Denk dat ik er goed aan doe om het niet te doen
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
M_D_H schreef:Oh, ik bedenk mij net...
Costa Rica gaat winnen zaterdag...
Zij hebben namelijk ervaring met het vertrappen van insecten die even groot zijn als snijder
) maar deze, ik weet 't niet, als ze er uit zien alsof ze mijn kleine katje zouden kunnen opeten...
Aan de andere kant, vogelspinnen vind ik ook leuk, misschien gewoon een kwestie van wennen. Maar ach, ga er toch niet heen. Mij veel te warm. Ben meer een Eskimo dan een Indo. Foutje in het DNA.
M_D_H schreef:Ze kunnen het beter voetbaljournaal noemen... die keren dat er een andere sport in beeld komt zijn zo sporadisch dat je het niet echt sportjournaal kunt noemen...
Ik vind het voetbal zelf idd ook niet zo erg... waar ik echt een hekel aan heb is dat het je zo opgedrongen wordt. Tijdens WK's en EK's draait alles alleen nog maar om voetbal elke zender zend voetbal uit... er is voor de niet voetballiefhebber niks meer op tv...
Dát heb je trouwens ook op zondag dan is er ook niks op tv behalve voetbal...

hoi schreef:M_D_H schreef:Ze kunnen het beter voetbaljournaal noemen... die keren dat er een andere sport in beeld komt zijn zo sporadisch dat je het niet echt sportjournaal kunt noemen...
Ik vind het voetbal zelf idd ook niet zo erg... waar ik echt een hekel aan heb is dat het je zo opgedrongen wordt. Tijdens WK's en EK's draait alles alleen nog maar om voetbal elke zender zend voetbal uit... er is voor de niet voetballiefhebber niks meer op tv...
Dát heb je trouwens ook op zondag dan is er ook niks op tv behalve voetbal...
Sowieso is er niet veel op tv, of de tv staat vol met van die 50+ programma's van omroep Max
En goeie series komen altijd heel laat maar gelukkig scheelt het wel dat je het kan opnemen of op internet het kan terugkijken.

mirjamalvaro schreef:Kun je dat niet zelf downloaden dan? Of kijken op netflix?

of zelf ook een paar leuke films downloaden