Mixje90 schreef:Je bent nu volgens mij gewoon aan het liegen, want waar heb ik tijd bij gehaald? Kun je iets van mij quoten waarin ik zeg dat het snel gebeurde?
Als je dat kan vinden neem ik het terug dat je aan het liegen benten dan praat ik weer verder met je.
Ik zit deze "discussie" (want zo mag het onderhand niet eens meer heten

Maar deze reactie kan ik dus echt niet begrijpen. Het is het bewijs dat je idd geen respect hebt voor wat de aanhangers van de evolutietheorie beweren.
Jij zegt niet dat het snel gebeurde. Jij zegt dat degene die de evolutietheorie aanhangen zeggen dat het snel gebeurde of citeeert mensen die dat beweren (waarmee je volgens mij aangeeft dat je die mening ook bent toegedaan):
Mixje90 schreef:Citaat:WAAROM DE OVERGANG VAN
WATER NAAR LAND ONMOGELIJK IS
Evolutionisten beweren dat op een
dag een wezen dat in het water leefde,
opeens naar het land overstapte
en tot een landdier omgevormd werd. Er is
een aantal duidelijke redenen waarom deze
overgang onmogelijk is:..
Mixje90 schreef:Waar ik niet in geloof is dat als er een rivier is waar de golf overmoet, dat er ineens door een productiefout na miljoenen jaren er een golf is die over de rivier heen kan vliegen. Dat is namelijk dan geen "auto" meer, maar iets totaal anders en iets wat, voor mij, onmogelijk kan gebeuren.
En dat is een auto, wat dode materialen bij elkaar, laat staan een levend wezen...
Mixje90 schreef:FirebirdM schreef:Da's geen evolutie he, evolutie gaat over generaties heen en heeft weinig te maken met de ontwikkeling van een enkel organisme.
Dat kikkervisje is niet uit het niks ontstaan, er is niet ooit magisch een eitje samengeklonterd waaruit een kikkervisje is gekropen. Dat is natuurlijk onzin. Wat wel kan, is dat het beestje dat uit het eitje kwam op een klein punt net iets verschilde van z'n ouders, en dat dat toevallig voor hem heel gunstig was. Daardoor kon hij heel veel nakomelingen krijgen, die allemaal net dat beetje anders waren. Deze beestjes krijgen ook weer nakomelingen, die weer net een klein beetje anders zijn en zo komen over een hele lange tijdsspanne alle kleine aanpassingen samen.
Als je dan maar lang genoeg wacht, krijg je dus uiteindelijk een kikkervisje uit een vroege amfibische voorouder.
En toevallig is er dan iets wat eerst dood zou gaan uit het water, ineens adem kan halen boven water?
Mixje90 schreef:_San87_ schreef:Kikkers kunnen zowel op het land als onder water ademhalen. Waarom is het dan zo onlogisch dat een dier zich evolueert van kieuw- naar longademhaling?
Die kiker is volgens jou door toevallige omstandigheden zo geëvolueerd, ik betwijfel dat. Maar vertel mij? Is er wel eens een vis omhoog gehaald die ineens kon ademen boven water en dat daarvoor niet kon? Hoeveel vissen wil je omhoog halen? Miljoenen? Wat is de logica erachter dat iets dat onderwater leeft, de "behoefte" heeft om boven water te komen en ineens door toeval kan ademhalen?
Die kikker was volgens jouw theorie niet meteen een kikker, maar eerst wat anders, wat was het daarvoor?
Mixje90 schreef:Ik vind het knap om te denken dat iets wat onder water leeft, door toeval iets doet en dan boven water kan leven... heel appart
En dan beweren dat Firebird zit te liegen?!?!?