tussen 1 en 2 heeft het gehoost hier en het waaide ook heel hard, daarna trok de lucht weer open en was het ineens stralend weer, heel raar, hoop wel dat de wind morgen wat meer gaat liggen
Ben blij dat het gaat vriezen! kan het mooi goed drogen.Overdag tenminste weer de zon erbij! Volgende week mooi weertje,beetje fris maar droog en de zon.
Wat leuk een weertopic, als echte Nederlander ben ik gek om over het weer te praten. Daarom hoop ik dat jullie me hier toelaten Misschien vinden jullie het ook leuk om te weten hoe het weer in spanje is. Sorry heb niet die 20 topics doorgelezen en weet dus niet of er meer Nederlanders in spanje zijn.
Oke het weer hier vandaag,
Erg veel bewolking maar het zonnetje wil doorkomen, het is fris zo´n 10 graden
Ik wil graag op vakantie naar de zon, maar als je dat wilt boeken moet je al heel ver weg, voor een hele dure prijs. Ik was zo naief om te denken dat het in Spanje e.d. winters ook warm was..
gohya
Geplaatst: 13-01-12 11:55
Aan de [zuid] costa's is het wel goed weer hoor,zo'n 20 graden. Zag ik toevallig op t.v. afgelopen week.
In Emmen is het ook redelijk zonnig geweest vandaag, wordt nu weer wat bewolkt..
Volgens mij gaat het wel meevallen volgende week als ik nu naar weeronline kijk. We krijgen best wel wat zon volgende week en temperatuur valt ook wel mee! Dus we krijgen mooi weer als ik het zo mag geloven!!
jeaaahhh sneeeeeuwww!!!!! dat wil ik wel. hier is het de hele dag mooi geweest.
EllaBellaah
Geplaatst: 13-01-12 18:49
Alles bij elkaar vond ik het nog best aardig weer, alleen jammer van de wind.
Vanaf 20 januari slecht weer? Dat is het nog laaaang niet, de kans is groot dat ze dat toch maar wijzigen, ze zijn hier niet zo goed in het weer voorspellen geloof ik.