Ik had mijn camera mee naar stal, maar helaas bleef het sneeuwen. Ik heb hem niet eens uit de auto gehaald... Zag een prachtig sneeuw/winterplaatje, maar wilde mijn camera niet riskeren... Hoop dat het morgen nog ligt en dat het dan droog is, zodat ik het hopelijk alsnog kan schieten!
Min 17 gaat het echt niet worden hoor, dat is weer net zo een bericht als het hele land gaat plat liggen door hevige sneeuwval. Hier is 'alle' sneeuw lekker weer weg.
Mag ik hierneven mijn klacht indienen??? Geen vlokje sneeuw te bekennen helemaal niks!!! het is niet eerlijk!!!! Vanochtend vroeg wat natte smurrie maar verder gewoon niks! Ik eis ook sneeuw!!!
gohya
Geplaatst: 07-12-12 20:34
Ik geloof dat ook niet hoor -17 graden, ja in je diepvriezer thuis. Hier heb het nog de hele middag redelijk hard gesneeuwt en het was rond 0 graden,er is niets gesmolten. Er ligt een dikke pak sneeuw hier in Winter Wonderland.Er zijn hele gave foto's gemaakt v.d. paarden in de sneeuw.Zal er zo wat laten zien.
Rienn
Geplaatst: 07-12-12 20:38
Bij ons heeft het vanaf 7 uur in de ochtend tot een uur of 2 in de middag gesneeuwd. Jammer dat er niet zo veel is gevallen als dat ze beweerde.
Nu eens kijken hoe het in de buurt van rdam is.
gohya
Geplaatst: 07-12-12 20:59
Deze foto vind ik de allermooiste,en laat ik hem nou zelf gemaakt te hebben. Hier kan je ook zien hoeveel sneeuw er ligt in de wei.