Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 11:30

Ik zou gewoon wel mailen en een afspraak maken als ik geïnterreseerd was, maar ik zou sws even vragen waarom het zo vaagjes op MP ging haha :D

Fennee schreef:
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/60 ... nd=15&fs=1

Tja , dit is ook zo serieus. Ik ga hem even mailen of hij dat paard nog heeft.

Fennee

Re: Rare mensen op marktplaats deel 3!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 11:33

Hahaha ja he?! Zou je bijna doen! Ach ik heb gewoon doodleuk gemaild dat ik zag dat ze een paard had van 1 euro en of ze die nog heeft. :')

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 11:36

erg vaag, het is een betaalde rubriek, dus lijkt mij dat je dit niet voor de grap neer zet, maar raar is het zeker

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 11:42

Om de chetlander en het 1 euro paard moest ik wel lachen ;)

Ik heb enkele weken terug een konijntje opgevangen via via. Deze zou anders op straat worden gedumpt. Heb hem meegenomen en binnen 1 week een nieuw goed huisje gevonden via mp. Meisje was er helemaal blij mee! Woensdag kreeg ik plotseling een watsappje: konijntje was overleden. Daar kan ik natuurlijk niets mee, hij is een paar dagen nadat ik hem verkocht had al ziek geworden en bleek ontzettend onder de wormen te zitten, wat niet bij mij is gebeurd volgens haar da. Dit is als jong konijntje door slecht voer of verkeerde leefomstandigheden gekomen. Meisje nam mij gelukkig niks kwalijk maar vond het zo rot voor haar, ze was zo gek van het beestje, dat ik haar een gratis konijntje uit een van mijn nestjes heb aangeboden.

Waarom ze mij dit watsappte? Ze wilde me waarschuwen voor de rest van mijn konijnen, dat ik die moest ontwormen. Ze hebben geen contact gehad maar je weet het nooit. Heb meteen ontwormingsspul aangeschaft. Heel aardig van haar!

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 12:08

dat is altijd het risico met dieren, gelukkig nam ze jou (terecht) niets kwalijk en idd verstandig je eigen konijnen ook even te ontwormen

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 17:58

Ik kreeg net een telefoontje van iemand die een ad had gezet voor een poezel die weg moest en waar ik op had gereageerd. Weken geleden.
Het vrouwtje had het er al hoorbaar moeilijk mee en belde me of ik nog interesse had.
Ze had niet zo snel gereageerd, omdat ze erg moeite had met het wegdoen, maar het ging echt niet meer in huis.
En ik kreeg geen antwoord, dus ben verder gaan kijken en heb een andere kat genomen.
Agossie, ik heb echt medelijden met het vrouwtje...

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:15

MarvanTom schreef:
Ik kreeg net een telefoontje van iemand die een ad had gezet voor een poezel die weg moest en waar ik op had gereageerd. Weken geleden.
Het vrouwtje had het er al hoorbaar moeilijk mee en belde me of ik nog interesse had.
Ze had niet zo snel gereageerd, omdat ze erg moeite had met het wegdoen, maar het ging echt niet meer in huis.
En ik kreeg geen antwoord, dus ben verder gaan kijken en heb een andere kat genomen.
Agossie, ik heb echt medelijden met het vrouwtje...

2 muizenvangers???? kan jij goed gebruiken . . .

MarvanTom

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-12 19:28

@ staroo: hihihi!
Robje ga ik niet vragen voor nog een poezel erbij; Lola doet het prima in d'r uppie, dus dat houden we zo voor de vrede in huis. ;)

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 11:50

birte schreef:
erg vaag, het is een betaalde rubriek, dus lijkt mij dat je dit niet voor de grap neer zet, maar raar is het zeker

Misschien een trucje om zonder extra te betalen bovenaan de lijst te komen staan, mensen zoeken vaak op volgorde van lage naar hoge prijs...
Maar erg serieus ziet het er inderdaad niet uit :')

Sjips MarvanTom, ik had wel twee hele lieve poezels voor je! Gesteriliseerd en helemaal gratis ;)
Baasje verhuisd en nu wonen ze nog in de leegstaande manege, maar ik wil ze voor de winter een nieuw huisje geven (bij ons kan 't niet, twee katten en vier honden := )

Dus wie nog poezels nodig heeft... :D

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:03

Hoe oud zijn de poezels?

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:39

Fennee schreef:
Hahaha ja he?! Zou je bijna doen! Ach ik heb gewoon doodleuk gemaild dat ik zag dat ze een paard had van 1 euro en of ze die nog heeft. :')

en kreeg je hier een antwoord op :')
ben erg benieuwd hihi :P

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:41

Herfstvakantie is weer begonnen :')

Smallheal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:43

Of t is een speelgoed paardje :')

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:44

Pffff. Wij zijn op zoek naar een leuk autootje voor mij. Wij mailen naar mensen die advertenties hebben staan, en krijgen gewoon weg geen reactie terug... -O-

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:45

ook nog een optie ja :D "ik wil graag komen proefrijden, moet mijn barbie ook haar cap meenemen?" :')

Serendip90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:46

Vealosz schreef:
Pffff. Wij zijn op zoek naar een leuk autootje voor mij. Wij mailen naar mensen die advertenties hebben staan, en krijgen gewoon weg geen reactie terug... -O-

Auto zou ik nooit via MP kopen... maar altijd via een garage ivm garantie etc. :) (of je moet iemand mee hebben die er verstand van heeft :p)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 12:48

Serendip90 schreef:
Vealosz schreef:

Auto zou ik nooit via MP kopen... maar altijd via een garage ivm garantie etc. :) (of je moet iemand mee hebben die er verstand van heeft :p)

Mijn vriend is leider geweest van een auto team, en mijn vader is automonteur geweest. :j

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:49

_l_amanda_l_ schreef:
birte schreef:

Misschien een trucje om zonder extra te betalen bovenaan de lijst te komen staan, mensen zoeken vaak op volgorde van lage naar hoge prijs...

Zet er dan op z'n minst een foto van het paard bij en een wat uitgebreidere beschrijving.

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 14:53

Citaat:

Zet er dan op z'n minst een foto van het paard bij en een wat uitgebreidere beschrijving.

:n nee, een eigen gemaakte tekening van het paard :j

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 19:57

Ik heb woensdag iemand gemaild die een druppellader (zonnepaneeltje) te koop heeft, tot op heden geen reactie......
Wil je nou wel of niet iets verkopen??????????

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-12 20:02

Na een misverstand over m'n achternaam (die is ook lastig) :+
werd het geld dus niet bij mij op de rekening bij geschreven.

Koper mailt dat ze het nog niet binnen had maarja ik had nog geen geld ontvangen.
Mailcontact geweest en binnen 1dag stond het erop.

Wel voor de zekerheid een filmpje ervan gemaakt dat ik de envelop in de bus heb gedaan maar 2dagen later kreeg ik al bericht dat ze het binnen had en dat ze het een fijn mail contact vond dus weer een positieve koper erbij. :)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 10:54

Gister iemand gebeld voor een auto. Wij wouden kijken maar meneer was aan het werk tot 6 uur en of het daarna kon. Ik was aan het werk tot 10 uur. Wij aangegeven dat we anders donderdag wouden komen maar gaf aan dat hij dan niet de auto meer denkt te hebben omdat hij plat werd gebeld. Nou vriend en paps maar gaan kijken. En nu staat de auto bij mij voor de deur. Is gistermorgen nieuwe apk opgekomen met steekproef dus de auto is dik in orde!

Denise1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 11:17

Ik had me gel haard te koop staan op marktplaats voor 50 euro ik gebruike hem voor me tv boven maar wilde daar wat anders voor. Was een vrouw die er interesse in had. Maar na het beneden tillen zag ik dat hij wel een verfje kon gebruiken. Ik dat terug gemaild naar de vrouw en voorgesteld dat ik dat wel wilde doen. Heb haar nog een keuze gegeven uit de kleuren die ik had staan. Ze koos voor de mat witte kleur. Deze verf heeft 48 uur nodig om te drogen. Dus na 2 lagen verf en mw heeft een week gewacht . Was hij echt prachtig geworden. Kreeg bijna spijt dat ik hem weg deed. Mw heeft hem net opgehaald en vond hem echt geweldig geworden en vond het fijn dat ik hem "gratis" had geschilderd. Dus weer iemand blij.

Zelf heb ik van de week een antiek dressoir gekocht voor de tv boven dus. Voor 25 euro. Even opknappen en hij is super.
En gister heb ik via mp eindelijk de dressoir voor de tv beneden gevonden waar ik al zo lang naar zocht. Ze vroegen er 150 voor en ik deed een bod van 75 en ik mocht hem komen halen. Ben er zo blij mee.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:35

Ik krijg zulke lage biedingen dat ik me gewoon beledigd voel. Normaal heb ik er nooit last van, maar zins een paar dagen pff...

Ik heb een partij te koop staan en dan bieden vanaf €330,00. De winkel waarde van de partij is ruim €1500,00. Dat betekend dus dat als je het zelf verkoopt (per stuk) je er makkelijk een uit eindelijke waarde van €1000,00 uit kan halen.
Dan krijg je een mail, ik bied €20,00 voor de hele partij.

Ik gooi het er maar op dat deze mensen geen idee hebben van de winkel prijzen. Al staat dit netjes in de advertentie

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-12 12:37

CoSnuf schreef:
Ik krijg zulke lage biedingen dat ik me gewoon beledigd voel. Normaal heb ik er nooit last van, maar zins een paar dagen pff...

Ik heb een partij te koop staan en dan bieden vanaf €330,00. De winkel waarde van de partij is ruim €1500,00. Dat betekend dus dat als je het zelf verkoopt (per stuk) je er makkelijk een uit eindelijke waarde van €1000,00 uit kan halen.
Dan krijg je een mail, ik bied €20,00 voor de hele partij.

Ik gooi het er maar op dat deze mensen geen idee hebben van de winkel prijzen. Al staat dit netjes in de advertentie

Linkje??