En omdat ik dat vind! Weet eerder niet waarom ik Jensen voor Robert heb gezet, er zijn dagen dat ik de één knapper vind dan de ander Maar Francisco is sowieso mijn #1
Laatst bijgewerkt door HuppeltjeZ op 27-12-11 20:08, in het totaal 2 keer bewerkt
Hij kijkt op al de foto's in je profiel zo: 'Ik ga een scheetje laten en ik ga het heeeeel subtiel doen..even die buttcheeks samendrukken..zoja' Hmmmpffrrrrrrt.
Geryon
Geplaatst: 27-12-11 20:13
Quebelle schreef:
Hij kijkt op al de foto's in je profiel zo: 'Ik ga een scheetje laten en ik ga het heeeeel subtiel doen..even die buttcheeks samendrukken..zoja' Hmmmpffrrrrrrt.
HuppeltjeZ
Geplaatst: 27-12-11 20:13
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA Oké nu lig ik dicht Van mij mag hij zijn 'Ik ga een scheetje laten en ik ga het heeeeel subtiel doen..even die buttcheeks samendrukken..zoja' move hier wel komen doen hoor!
Echt op alle foto's trektie zo'n kop Komaan Amber,je kan toch niet serieus naar zo'n kerel kijken zonder te denken ofie nu een stille stinker probeert te laten of gewoon zo geboren is.
tsssssss! LAURI ENGELSE ACHTERNAAM BELL KONTLOVER! STOP NU ONMIDDELIJK MET MIJN TOEKOMSTIGE VENT BELACHELIJK TE MAKEN OF... OF... OF... ik maak bell belachelijk!
HuppeltjeZ
Geplaatst: 27-12-11 20:21
Quebelle schreef:
dies ietsje té gespierd maar beter dan Amber's ventje
Edit: heeftie eyeliner + oogschaduw aan?
HAHAHAHA JA DIEJE LAATSTE IS GESCHMINKT HAHAHA TIS NE CHOCOPRINS