Hahaha ik lees dit terug allemaal ik ben in mijn eentje aan het lachen

Ik ben altijd zo dronken dat ik mijn sterke verhalen vergeet, maar er schieten mij allemaal verhalen te binnen van een paar weken geleden

Ik moest om zondagochtend om 10 uur op mijn paard zitten en dat was ik zaterdagavond een beetje vergeten.. Kwam ik om 07:30 thuis... oliebol... ik moet over 2,5 uur een proef rijden. Nog helemaal dronken naar stal geraced paard van stal getrokken en rijden maar. Bij het melden ging het al fout. Ik zei: 'hoi ik ben Danique en ik ben nog een beetje losjessssss

'. Heb nog wel twee keer winst gereden, commentaar was wel, lijnen minder slingerend rijden. Dat viel te verklaren

Deze is van een tijd geleden. Ik was aan het stappen en opeens was ik iemand kwijt. Ik helemaal verdrietig en iedereen vragen waar hij was, uiteindelijk bel ik hem op. Slaperig stemmetje aan de andere kant. Ik: 'Waar ben je!!?

'. Wat bleek... hij was die avond niet eens mee gegaan.
Oke de laatste. Twee jaar geleden heb ik ooit eens met een collega gezoend. Die jongen daarna helemaal niet meer gesproken. Zag ik hem opeens met een meisje in de stad laatst. Ik dacht dat hij die meid probeerde te fiksen (zo leek het althans). Dus ik dacht, even een grapje uithalen, moet kunnen

. 'Jaa die jongen met wie je net was, ik ken hem. Hij is echt een super erge sl*t. Personeelsfeest 2011 zoenen met T****** HEUYY!!!'. Opeens een heel beteuterd gezichtje... 'ja dat is mijn vriendje...

'. Hij helemaal proberen uit te leggen aan zijn vriendin. Ik voelde me zo enorm schuldig, ik moest serieus bijna huilen! Ik voelde me echt heel stom. Maar nu kan ik er wel om lachen