Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Op termijn komt er nog wel eens een mooier bed.

Yasmine schreef:Oh, fijn! Bevalt het? Ik vond hem op de site al erg mooi maar toen ik hem gisteren zag staan werd ik helemaal verliefd. Ik heb graag een hoog bed en het hout vind ik prachtig. En die extra laderuimte lijkt me ontzettend handig
Lang leve een lakse huisbaas..
(en ik weet niet of ik dan bereikbaar ben).
Inderdaad wel wat druk behang, maar wel mooi! Zijn alle wanden zo?
Ik heb nu een van de goedkoopste bedversies van de Ikea. Laurahh schreef:Hij is inderdaad erg mooi. De laderuimte is erg ruim, wij kunnen er echt veel in kwijt!
Helaas hebben wij vochtproblemen in ons huisje en zijn we daarom continue schimmel van de onderkant van het bed aan het poetsenLang leve een lakse huisbaas..
Wij hebben ook toevallig hetzelfde dekbedovertrek op het bed liggen als ze op de plaatjes bij de ikea hebben, terwijl we ze onafhankelijk van elkaar hebben uitgezocht. Zagen later pas die ikea foto's, haha
Hopelijk is het snel opgelost. Maar dat verhaal van de lakse huisbaas ken ik, vriendin van me heeft zo'n vochtproblemen dat de condensatie na één nacht van de muren druipt...
Neem je inboedel van de vorige eigenaar over?
Er moet een dvdspeler en digitale tv-box in kunnen, en liefst ook plaats voor dvd's (niet in een lade maar open, zodat je de dvd's kan zien) maar ik vind niets dat voldoet. Alles heeft deurtjes, geen plaats voor een dvdspeler of is te duur. Qua boekenkast ben ik er wel uit, dat wordt deze
) buffetkast en dan is het compleet
, wat voor bank is het geworden?
. ik heb een kleine maar past alles op in eventueel
(http://www.leenbakker.nl/nl/assortiment ... bel_zurich)

Gelukkig heb ik net 3 weken vakantie gehad want ik had die niet alleen in het weekend kunnen doen.

, ik ging op mijn fiets met rek ervoorop en een mand erop de winkels af (arme fiets
)
, voor 20 euro ipv 50 euro , ach wie doet me wat 

).
).
(ik vind een tv geen mooi object, wel functioneel af en toe).
Ik ook, een strijkplank, dinerborden die ik heel graag wilde (heeft mijn moeder drie dorpen voor langs moeten rijden, omdat ze overal maar 2 of 3 borden in het grijs op voorraad hadden, en ik moest er 6 hebben
), theedoeken, handdoeken, puddingschaaltjes, pollepel en een eiersnijder van mijn zusje
Ben er allemaal heel blij mee. En nu zitten ze me alweer nieuwsgierig te maken met 'We hebben al een verjaardagscadeau'.
'Oh, nou dan krijgt T. iets anders voor zijn verjaardag!' Niet zo grappig op zich, maar een paar dagen van te voren had ze nog een opmerking gemaakt van 'We zullen nog wel zien of ze echt gaan samenwonen.'
Is het op z'n minst een groot appartement waar je zo'n prijzen voor betaalt? Hier vind je ook wel appartementen met 1 slaapkamer voor €700 maar dat zijn dan erg ruime, moderne appartementen.
maai_ke schreef:Ik kom even bij jullie binnenvallen, ben een stille meelezer.
Ik heb geen concrete plannen om op mezelf te gaan wonen nog maar vindt het wel interessant om al wat dingen te lezen en te weten, kan nooit kwaad.![]()
Nu kom ik zelf uit een klein dorp in Overijssel, en ik was wel benieuwd hoe bij jullie de huurprijzen ongeveer liggen. Hier betaal je voor een appartement met 1 slaapkamer in het centrum al gauw 700 euro kale huur. Is dan wel een heel nieuw appartement en pal in het centrum maar toch. Ik vind dit redelijk prijzig en daarom was ik benieuwd hoe de prijzen bij jullie ongeveer liggen?
Wat meer buitenaf is hier goed te doen maar zijn vaak oude appartementen en in slechte buurten dus ook niet echt te doen. Hier moet je het hebben van particuliere huur merk ik..
Rebecca schreef:Facebook?Marktplaats? Of een andere woonplaats? , hmm ik ben dan als Fries ook vrij verwend
Off Antikraak
renskep schreef:Ik zou vooral Funda op je telefoon installeren en misschien bij makelaars daar in de buurt eens informeren of zij je ook op de hoogte kunnen houden.
En misschien wel een briefje in de supermarkt daar hangen. Klinkt misschien heel suf en ik weet niet of het werkt, maar hier in de omgeving zijn vaak mensen die een veredelde garage verhuren als woning, maar die zijn altijd zo snel weg dat je dat echt via-via moet horen.