Fennee schreef:http://dieren.marktplaats.nl/paarden/60 ... nd=15&fs=1
Tja , dit is ook zo serieus. Ik ga hem even mailen of hij dat paard nog heeft.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fennee schreef:http://dieren.marktplaats.nl/paarden/60 ... nd=15&fs=1
Tja , dit is ook zo serieus. Ik ga hem even mailen of hij dat paard nog heeft.
MarvanTom schreef:Ik kreeg net een telefoontje van iemand die een ad had gezet voor een poezel die weg moest en waar ik op had gereageerd. Weken geleden.
Het vrouwtje had het er al hoorbaar moeilijk mee en belde me of ik nog interesse had.
Ze had niet zo snel gereageerd, omdat ze erg moeite had met het wegdoen, maar het ging echt niet meer in huis.
En ik kreeg geen antwoord, dus ben verder gaan kijken en heb een andere kat genomen.
Agossie, ik heb echt medelijden met het vrouwtje...
birte schreef:erg vaag, het is een betaalde rubriek, dus lijkt mij dat je dit niet voor de grap neer zet, maar raar is het zeker
Vealosz schreef:Pffff. Wij zijn op zoek naar een leuk autootje voor mij. Wij mailen naar mensen die advertenties hebben staan, en krijgen gewoon weg geen reactie terug...
Serendip90 schreef:Vealosz schreef:Pffff. Wij zijn op zoek naar een leuk autootje voor mij. Wij mailen naar mensen die advertenties hebben staan, en krijgen gewoon weg geen reactie terug...
Auto zou ik nooit via MP kopen... maar altijd via een garage ivm garantie etc.(of je moet iemand mee hebben die er verstand van heeft :p)
_l_amanda_l_ schreef:birte schreef:erg vaag, het is een betaalde rubriek, dus lijkt mij dat je dit niet voor de grap neer zet, maar raar is het zeker
Misschien een trucje om zonder extra te betalen bovenaan de lijst te komen staan, mensen zoeken vaak op volgorde van lage naar hoge prijs...
Maar erg serieus ziet het er inderdaad niet uit
Citaat:Misschien een trucje om zonder extra te betalen bovenaan de lijst te komen staan, mensen zoeken vaak op volgorde van lage naar hoge prijs...
Maar erg serieus ziet het er inderdaad niet uit
Zet er dan op z'n minst een foto van het paard bij en een wat uitgebreidere beschrijving.
CoSnuf schreef:Ik krijg zulke lage biedingen dat ik me gewoon beledigd voel. Normaal heb ik er nooit last van, maar zins een paar dagen pff...
Ik heb een partij te koop staan en dan bieden vanaf €330,00. De winkel waarde van de partij is ruim €1500,00. Dat betekend dus dat als je het zelf verkoopt (per stuk) je er makkelijk een uit eindelijke waarde van €1000,00 uit kan halen.
Dan krijg je een mail, ik bied €20,00 voor de hele partij.
Ik gooi het er maar op dat deze mensen geen idee hebben van de winkel prijzen. Al staat dit netjes in de advertentie