trouwen in 2014

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Niene87

Re: trouwen in 2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:20

Ik kom me melden :)
Wij trouwen 23 juli 2014

ik heb een leuke app gevonden
voor android en apple gebruikers
WEDPICS

Je kan hier je eigen trouwerij in zetten en je gasten uitnodigen of zorgen dat ze het installeren. Elke gast die dan foto's maakt met z'n smartphone kan deze hier uploaden. Zo heb je als bruidspaar alle foto's van je gasten ook.
het werkt goed want je kan de foto's gewoon opslaan op je eigen telefoon en opslaan op bijv je PC eventueel afdrukken.
Verder ga ik lekker meelezen en kletsen (althans poging tot)

biancatjuh27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 12:22

welkom Niene

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 16:07

Welkom Niene!

sans6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-04-14 20:59

Hi Niene, welkom! Die app hebben wij inderdaad ook, erg leuk!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-14 21:09

Welkom hier Niene en bedankt voor de tip, ik heb hem opgeslagen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:17

Welkom!

Ik ben Say yes to the dress aan het kijken, ben ik de enigste die Pnina Tornai echt prutsmutsen jurken vind? :') Jeetje, doorzichtige stof en een decolleté tot je knieën is toch niet appropriate??? :=

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:20

Vind ze ook bijna allemaal te bloot. Al komen er af en toe voorbij die een stuk bedekter zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:25

AfbeeldingAfbeelding

_O- _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:34

Afschuwelijk :')

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 17:36

Gadverderrie ...

_SC_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 18:08

Oh nee die vind ik ook niet mooi :o Alleen de kleur roze :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-14 18:35

O my :')

Meer iets voor een travestiet, win je geheid elke wedstrijd :D

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 08:44

Meld zich maar dan ook gelijk een klein probleem..

Zondag gevraagd willen dit jaar nog trouwen maar hij vind het heel moeilijk om het tegen zijn ouders te vertellen (en daardoor weten mijne het ook nog niet).

Hij is al ooit getrouwd geweest en vooral zijn moeder heeft veel moeite met de scheiding gehad, dit is nu zo'n 10 jaar geleden.

Heb al gevraagd, vind je het makkelijker zonder mij of juist als ik mee ga (maar hij is niet zo'n prater)

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 08:56

Pfoe dat is balen Friesam, maar van de andere misschien moet je hem er van overtuigen dat het een 'blije' boodschap is die je gaat brengen.

Mijn moeder zou denk ik ondanks de scheiding denk ik altijd blij voor me zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 08:58

Zijn moeder heeft het via FB update gezien. :o

Zou het aan hem overlaten. Als hij jou mee wilt, gewoon meegaan, anders niet. :)

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:09

Ja het is ook niet dat ik een slechte band met zijn ouders heb, helemaal niet. Maar ze hebben gewoon veel geleden van de scheiding en ik heb het voorgevoel dat ze het dom vinden dat hij weer gaat trouwen (en ik heb dit voorgevoel niet uitgesproken) maar volgens mij heeft hij dit voorgevoel ook.

Behalve hier weet dus niemand het maar heb niet zo veel bokt kennissen.

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:17

Waarom zou dat dom zijn, als jullie het gevoel hebben dat jullie als man en vrouw door het leven te gaan dan is dat jullie beslissing.

Het kan (ook met trouwen) gewoon gebeuren dat je een beslissing maakt die achteraf niet slim is geweest. Een scheiding bij een huwelijks is een emotionele en financiele dure beslissing, maar dat neemt niet weg dat je partner en ook jij geen plezier mogen beleven aan jullie liefde. Trouwen is een bezegeling van je liefde naar elkaar en dat doe je niet zomaar.

Ik zou het gewoon netjes vertellen, trouwen ga je nu toch doen. Ze kunnen, en vooral als jullie denken dat ze er niet 100% positief instaan het altijd uit jullie mond horen als uit die van een ander.

Niet te onzeker zijn, lekker stralen. Meid je gaat TROUWEN !

Gefeliciteerd ;) *\o/*

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:29

A_nouk schreef:
Waarom zou dat dom zijn, als jullie het gevoel hebben dat jullie als man en vrouw door het leven te gaan dan is dat jullie beslissing.

Het kan (ook met trouwen) gewoon gebeuren dat je een beslissing maakt die achteraf niet slim is geweest. Een scheiding bij een huwelijks is een emotionele en financiele dure beslissing, maar dat neemt niet weg dat je partner en ook jij geen plezier mogen beleven aan jullie liefde. Trouwen is een bezegeling van je liefde naar elkaar en dat doe je niet zomaar.

Ik zou het gewoon netjes vertellen, trouwen ga je nu toch doen. Ze kunnen, en vooral als jullie denken dat ze er niet 100% positief instaan het altijd uit jullie mond horen als uit die van een ander.

Gefeliciteerd ;) *\o/*

Dank je dat fleurt me weer op! *\o/*

Ik ga trouwen dat wil je van de daken schreeuwen en ben het nu al vanaf zondag voor me aan het houden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:32

Afbeelding

:))

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:34

Pfff lastig hoor Friesam, Ik denk dat je als ouders juist ontzettend blij moet zijn als je zoon gaat trouwen. Ondanks dat hij al een keer gescheiden is.. bedoel hij is nu weer happy met jou en wil dat graag kenbaar maken door met jou te trouwen dat is toch juist heel mooi...
kan me niet voorstellen dat ouders daar anders tegen aan kijken....
maar ik zou zeggen gewoon genieten meid! en zijn ouders zullen het heus leuk vinden helemaal als je met hun ook een goeie band hebt! Hun moeten dan ook weten toch dat jij beter en leuker en zo bent dan zijn exvrouw.....

A_nouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:37

friesam schreef:
A_nouk schreef:

Gefeliciteerd ;) *\o/*

Dank je dat fleurt me weer op! *\o/*

Ik ga trouwen dat wil je van de daken schreeuwen en ben het nu al vanaf zondag voor me aan het houden

_/-\o_ *\%/* *\%/* *\%/*

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:52

Niene87 schreef:
Pfff lastig hoor Friesam, Ik denk dat je als ouders juist ontzettend blij moet zijn als je zoon gaat trouwen. Ondanks dat hij al een keer gescheiden is.. bedoel hij is nu weer happy met jou en wil dat graag kenbaar maken door met jou te trouwen dat is toch juist heel mooi...
kan me niet voorstellen dat ouders daar anders tegen aan kijken....
maar ik zou zeggen gewoon genieten meid! en zijn ouders zullen het heus leuk vinden helemaal als je met hun ook een goeie band hebt! Hun moeten dan ook weten toch dat jij beter en leuker en zo bent dan zijn exvrouw.....

Ik denk dat mijn ouders ook ontzettend blij en verrast zijn ( verwachten ze niet van mij) dus eerst zijn ouders vertellen.
Hoop voor het weekend, we moeten ook heel veel gaan regelen willen we dit jaar nog trouwen (en het liefst niet in de winter)

Niene87

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:53

Oh dat moet wel lukken toch? Tenzij jullie mega feest geven?
Wij houden het relatief klein hebben het nog niet zo lang geleden besloten en trouwens dus nu over 15 weken...
denk dat we 3 weken terug de datum wisten...

IrishDraught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:54

Niene87 schreef:
Oh dat moet wel lukken toch? Tenzij jullie mega feest geven?
Wij houden het relatief klein hebben het nog niet zo lang geleden besloten en trouwens dus nu over 15 weken...
denk dat we 3 weken terug de datum wisten...

Nee willen allebei geen megafeest klein wel mooie jurk enz
En het liefst naar het gemeentehuis met onze Witje voor de kar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-14 09:57

Wij hebben ons huwelijk in +/- 2 maanden geregeld. Nu hebben we geen groot feest, geen locatie of dat soort gedoe. Alleen fotograaf, hotel, marriage commissioner, haar en makeup en dat soort dingen.

Zoals het er nu uitziet zijn wij straks rond de $5500 kwijt. Dus rond 3500 euro.