Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Dorus schreef:Bovenaan in je menubalk? Ik weet dat je die kan aanpassen, maar weet niet wat daarin de mogelijkheden zijn. Misschien kan je daar eens mee gaan spelen?
Edit: je kan inderdaad categoriën aan je menubalk toevoegen. Dan krijg je dus naast Home en About me ook de categoriën die je aanvinkt te zien.
Dorus schreef:Ik ben niet echt op zoek naar inspiratie, maar heb soms van die momenten dat ik gewoon begin te typen. vaak tussendoor op het werk, dus dan plak ik het in een Word bestanden op een stick en zet ik het thuis online. Ik ben er ook niet naar op zoek origineel te zijn, ik doe gewoon mijn ding, omdat ik dat leuk vind. En ik ben van mening dat je ook niet een origineel onderwerp hoeft te hebben om op te vallen, je valt op door je schrijfstijl en alles wat er omheen zit.
Ik heb wel heel veel ideeën in mijn kop zitten van dingen die ik wil doen en wil uitwerken in een blog, maar tot nu toe ontbreekt het mij aan tijd daarvoor. Ik moet ook nog iets verzinnen om mooie foto's te maken. We hebben wel een hele mooie tafel tegen een witte muur aan, maar die staat vaak helemaal volgebouwd dus zo handig is dat nog niet.
Binnenkort gaan we waarschijnlijk de computer- en logeerkamer verbouwen en dan kan ik misschien ook een hoekje inrichten om foto's voor bij mijn blog te maken.