op een paar spetters na heel de dag droog somber en koud geweest hier. Iemand lijkt niet te kunnen kiezen Laat het ....of hozen voor eventjes of laat die zon terug komen!!!!!!!!!!!!!!!!!
sjemig......die weerkoning snapt er weer geen reet van
Hier heeft het eind van de middag wel even geregend. Het was échte regen ipv miezer, maar na 10 minuten was het weer op... Ik vind dat er vannacht wel even flink wat mag gaan vallen en dat dan morgen weer lekker het zonnetje schijnt!
Hier zijn vandaag wel een aantal buitjes gevallen. Geen grote hoeveeheden maar wel genoeg om het gras weer te laten groeien . Vannacht heeft het ook geregend en een beetje geonweerd.
gohya
Geplaatst: 04-04-12 21:47
De wind is opeens gedraait! Hij is nu Noord-Oost i.p.v. Noord-West. Das een goed teken,hij moet nog een klein stukje verder draaien naar Zuid-Oost en Hoppa we hebben prachtig weer met Pasen. Hier heel de dag en avond droog,een paar enkel verdwaalde druppels gevoeld.
Wat een ***weer, zo koud. En het is zo droog, er moet echt een beetje regen gaan vallen want zo willen de weiden niet echt groeien. Maar ja we hebben het nou eenmaal niet voor het zeggen.
Man wat was het weer lekker koud vandaag! Pas een 1/2 uur... inderdaad toen de paarden naar binnen gingen... begon de zon te schijnen. Nu heerlijk weer met helderblauwe lucht en die !@)(&^%$# wind is nu pas gaan liggen! Volgens mij zit er iemand daar boven die aan knopjes ons gek wil hebben!
Hihi ik was zooooo moe van m'n toetsweek (niet sarcastisch bedoeld) dat m'n moeder even mee geweest is naar stal zodat ik niet met flinke wind tegen hoefde te fietsen Hier komt ook zo af en toe ineens de zon door, maar de wind is wel heel fris!
Vanmiddag werd het hier toch nog heerlijk weer! heb ik me T-shirt op de wei gelopen in het zonnetje. De wind was daar toch niet te voelen,weiland ligt lekker rondom beschermd met heel veel bomen en struiken.
Hier trekt de lucht weer aardig dicht.Ik hoop dat er nog regen komt. We hebben nog geen druppel regen gehad hier op dat kleine beetje na in de nacht eergister.