Ladybird schreef:takkie_muis schreef:nee er zit karton in de onderkant , wassen is geen optiein maar 43 kan ik nooit leuke sloffen vinden
helemaal mee eenshet is echt een onmogelijke zaak...
Grote voetjes ??
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wij kopen die ook meestal bij de scapino e.d.
Voor gewone schoenen lijkt het me eigenlijk lastiger dan voor sloffen nog! Nou ja, als je van vrouwelijke schoenen houdt iig, ik draag zelf eigenlijk toch alleen maar sportschoenen, bergschoenen of sandalen dus als ik grote voeten zou hebben zou ik er geen last van hebben.

Varekaj schreef:Ik ga ook niet naar het HK, vind het hier wel gezellig zo
Ben even niet actief geweest, heb gisteren mijn jongste poes moeten begraven na een erg dom ongeluk toen ik op school zatBen amper 4u weg geweest, en hoe ze het gedaan heeft weet ik niet maar heb ze gevonden met gebroken net gekneld in tussen het klapraam in de garage. Arm ding is amper 3 jaar geworden. Was afschuwelijk, heb het er nog moeilijk mee. Ook omdat dat echt zo'n poes was die in de winter erg fluffy werd, op je schoot kwam, ging dollen in de sneeuw...
Heel veel sterkte ermee..
Was weer even genieten, met een lekker stukkie ontbijt koek. En de chocoladeletters op de rekken gelegd dus gelijk 2 gehaald, net mijn eerste stukkie chocolade letter op, hmm

Hopelijk volgende week mijn truffelkruidnootjes, want daar wacht ik echt al heel lang op! En van het weekend maar ergens een hot chocolate met slagroom halen, ze hebben hier ergens een Belgian chocolate cafétje, dus denk dat ik die maar eens op zoek
Eskimo schreef:Ik zeg ook elke dag dat ik pepernoten(kruidnoten bedoel ik trouwens elke keer, pepernoten vind ik alleen van de bakker vers lekker dus niet hier) ga halen maar telkens zijn ze nog niet in het Nederlandse winkeltje.. Alleen de chocolade letters.. Die trouwens tegenvallenHopelijk volgende week mijn truffelkruidnootjes, want daar wacht ik echt al heel lang op! En van het weekend maar ergens een hot chocolate met slagroom halen, ze hebben hier ergens een Belgian chocolate cafétje, dus denk dat ik die maar eens op zoek
![]()
, brr nadeel van de winter is de kou die je in bed houdt
rocymax schreef:Stop nou over pepernotenIk moet lijnen!! ben echt wel zo'n 10 kilo teveel
Iedere keer gaat het een beetje uit mijn hoofd en beginnen jullie weer over kruidnoten en warme chocolademelk met slagroom, mmmmmmmmmmm
![]()
Vinden jullie die friese pepernoten ook zo lekker,
Maar zielig voor jou As, hopelijk kan je het een beetje weerstaan