Model worden/hoe? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Courses

Re: Model worden/hoe? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-14 23:12

Eens .. Verder denk ik dat je met jou bottenstructuur in het gezicht erg moet oppassen met poses als foto 1 en 3. Het is niet erg flaterend en komt vrij 'breed' over terwijl je op de andere foto's en recht van voren ineens heeeel anders oogt!

Thanks :) Is echt een van de weinige foto's die online staan van ons samen die ook gewoon een goede chemie er in heeft zitten. Blij met vriendje <3

Ik heb van de week nog wat foto's teruggehad maar daar was ik absoluut niet blij mee, heb ze ook meteen verwijderd.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 17:30

Thanks voor de tips!

Klopt, degene die dit heeft gedaan is nog in opleiding, maar ik vind dat ze het harstikke goed doet. Dit zijn les 5 & 8. De eyeliner hoort zo, als je die tot in je ooghoek doortrekt krijg je hangogen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 17:44

Hang ogen? Wat bedoel je? :=
Ik vind zelf dat je eyeliner niet mooi uit loopt, net alsof er een stukje mist/is vergeten. Deze lopen bv wel door, zie je wat ik bedoel?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik snap dat je er blij mee bent Courses, jullie zijn een knap stel! :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 17:54

Ik snap wat je bedoelt, maar op die foto's zie je ook al enigszins het hangoogeffect. Bij die les vond ik het in eerste instantie ook maar vreemd, maar nu snap ik het wel. Maar nog los van dat ben ik alleen maar model. :)

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 19:29

Misschien komt de make up er beter uit op de foto's van de professionele fotograaf.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 19:30

Er zijn alleen die keer met de smokey eyes foto's van een professionele fotograaf gemaakt hè?

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 19:33

Heb ik je verkeerd begrepen dan? Ik dacht dat je nog foto's zou plaatsen die door een professionele fotograaf waren genomen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 19:34

Alleen van de look met smokey eyes dacht ik gelezen te hebben :) Maar misschien vergis ik me!

xRiiannex

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 20:57

Gister een foto gemaakt tijdens de zonsondergang in me kamer :)
Afbeelding

Zelf houd ik niet van winged eyeliner soms doe ik het wel eens (als ik een keer variatie in mijn make up wil bijvoorbeeld)

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 21:12

Ik start volgende week ook de opleiding visagie, maar ondanks je uitleg vind ik de make up slordig gedaan. Vooral omdat ze al meerdere lessen heeft gehad. Ik heb die techniek nog nooit gezien of van gehoord. Dat streepje zal denk ik niet helpen om een hangoog tegen te gaan, het trekt nu juist de aandacht vind ik. Ook de smokey eye op die 1e foto's had beter gekund, is nu nog erg recht en nog zo geblend. Sorry dat ik zo kritisch ben, maar ik wil ook dat mensen goed naar mijn werk kijken zodra ik in opleiding ben en niet dat ze zeggen 'ik vind het wel mooi'. :j zal ook wel aan mij liggen haha, ik ben erg pietje precies qua visagie en haar. Ik zal weer ontopic gaan haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 21:21

Ik denk dat ik wel snap wat me niet zo aanstaat aan jouw wing op deze foto's Dinniej. Jouw ogen zitten niet per se erg diep in je kassen, maar je wenkbrauwbot steekt wel wat verder uit waardoor je bewegend ooglid maar een heel klein zichtbaar oppervlak heeft. Je wing had dus wat mij betreft wel wat meer naar de buitenkant gemogen. Ik snap wat je visagiste bedoelt met het niet willen invullen van dat laatste stukje ivm hangende oogleden, maar omdat jij al niet heel veel zichtbaar ooglid hebt had ze dit beter wel kunnen doen. Nu lijkt het net alsof er gewoon een stukje is overgeslagen als het ware. Is overigens niet aanvallend of gemeen bedoelt hoor! Het valt me alleen op

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 21:38

Frummels schreef:
Alleen van de look met smokey eyes dacht ik gelezen te hebben :) Maar misschien vergis ik me!

Dat klopt.

En Emma, ik denk dat ik je punt snap. Ik had er alleen zelf weinig over te zeggen, maar dit soort dingen zijn altijd handig om te weten, voor iedereen. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 21:40

Snap ik! Uiteindelijk ben je ook maar model en als je visagiste iets wil proberen dan heb je dat natuurlijk maar te accepteren.. Tenminste, in de meeste gevallen.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 21:52

Inderdaad. Ik weet niet of ik er echt niets over te vertellen heb want het is een vriendinnetje van me, maar de lesgeefster heeft er verstand van en ik niet, dus ik vind mezelf niet de persoon om ertegenin te gaan.

ThreeFingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-14 23:03

En soms moet je ook gewoon dingen uitproberen.
Daar leer je weer van!

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-14 08:10

Ook dat idd. (:

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:31

Vanochtend geoefend met eyeliner :')
Maar ik heb gewonnen van die eigenwijze eyeliner, en het zit er nu ongeveer goed op :j .
Heeft er nog iemand tips?

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 13:45

tabaflab schreef:
Maar ik heb gewonnen van die eigenwijze eyeliner, en het zit er nu ongeveer goed op :j .

In het midden beginnen dan naar de buitenkant van je oog een lijntje trekken.
Als laatst pas de binnenkant van je oog doen zeg maar, dus dan trek je vanuit binnenuit het lijnt verder door naar de buitenkant.
Heel veel oefenen en tutorials op youtube kijken helpt ook! :)

tabaflab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 14:26

jasmijnz schreef:
tabaflab schreef:

In het midden beginnen dan naar de buitenkant van je oog een lijntje trekken.
Als laatst pas de binnenkant van je oog doen zeg maar, dus dan trek je vanuit binnenuit het lijnt verder door naar de buitenkant.
Heel veel oefenen en tutorials op youtube kijken helpt ook! :)

Thanks, ik probeerde het idd vanaf de binnenkant.

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 19:33

Hai! Ik lees al een tijdje mee maar durfde nooit zo goed te reageren. Maar ik zou het heel gaaf vinden om ook eens model te staan. Of ik mooi genoeg ben weet ik niet, maar wie niet waagt wie niet wint, toch? Zou ik me hier mogen melden?

Liefs Jamie

NYC2B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-14 21:06

Oeeh ik heb vrijdag de shoot :D *duimt voor mooi weer*

Once upon a time, als sneeuwwitje :) (soort van)

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-14 10:24

jamieblont schreef:
Hai! Ik lees al een tijdje mee maar durfde nooit zo goed te reageren. Maar ik zou het heel gaaf vinden om ook eens model te staan. Of ik mooi genoeg ben weet ik niet, maar wie niet waagt wie niet wint, toch? Zou ik me hier mogen melden?

Liefs Jamie

Uiteraard, welkom ;) Vertel even wat over jezelf etc :)

jamieblont

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:01

Courses schreef:
jamieblont schreef:

Liefs Jamie

Uiteraard, welkom ;) Vertel even wat over jezelf etc :)

Ik ben Jamie, 16 jaar oud. Ik heb nog helemaal geen ervaring met fotoshoots e.d., maar het lijkt me ontzettend gaaf om dit soort dingen te doen. Ik ben 1.77 lang en heb maat 34/36 dus dat is volgens mij wel 'prima'. Of mijn gezicht mooi genoeg is weet ik niet precies, maar ja de ambitie is er wel. :o

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 13:11

Niet geschoten is altijd mis! Ik vind je een leuk apart gezichtje hebben. Sproetjes vinden veel mensen ook leuk. Probeer het zou ik zeggen! :j

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-14 15:33

@jamieblont, ik vind je wel een beetje lijken op valentijn de hingh, en die is hartstikke succesvol..
Afbeelding