+.......
Iemand die ervaring heeft met prille lange afstandsrelaties en mijn gedachten kronkels en twijfels wil aanhoren en advies kan geven?
Iemand die mijn nare (paarden) ervaring van vanmiddag wil aanhoren.. moet het echt even ergens kwijt kunnen.
Ivy_ schreef:Iemand die mijn nare (paarden) ervaring van vanmiddag wil aanhoren.. moet het echt even ergens kwijt kunnen.Ik ben voorzien!
Ik wil even mijn verhaal kwijt over een vebroken vriendschap om een, naar mijn idee, klein banketstaaf iets....
iirrssjjee schreef:Ik wil even mijn verhaal kwijt over een vebroken vriendschap om een, naar mijn idee, klein banketstaaf iets....Voorzien!
Ik wil even mijn hart uitstorten tegen iemand die er niks mee te maken heeft. Groot probleem, dus probleemoplossend vermogen is wel fijn.Voorzien!
Iemand waarbij ik mijn verhaal kwijt kan/advies vragen wat betreft studie? Ik zit er helemaal doorheen. Alles gaat fout.
borstnoot schreef:Iemand waarbij ik mijn verhaal kwijt kan/advies vragen wat betreft studie? Ik zit er helemaal doorheen. Alles gaat fout.Voorzien
Iemand die me advies kan geven over erg emotioneel reageren en hoe ik hier mee om kan gaan/vanaf kan komen?
Iemand die eventueel tips heeft voor heftige reactie van een paard en hoe hiermee te handelen? (Liever privéberichtje dan bokt topic-momentje)
Silver_Bolly schreef:Iemand die me advies kan geven over erg emotioneel reageren en hoe ik hier mee om kan gaan/vanaf kan komen?Voorzien!