Oh, dat vind ik helemaal geweldig!! Alleen jammer dat mijn katten dan wel iets hebben van "dìt vinden wij niet leuk meer hoor!!" ... Maar die rommel in de lucht... Heerlijk!
Soms is het even stil en dan wil ik bijna weer naar boven maar dan komt er toch een flits en klap... Brrr
iefke
Geplaatst: 02-08-12 00:12
Net van Breda naar huis en megagave flitsen over de snelweg ver weg Was echt heel mooi om te zien
Nic
Geplaatst: 02-08-12 00:16
Ik vind er niks aan. De paardjes staan buiten, bah, het raam kan niet wagenwijd open (giet het naar binnen) Hm het was net weggedreven en weer terug gekomen, maar het lijkt nu echt te verdwijnen
iefke schreef:
Net van Breda naar huis en megagave flitsen over de snelweg ver weg Was echt heel mooi om te zien
Ik reed daar ook net (a27 a2) en de fitsen waren de hele weg links van mij.
iefke
Geplaatst: 02-08-12 00:20
Ik A27 & A59 A27 was links inderdaad en A59 recht van voor.
moonsparkle
Geplaatst: 02-08-12 00:23
Im.scared ik.lag al te slapen en de klap was zo hard dat ik in 1 seconde met me deken op de gang stond
Sinds ik veel met paarden bezig ben, zeg ik met dit weer vaak: o dat is lekker voor het land, als het regent na droogte. neemt niet iedereen me in dank af
Hier ook een wakker iemand in Groningen.... Moet maar niet denken aan mn paardjes die in de wei staan met alleen een bomenrij om te schuilen Ze redden zich wel hoor, staan het jaar rond buiten, maar vind dit zo sneu altijd Ga maar proberen te slapen, al valt het me flink tegen hoe snel het hierbinnen afkoelt