Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Konstantine schreef:Hey, TS, jij hebt contact gehad met de voedselbank hè? Weet je toevallig of je daar ook kleine donaties heen kunt brengen?
Bijvoorbeeld je kerstpakket, als je dat zelf niet gaat gebruiken?
Ik zou het wel leuk vinden om dat af te staan aan iemand die het harder nodig heeft dan ik, net als de 4 volle flessen wasverzachter en 2 flessen gewoon wasmiddel waar ik allergisch voor ben.
, of blikken/pakjes/zakjes die je al langer in de kast hebt staan en nog niet gebruikt hebt en niet in nabije toekomst gaat gebruiken (natuurlijk niet over de datum), of zoals je al noemt wasmiddel etc.
Konstantine schreef:Wat een handig lijstje! Ik zal kijken welke artikelen uit mijn kerstpakket bruikbaar zijn, het onbruikbare eruit halen en dan aanvullen.
Ik bedenk me net dat wij wel iemand kennen die het niet heel breed heeft, maar net niet zo weinig heeft dat ze recht op de voedselbank heeft.
)
), maar zal hoogstwaarschijnlijk in de week voor kerst niet in de aanbieding zijn
, gaat dus mooi de vriezer in.
)
)
)
Ik zal later eens proberen wat dingen op een rijtje te zetten hier.
Al die aandacht, al die ophef in de media, zoveel mensen die ik heb gesproken en zoveel boeiende discussies die ik heb gevoerd.
ja paarden eruit .....