purny schreef:Klanten doen vaak neerbuigend over de caissières. En als je je irriteert aan het feit dat wij ons soms irriteren aan de klanten dan ga je lekker verder opzoek naar een ander topic
Ik heb eerlijkgezegd vaker meegemaakt dat de cassière zich superieur voelt dan het omgekeerde
is niet bij alle cassières het geval natuurlijk, maar ik vind het maar apart dat sommigen van jullie zo neerbuigend doen over de klanten omdat ze een klein dingetje verkeerd doen. Zonder hen zou er geen supermarkt zijn en dus ook geen salaris.
Niemand verwacht hier dat iemand aan z'n voeten ligt. Wat mensen die niet in een supermarkt werken vaak niet zien is dat er mensen zijn die echt ongelofelijk asociaal tegenover supermarktpersoneel zijn. Er zijn dingen naar me gegooid, mensen die hun kleingeld zo op de band flikkeren waardoor alles ertussen valt en ik moet gaan graven. Ja, het hoort bij in een supermarkt werken, maar een klant die mij respectvol behandeld zal ook altijd respectvol terug behandeld worden. Dat heeft niks te maken met superieur zijn, net zoals dat ik me niet onderdanig hoef op te stellen tegenover klanten. Als je een grote bek geeft tegen mij ga ik niet op mijn handjes zitten en met tranen in mijn ogen sorry zeggen. Dat heeft te maken met normaal sociaal gedrag vertonen.
You go girl! Of bonnetjes uit je handen trekken. Ik ben zo blij dat ik een weekje vakantie heb nu.
dat jullie zo vaak intimiderende klanten tegenkomen.