Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SimoneDV schreef:iemand wel eens geprobeerd dat wanneer er staat dat items random verzonden worden, of ze dan tóch niet die ene kleur ofzo kunnen doen?
SimoneDV schreef:iemand wel eens geprobeerd dat wanneer er staat dat items random verzonden worden, of ze dan tóch niet die ene kleur ofzo kunnen doen?
quera schreef:Ik had een jurk besteld maar had te weinig geld op m'n paypal staan. Dus k had geld overgemaakt en dt duurt 1 tot 2 dagen. Nu staat t geld er op en er staat nog trends uitgestelde betaling bij die jurk. Iemand enig idee hoe ik dat weg krijg?
Donkerblauw schreef:quera schreef:Ik had een jurk besteld maar had te weinig geld op m'n paypal staan. Dus k had geld overgemaakt en dt duurt 1 tot 2 dagen. Nu staat t geld er op en er staat nog trends uitgestelde betaling bij die jurk. Iemand enig idee hoe ik dat weg krijg?
Hmm, denk gewoon wachten tot de uitgestelde betaling voldaan is.
Liezzel schreef:Ik heb net bij een verkoper een beste voorstel gedaan.
Iemand daar ervaring mee?
dreamer1987 schreef:Vandaag mijn snorrenketting ontvangen die 6 mei verstuurd is
Dav schreef:Sinds kort weer begonnen met ebay (zo fout,zie zoveel leuke aparte dingen)![]()
Vroeger betaalde ik met creditkaart en nu vanaf mijn gewone giro rekening.
Afgelopen Zaterdag heb ik wat gekocht en gelijk via paypal betaald.
Geld is (nog) niet afgeschreven van mijn rekening.
In ''Mijn ebay'' staat onder het icoon van wel/niet betaald een zandlopertje.
Ga je daarop met de muis komt er te staan '' je betaling van 11mei word verwerkt via paypal''
Hoe lang duurt zoiets? Met de CC was het geld er gelijk af en konden ze het versturen (ben niet nieuwsgierig hoor,wil het enkel graag snel hebben)![]()
Op de site van paypal staat;
Betaling aan **** In behandeling tot 21Mei 2012
Paypal haalt toch geld van je rekening af? Of moet je nu daar een tegoed hebben? Of heb ik gewoon te weing geduld?![]()
Op de giro rekening staat wel genoeg geld,dus dat kan het niet zijn.