Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anne_26

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:07

Emmaa_ schreef:
Ik las net iets over te korte broeken, ik ben 1.85 en snap het probleem dus volledig := Ik heb nu van Asos de "Tall" high waisted broeken, die zitten echt súper en ze hebben lengtemaat 36

Thanks!
Ik kreeg al eerder de tip van asos.com
Zal daar binnenkort eens gaan kijken +:)+

Over bikini's, ik zag zulke leuke bij Forever 21 :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:08

Lingeriezaken vind ik niet fijn, die willen altijd mee het pashokje in. :')
Was laatst bij een bruidszaak lingerie passen en het zat gewoon niet mooi/lekker, cups waren net te groot. Reactie van de verkoopster.. "Ja nou ja, dat zie je toch niet met de jurk eroverheen." :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:11

Anthea schreef:
Lingeriezaken vind ik niet fijn, die willen altijd mee het pashokje in. :')
Was laatst bij een bruidszaak lingerie passen en het zat gewoon niet mooi/lekker, cups waren net te groot. Reactie van de verkoopster.. "Ja nou ja, dat zie je toch niet met de jurk eroverheen." :')

:oo _O-
Wat erg zeg, wat zei je maar de jurk gaat ook nog uit. <<)

Nessie

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 19:43

Ik koop het bij Victoria Secret, Hunkemoller en als ik eens bij Primark ben neem ik ook nog wel wat mee. Net zoals dat ze soms wel wat leuks bij H&M en Nelly hebben. Bikini's koop ik zo ongeveer alleen maar bij Victoria Secret.

ValerieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:05

Bij mij ligt het eraan waar ik tegenaan loop, toch wel fan van de Victoria Secret.

En qua kleren, meestal koop ik af en toe wat, gaat het niet zo hard met het geld en heb je toch telkens wat, dat werkt voor mij het beste geloof ik :P

Ik hou van felle kleuren, zwart zo af en toe!

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:13

Ik spaar liefst een keer hele goed, zodat ik heel veel kleding in 1 keer kan kopen, niet dat dat lukt. :+

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:14

Hier ook meestal BH's van Hunkemoller of Livera.. Ben eigenlijk nog een keer toe aan nieuwe slipjes. Heb nu van die bommapants, niet zo sexy :')

ValerieV

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:25

Natsuki schreef:
Ik spaar liefst een keer hele goed, zodat ik heel veel kleding in 1 keer kan kopen, niet dat dat lukt. :+

Vandaar dus :Y)

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:26

Maar zolang ik elk jaar nog een andere maat heb met alles ga ik nog geen dure kleding kopen. _O-

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:07

Ik koop ze lekker cheap bij de H&M, enige voordeel van het hebben van geen vormen _O- Ook geen goede ondersteuning nodig!

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:38

Ok dames, ik heb een probleem. Hoop echt dat iemand de oplossing weet aangezien ik nu koos inspiratieloos ben. Deze week een jurkje gekocht bij de vero moda van only, gebroken wit met bloemtjes, maar hij schijnt gigantisch door :oo En aangezien ik volgende week in het zeer zonnige Australië zit wil ik hem wel erg graag aan... Iemand een idee wat ik er onder zou kunnen doen? Het gaat om zo'n soort jurkje, de mijne kan ik online niet vinden.

http://nl.only.com/only/short-dresses/on-merle-s-l-short-dress-wvn/15091130,nl_NL,pd.html?dwvar_15091130_colorPattern=15091130_CloudDancer_422870&forceScope=

Leuke outfits komen hier overigens voorbij! Ik heb zelf best wat verschillende stijlen, de ene dag kan ik heel netjes zijn en de volgende dag juist weer wat stoerder. BH's komen hier van de H&M, ondanks een grote cup zitten ze gewoon goed, vergelijkbaar met mijn BH van de lingeriezaak.

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:46

een wit langer hemd

anneeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:48

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 22:52

Dat zou ik inderdaad eens kunnen proberen. Ben dan altijd bang dat je ook weer de rand van de top ziet zitten. Maar dat zul je toch wel altijd houden

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 23:52

Je kunt beter een lang hemdje met spaghettibandjes doen, dan heb je minder kans dat je een rand ziet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:18

Klopt, en die hemdjes worden gewoon verkocht bij de Hema :j

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:34

Dan gaan we vanmiddag maar weer eens de stad in, heb wel gewoon een lang hemd maar niet een met spaghettibandjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 10:59

Ik wil ook alleen nog maar hemdjes met spaghettibandjes, tekent veel minder inderdaad! Die van de primark zijn ook prima voor onder kleren, de eerst volgende keer dat ik daar ben neem ik echt een stapel zwarte, donkergrijze en witte mee haha.

Ik draag in de zomer ook graag crop-tops trouwens! Ik heb wel bijna altijd dan een gewoon shirt bij me, ik heb chronische darmklachten dus als ik dan ergens ga bbq-en of zo doe ik daarna een normaal t-shirt aan, want mijn buik blaast zichzelf echt op als een ballon haha. Ik houd echt van crop-tops! <3

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 14:36

Santigo_ schreef:
Ok dames, ik heb een probleem. Hoop echt dat iemand de oplossing weet aangezien ik nu koos inspiratieloos ben. Deze week een jurkje gekocht bij de vero moda van only, gebroken wit met bloemtjes, maar hij schijnt gigantisch door :oo En aangezien ik volgende week in het zeer zonnige Australië zit wil ik hem wel erg graag aan... Iemand een idee wat ik er onder zou kunnen doen? Het gaat om zo'n soort jurkje, de mijne kan ik online niet vinden.

http://nl.only.com/only/short-dresses/on-merle-s-l-short-dress-wvn/15091130,nl_NL,pd.html?dwvar_15091130_colorPattern=15091130_CloudDancer_422870&forceScope=

Leuke outfits komen hier overigens voorbij! Ik heb zelf best wat verschillende stijlen, de ene dag kan ik heel netjes zijn en de volgende dag juist weer wat stoerder. BH's komen hier van de H&M, ondanks een grote cup zitten ze gewoon goed, vergelijkbaar met mijn BH van de lingeriezaak.

<3 dat jurkje <3

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:00

Het is niet precies dezelfde helaas :p van dat jurkje heb ik wel het topje, ben ik ook helemaal verliefd op

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:45

Kunnen jullie me aan wat inspiratie helpen?
Ik wil heel graag een meer uitgesproken kledingstijl, ik vind mezelf nu best saai qua kleding. Ik hou erg van vrouwelijk/stoer, dus jurkjes met toffe laarzen eronder of een t-shirt met print en dan een blazertje, of leuke jeans met een geruite blouse. Ik vind het alleen zo lastig om leuke combinaties te maken, en weet niet goed wat ik moet kopen. Alles lijkt gelijk ook zo duur.

Ik heb een aantal blousjes in verschillende kleuren, heb blazertjes in verschillende kleuren (maar wel vooral 'veilig', op één gele na). Een voorraad rokjes, ook opvallende, die ik niet weet te combineren. Veel shirtjes maar vooral effen, dus snel saai. Spijkerbroeken, ook in wit, felblauw, turquoise en donkerrood. En een paar jurkjes, maar een aantal vind ik eigenlijk niet zo leuk meer en anderen vind ik heel moeilijk te combineren voor iets koudere dagen.

Ik wil dus graag weten hoe ik de eenvoudige shirtjes die ik heb in een toffe outfit kan combineren, hoe ik die opvallende rokjes (bloemenprint, zalmroze, blauwgroenig) leuk kan dragen, waar ik voordelig toffe jurkjes kan scoren, hoe ik de combinatie tussen vrouwelijk/netjes en stoer kan maken. Ik heb trouwens nog een cadeaubon van 75 euro bij Wehkamp, heb zelf al wel gekeken maar blijf toch snel hangen bij veiligere kledingstukken. Ik vind dit er bijvoorbeeld heel leuk uit zien, maar zou er zelf nooit aan denken om zo'n blouse te kopen omdat het in mijn hoofd dan heel truttig is.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 15:52

Misschien kun je eens wat foto's plaatsen van kleding die je hebt! Vaak kun je door middel van sieraden ( Statement ketting ) al heel veel doen. Wat ook handig is bij Wehkamp is de GTST shop, kun je je persoonlijkheid aanklikken die je er leuk uit vind zien en dan vind je allemaal artikelen die daarbij horen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:02

Leuk jurkje hierboven!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:13

Wat vinden jullie trouwens van de New Balance sneakers? Ik moest er eerst niet zoveel van weten maar vind ze nu toch stiekem wel heel gaaf! :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 16:22

Vindt ze persoonlijk maar niks.. Liever all-stars of nikes dan