Rare mensen op marktplaats deel 6!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:07

Varekaj schreef:
Ik had eerder iets van "als je het ras niet kent, dan zoek je dat toch even op voor je contact opneemt?" Want ja, er staat geen foto bij de advertentie maar die kunnen ze dus wel vragen.

Ironisch genoeg is hij veel pittiger en fijngevoeliger dan mijn jonge hengst, heeft ondanks zijn "tinker-zijn" een betere stap en draf (galop is nog wat plat, maar kan mits training wel best goed worden als hij kracht wint achterin), is symmetrisch getekend, doet graag een sprongetje en is flexibeler/wendbaarder dan mijn hengst waar ik wedstrijd mee rij en hij leert ook sneller :') En da's gewoon een warmbloed haha!

Ieder paard heeft zijn eigen kenmerken en kwaliteiten. Dat zo'n griet zo reageert, die ben je toch liever kwijt dan rijk?

Met zo'n instelling komt ze nergens aan de bak.

Zo, ik heb gezegd! =:) 8-)

Giolli
Zeg maar Ber!

Re: Rare mensen op marktplaats deel 6!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:08

Ach, ik denk echt niet dat het serieus was hoor...
gewoon een meid die zich verveelde en zin had om even te stoken.

gelukt. :')

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:11

Ik heb nu een stijlvolle kamervoliere op marktplaats staan, valt goed in de smaak en er wordt flink op geboden, maar nu al 5 keer na het mailtje "ik accepteer uw bod, wanneer wilt u hem komen halen?" helemaal niks meer terug. (Vervolgens laten ze wel gewoon het bod staan). Had iets soortgelijks met een terrarium. Wat is dat voor hobby, op dierenverblijven bieden voor de lol? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:12

Ja toch wel, ze leek eerst best gemotiveerd en aangenaam, dan is dit wel een koude douche. Want bedoeling is, als het goed gaat en klikt, om ze ook mee te nemen op wedstrijd én ze ook deels de zorg van mijn jonge hengst toe te vertrouwen (maar dat staat er niet bij). Goed dat ik het nu al weet, anders zou ze misschien alleen maar de tinker doen tot ze de hengst ook mag, en tinkertje dan links laten liggen.

In het weekend komt er wel telkens 1 ochtend een autistische jongen om hem te borstelen, die is er ontzettend blij mee, maar omdat hij op internaat zit kan hij niet vaker. En dan verdient hij nog steeds een hoop meer aandacht.

@Giolli: kom het vaker tegen, dat mensen zeggen "ik hoor dat je bijrijder zoekt" als ik op stal ben, en dan helemaal afkoelen als ze zien dat het voor tinkertje is en niet voor m'n andere paard. Blijkbaar rust er toch nog steeds zo'n beeld op dat het slome zakken zijn, terwijl dat lang niet altijd het geval is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:20

Pearlx schreef:
Ik heb nu een stijlvolle kamervoliere op marktplaats staan, valt goed in de smaak en er wordt flink op geboden, maar nu al 5 keer na het mailtje "ik accepteer uw bod, wanneer wilt u hem komen halen?" helemaal niks meer terug. (Vervolgens laten ze wel gewoon het bod staan). Had iets soortgelijks met een terrarium. Wat is dat voor hobby, op dierenverblijven bieden voor de lol? :')

Kijk of je bieder kan terugvinden.
Soms is het "broodnijd".

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:23

Leuk! Ik kan een fikse stapel Donald duckjes ophalen voor 3 pleuries! :D

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:40

Varekaj schreef:
Ja toch wel, ze leek eerst best gemotiveerd en aangenaam, dan is dit wel een koude douche. Want bedoeling is, als het goed gaat en klikt, om ze ook mee te nemen op wedstrijd én ze ook deels de zorg van mijn jonge hengst toe te vertrouwen (maar dat staat er niet bij). Goed dat ik het nu al weet, anders zou ze misschien alleen maar de tinker doen tot ze de hengst ook mag, en tinkertje dan links laten liggen.

In het weekend komt er wel telkens 1 ochtend een autistische jongen om hem te borstelen, die is er ontzettend blij mee, maar omdat hij op internaat zit kan hij niet vaker. En dan verdient hij nog steeds een hoop meer aandacht.

@Giolli: kom het vaker tegen, dat mensen zeggen "ik hoor dat je bijrijder zoekt" als ik op stal ben, en dan helemaal afkoelen als ze zien dat het voor tinkertje is en niet voor m'n andere paard. Blijkbaar rust er toch nog steeds zo'n beeld op dat het slome zakken zijn, terwijl dat lang niet altijd het geval is.

dat vooroordeel is denk ik met alle koudbloeden zo, ontkom er zelf ook niet aan met de Groningers, wat ik dan wel leuk vind is als ik ze er in de cross allemaal vanaf rijd, hoezo zou mijn paard sloom zijn? dus niet :D

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-02-14 19:41

Ik vind tinkies geweldig, zou nu ook zo naar je toe rijden, helaas word dat minstens 5 uur in de auto :')

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:46

Ik moet eerlijk zeggen dat tinkers qua uiterlijk niet zo mijn ding zijn, maar ik stap overal op. En dan blijkt meestal dat ze qua innerlijk echt top zijn..

Plus dat je tegenwoordig blij mag zijn als je iemand vindt die je een kans geeft om een eigen paard te rijden..

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:52

Hier weer een aantal fijne transacties gehad, zowel verkocht als gekocht +:)+

Nu maar weer wat nieuwe dingen op Marktplaats zetten vanavond, zo gaandeweg begint het lekker op te ruimen :)

claudiadvx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 19:56

ik ga ook maar eens een grote opruiming doen denk ik. aangezien geld altijd wel mooi is:P

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:00

ING heeft de hele dag al storing, zo vervelend, er word geen geld bijgeschreven, erg lastig...

Ceetje_bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:01

Bij mij vanmorgen wel. Gelukkig.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:23

pmarena:
ik vind die soort eenwieler echt geweldig zeg :D
echt een grappig ding!

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:27

Pearlx schreef:

Nee dat lijkt gewoon het nieuwe marktplaats te zijn, dit heb ik eindeloos met mijn scapa deken. Bieden op en over de vp, maar reageren bij een akkoord zit er niet in blijkbaar. Word er akelig van.

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:29

Lekker snel, heb mijn zadelkasten verkocht. Een erg nette prijs voor gekregen! :D
Nu opzoek naar nieuwe. 8-)

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:31

Varekaj schreef:
Heb maar ff terug gemaild dat haar reactie lomper is dan een heel leger Belgische trekpaarden bij elkaar...

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:33

Romylover: ja stoer hè!!
Heel wat handiger om met een paard veilig & praktisch op pad te gaan dan met een fiets ofzo :P

Zo dat is inderdaad best snel Giolli :oo

Ik denk dat vrij veel mensen op meerdere dingen tegelijk bieden en het bieden niet zo serieus nemen -O-

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:37

Ja, gaat de laatste tijd lekker hier! :D binnen 15 min een hoofdstel geruild tegen een echt schapenwol singelbontje en een leuk sjabrak.

En binnen 24 uur zadelkasten weg.
laatst mijn schoenen verkocht...

nu nog op zoek naar nieuwe zadelkasten (heb contact met iemand)
een heel stel halstertouwen en een poetskist incl. Borstels. :)

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:45

wat lomp over die boerenpaarden... :oo

Ik heb vorige week wat spulletjes bij budgethoofdstel gekocht ik hoop dat ze deze week arriveren :D

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:46

tessyke schreef:

Ik heb vorige week wat spulletjes bij budgethoofdstel gekocht ik hoop dat ze deze week arriveren :D

Ik ben heel benieuwd naar de kwaliteit. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:58

tessyke schreef:

Ik heb er eerder wel eens besteld en was zeer tevreden!

Heb er nu ook weer 1 hoor, iemand die van mij wat over wou overnemen, na veel gezakt te zijn in de prijs en 3 dagen verder met het gemiep van haar aan het wachten op geld...
Meerdere keren gevraagd of het al geregeld is en een week verder nog niks, nu opeens vroeg ze of ik nog meer spullen had, weer 2 dagen verder en ze wou nog wat spullen overnemen, weer gemiep over de prijs terwijl ik al echt haar gematst te hebben een prijs overeengekomen.

Zit ondertussen weer te wachten en geen antwoord (ging via facebook) terwijl ze om het uur zowat wat op fb zet.
heb gezegd dat ik deze week mijn geld wil want ga niks vasthouden, betwijfel of het hele gebeuren ooit nog doorgaat.
Zucht :(

Giolli
Zeg maar Ber!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:08

Ik hou nooit wat vast....

ben ik nou aso? :')

Eilinora

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:09

Pearlx een tip voor jou,een kamervoliere is ook erg geliefd bij ratten houders...zou hem dus ook gewoon bij knaagdieren en kooien zetten.

Pearlx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 21:31

inowa schreef:
Pearlx een tip voor jou,een kamervoliere is ook erg geliefd bij ratten houders...zou hem dus ook gewoon bij knaagdieren en kooien zetten.

Bedankt voor de tip inowa, maar hij is van hout. Dat is volgens mij niet zo'n geliefd materiaal bij knaagdierhouders?

Afbeelding