SteffiiY schreef:Ik wacht op pakketje van gezondheidswinkel om zelf chocola te maken
Leuk! Krijg je dan cacaobonen ofzo?
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Flowerbomb schreef:claudiadvx schreef:op mails heb ik ook geen antwoord gekregen. en voor al blijven bellen en mailen! hebben wij ook gedaan haha. volgende keer bestel ik het wel ergens anders:P
vandaag dus eindelijk gekregen ze hadden het geld er inderdaad bij in gestopt terwijl ze het ook kunnen overboeken maar goed we hebben het iniedergeval haha
Hier hetzelfde verhaal. Eerder nooit problemen met ze gehad. Nu artikelen die gewoon niet in de doos zitten + een artikel wat ze niet meer op voorraad hadden gewoon maar het bedrag in een envelop terugsturen. Waarom niet gewoon terugstorten?! Artikel wat niet in de doos zat 3 weken terug moet ik nu nog krijgen.

1 van intratuin barneveld een aquarium Juwel Rio 240 (jaa!!!!) en een Ipad via postnl. Hopelijk houden ze zich aan de tijden,want om 14 uur moet ik mijn kat wegbrengen :'(

maaaar.. Ik krijg er wel een mooie, jawel, blauwe HAF pad voor terug. Eeuwen naar dat ding gezocht op marktplaats en bokt en nu werd er eindelijk eentje aangeboden.
) op een pakketje van de H&M. Heb een blazer en sportlegging besteld
status is nu nog in behandeling, dus ben benieuwd wanneer ik het binnen heb.
voor de wasdroger een nieuwe bak voor t water. Deze week komt ook een groot bord met "regels bij oma" als cadeautje, en ook een foto van mijn zoontje voor oma op canvas van 20x20cm. Voor op haar werk
.

Hopelijk eind van de week binnen!!
Bij je m'appelle meer dan 100 euro korting
En hoef maar iets van 65 euro's te betalen
) Joaltijd schreef:Heey!!
Vanaf zonet ben ik ook aan het wachten op wel 2 pakketjes![]()
Besteld vanavond, dus zal het maandag pas op de post gaan gok ik![]()
1 van decathlon, en 1 van je m'appelle
Waaronder een nieuwe cap, rijhandschoentjes, zweepje en bij de je m'appelle een trui en 2 t-shirts
Dus dat wordt wachtenHopelijk eind van de week binnen!!
(ben nu helemaal vrolijkBij je m'appelle meer dan 100 euro korting
En hoef maar iets van 65 euro's te betalen
)
Dure hobby :'D
Niet zo spannend dus, m'n nieuwe voorraad..