[HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:09

Ladybird schreef:
takkie_muis schreef:
nee er zit karton in de onderkant , wassen is geen optie :P in maar 43 kan ik nooit leuke sloffen vinden

helemaal mee eens :oo het is echt een onmogelijke zaak...

Grote voetjes ?? -O-

benangelique

Re: Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:10

Scapino had echt veel. Heb zelf maat 40 maar viel me echt op

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:14

Ja maar niet maat 43 :')

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:17

Ging tot 44! Ook mooie leren laarzen

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:29

Mijn man heeft maat 43 en ook voor hem hebben we regelmatig leukje sloffen gehaald. Als je van dierensloffen houdt dan. :+ Wij kopen die ook meestal bij de scapino e.d. :) Voor gewone schoenen lijkt het me eigenlijk lastiger dan voor sloffen nog! Nou ja, als je van vrouwelijke schoenen houdt iig, ik draag zelf eigenlijk toch alleen maar sportschoenen, bergschoenen of sandalen dus als ik grote voeten zou hebben zou ik er geen last van hebben. _O-

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:30

Pfff grote voeten! Ben echt blij dat ik maatje 39 heb; de meest gangbare maat... Hoewel ik dan in de uitverkoop niks meer kan vinden meestal omdat ik dan te laat ben :+

deruijter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:33

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:40

Ivm poes: ik had het kiepraam open omdat er eigenlijk maar een paar cm zit tussen de rand van het raam en de lijst. Aan de zijkanten iets van ene 2cm, bovenaan misschien 3? eer ze door het "gat" kunnen. had ook echt niet verwacht dat een poes zou proberen daartussen te wurmen.
Heb ook wasmachine en droogkast op elkaar staan naast het raam, had die er tegen geplaatst zodat ze van bovenaf er ook al niet bij kon en op de vensterbank flessen product.

Stomme is dat ik ze per toeval vond omdat ik net even een fles daar had genomen en terug zette, toen zag ik ze. Ze zat zo vast dat ik een stoel erbij moest nemen, machines verslepen (wat heb je kracht op zo'n moment) en dan op de stoel staan en ze helemaal tot bovenaan tillen eer ik het hoofd er tussenuit kreeg. Anders had het nog wel wat langer kunnen duren... haar vaste speelmaatje loopt ook wat verloren, komt meer knuffelen da normaal en elke grijze tijgerpoes die hij buiten ziet lopen gaat hij naar mauwen.

On topic: ik slaap alweer enkele dagen met een lekker flanellen hemd als pyjama, onder gewoon dekbed. heerlijk warm en knus!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 20:43

Ik draag alleen maar Nike , vrouwenmodellen zijn meestal tot 42,5 kwestie van uitvalllen of ze passen :+

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-12 22:05

Sterkte met poes, wat naar... :(:)

Grote voeten lijkt me lastig! wel handig met uitverkoop idd. :D

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 03:04

Varekaj schreef:
Ik ga ook niet naar het HK, vind het hier wel gezellig zo :)

Ben even niet actief geweest, heb gisteren mijn jongste poes moeten begraven na een erg dom ongeluk toen ik op school zat ;( Ben amper 4u weg geweest, en hoe ze het gedaan heeft weet ik niet maar heb ze gevonden met gebroken net gekneld in tussen het klapraam in de garage. Arm ding is amper 3 jaar geworden. Was afschuwelijk, heb het er nog moeilijk mee. Ook omdat dat echt zo'n poes was die in de winter erg fluffy werd, op je schoot kwam, ging dollen in de sneeuw...

Wat verschrikkelijk! Lijkt mij echt vreselijk om mee te moeten maken, je eigen diertje :(:) Heel veel sterkte ermee..

Kwa thee hou ik het meest van marokkaanse (munt) thee omdat die nogal zoet is van zichzelf, net zoals sterrenmunt. Vandaag voor het eerst weer is Pickwick thee op, op het werk :+: Was weer even genieten, met een lekker stukkie ontbijt koek. En de chocoladeletters op de rekken gelegd dus gelijk 2 gehaald, net mijn eerste stukkie chocolade letter op, hmm :9

Sloffen moet ik nog hebben! Heb altijd ijskoude voeten dus da's een goede.. 39 is idd een fijne maat, alleen helaas ja dat ze in de uitverkoop meestal al weg zijn :+

Oh en Astrid, het was toen ik gisteren voor het laatst postte iets van half 11 's avonds denk ik.. Nu is het in Nederland 4:06 's ochtends zie ik (heb nog Nederlandse tijd op mijn laptop) en hier dus 5 over 7 's avonds. Ben net thuis en heb net gegeten, zit nu in mijn sloeber huis outfit op de bank.. Dalijk heerlijk greys anatomy kijken!

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 06:03

Gister zou ik dus pepernoten hebben gehaald. Is er weer niet van gekomen :n
Dus ik zal en moet ze vandaag krijgen! :x

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 06:19

Ik zeg ook elke dag dat ik pepernoten(kruidnoten bedoel ik trouwens elke keer, pepernoten vind ik alleen van de bakker vers lekker dus niet hier) ga halen maar telkens zijn ze nog niet in het Nederlandse winkeltje.. Alleen de chocolade letters.. Die trouwens tegenvallen ;( Hopelijk volgende week mijn truffelkruidnootjes, want daar wacht ik echt al heel lang op! En van het weekend maar ergens een hot chocolate met slagroom halen, ze hebben hier ergens een Belgian chocolate cafétje, dus denk dat ik die maar eens op zoek :9 :9

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 06:19

Eskimo schreef:
Ik zeg ook elke dag dat ik pepernoten(kruidnoten bedoel ik trouwens elke keer, pepernoten vind ik alleen van de bakker vers lekker dus niet hier) ga halen maar telkens zijn ze nog niet in het Nederlandse winkeltje.. Alleen de chocolade letters.. Die trouwens tegenvallen ;( Hopelijk volgende week mijn truffelkruidnootjes, want daar wacht ik echt al heel lang op! En van het weekend maar ergens een hot chocolate met slagroom halen, ze hebben hier ergens een Belgian chocolate cafétje, dus denk dat ik die maar eens op zoek :9 :9

Whaha, beloof jij dat ook? :')

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 06:25

Ja :D :D Ik moet en zal ze ook krijgen, ik verheug me er al weken op en kan er ook echt naar uitkijken! :+

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 06:27

Eskimo schreef:
Ja :D :D Ik moet en zal ze ook krijgen, ik verheug me er al weken op en kan er ook echt naar uitkijken! :+

Ik gok dat dat hem vandaag voor mij niet wordt :n
Geen tijd ervoor -O-

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 07:18

Stop nou over pepernoten :') Ik moet lijnen!! ben echt wel zo'n 10 kilo teveel |( Iedere keer gaat het een beetje uit mijn hoofd en beginnen jullie weer over kruidnoten en warme chocolademelk met slagroom, mmmmmmmmmmm :')
Vinden jullie die friese pepernoten ook zo lekker, :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 07:21

Gaat.. Heb liever fryske dumkjes :9 , brr nadeel van de winter is de kou die je in bed houdt :+

spottedponie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 07:27

Ik ga vanavond truffelpepernoten halen!

Ik heb altijd de sloffen van mn vriend aan, hij loopt op oranje klomp sloffen, en ik heb zijn knalgroene kikkerpoten aan... die komen bijna tot mijn knie.... :D

Jiwa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 08:27

spottedponie schreef:
Ik ga vanavond truffelpepernoten halen!

Ik heb altijd de sloffen van mn vriend aan, hij loopt op oranje klomp sloffen, en ik heb zijn knalgroene kikkerpoten aan... die komen bijna tot mijn knie.... :D

Wat zullen jullie een sexy stel zijn haha. :D

Nayomie

Re: [HK] Het "Ik hou van winter/kerst-topic".

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:19

Ik heb mijn eerste pepernoten op :D

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:21

rocymax schreef:
Stop nou over pepernoten :') Ik moet lijnen!! ben echt wel zo'n 10 kilo teveel |( Iedere keer gaat het een beetje uit mijn hoofd en beginnen jullie weer over kruidnoten en warme chocolademelk met slagroom, mmmmmmmmmmm :')
Vinden jullie die friese pepernoten ook zo lekker, :P

Ah neeeee, dat lijkt me verschrikkelijk, een kerst zonder pepernoten en warme choco met slagroom.. En hoe doe je dat dan met het kerst diner? Vorige kerst had ik geen pepernoot of chocolade letter op omdat ik zo ziekelijk met mijn gewicht bezig was.. Daarom zeg ik deze winter dat ik er extra van genieten! :9 :9 Maar zielig voor jou As, hopelijk kan je het een beetje weerstaan :(:)

Oooooh Nayomie ben jaloers!! Waren ze lekker? :9

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:22

Ik heb nog een halve zak :9

Eskimo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:22

Mag ik ook wat :D

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-12 16:23

Kun je vangen? :D