Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Klis

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 16:28

xSannee schreef:
Vriendin van mij is een keer op de vlucht geslagen voor iemand die ingewikkeld was met warmhoudfolie door ambulancepersoneel.

Trok ze me mee, heel hard wegrennen., vraag ik uiteindelijk wat er was: 'ja er zat daar een fiets ALIEN!!!!"

Nou je kon me oprapen _O-

_O- _O- Geweldig

annnneeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-13 22:33

hahahahaha die van die alien :') _O-

Raineri

Re: Jouw leukste bloopers onder invloed van drank

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:46

Hahaha ik lees dit terug allemaal ik ben in mijn eentje aan het lachen _O- Ik ben altijd zo dronken dat ik mijn sterke verhalen vergeet, maar er schieten mij allemaal verhalen te binnen van een paar weken geleden :+

Ik moest om zondagochtend om 10 uur op mijn paard zitten en dat was ik zaterdagavond een beetje vergeten.. Kwam ik om 07:30 thuis... oliebol... ik moet over 2,5 uur een proef rijden. Nog helemaal dronken naar stal geraced paard van stal getrokken en rijden maar. Bij het melden ging het al fout. Ik zei: 'hoi ik ben Danique en ik ben nog een beetje losjessssss :D '. Heb nog wel twee keer winst gereden, commentaar was wel, lijnen minder slingerend rijden. Dat viel te verklaren :')

Deze is van een tijd geleden. Ik was aan het stappen en opeens was ik iemand kwijt. Ik helemaal verdrietig en iedereen vragen waar hij was, uiteindelijk bel ik hem op. Slaperig stemmetje aan de andere kant. Ik: 'Waar ben je!!? :o? %) '. Wat bleek... hij was die avond niet eens mee gegaan.

Oke de laatste. Twee jaar geleden heb ik ooit eens met een collega gezoend. Die jongen daarna helemaal niet meer gesproken. Zag ik hem opeens met een meisje in de stad laatst. Ik dacht dat hij die meid probeerde te fiksen (zo leek het althans). Dus ik dacht, even een grapje uithalen, moet kunnen :Y). 'Jaa die jongen met wie je net was, ik ken hem. Hij is echt een super erge sl*t. Personeelsfeest 2011 zoenen met T****** HEUYY!!!'. Opeens een heel beteuterd gezichtje... 'ja dat is mijn vriendje... :('. Hij helemaal proberen uit te leggen aan zijn vriendin. Ik voelde me zo enorm schuldig, ik moest serieus bijna huilen! Ik voelde me echt heel stom. Maar nu kan ik er wel om lachen :o

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:54

Geweldig :') die laatste is wel erg :p

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 22:55

Ooooh om die laatste had ik als vriendin zijnde écht niet kunnen lachen, dan had je echt een probleem met mij gehad. :+

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 23:22

Hoezo..? Wist ik veel dat dat zijn vriendin was.. :+ Heb nog wel sorry gezegd en dat ik het echt niet wist. Ik denk op dat moment, dat als zijn een probleem ging maken, dat ik alleen maar meer ging lopen ouwehoeren. In nuchtere toestand ben ik wel heel lief hoor :+:

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-13 23:26

Haha nee kon jij ook niet weten natuurlijk. :))
Ik geloof je op je woord dat je als je nuchter bent wel lief bent. :')

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-13 11:26

Klis schreef:
xMercury schreef:

Ehmm.. Een orthopedagoog is iemand die zich bezig houdt met kinderen en volwassen die ontwikkelingsproblemen of gedragsstoornissen hebben. :+

That's the point... :')

Wou net zeggen haha :')

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:52

Danique_G schreef:
Hahaha ik lees dit terug allemaal ik ben in mijn eentje aan het lachen _O- Ik ben altijd zo dronken dat ik mijn sterke verhalen vergeet, maar er schieten mij allemaal verhalen te binnen van een paar weken geleden :+

Ik moest om zondagochtend om 10 uur op mijn paard zitten en dat was ik zaterdagavond een beetje vergeten.. Kwam ik om 07:30 thuis... oliebol... ik moet over 2,5 uur een proef rijden. Nog helemaal dronken naar stal geraced paard van stal getrokken en rijden maar. Bij het melden ging het al fout. Ik zei: 'hoi ik ben Danique en ik ben nog een beetje losjessssss :D '. Heb nog wel twee keer winst gereden, commentaar was wel, lijnen minder slingerend rijden. Dat viel te verklaren :')

Deze is van een tijd geleden. Ik was aan het stappen en opeens was ik iemand kwijt. Ik helemaal verdrietig en iedereen vragen waar hij was, uiteindelijk bel ik hem op. Slaperig stemmetje aan de andere kant. Ik: 'Waar ben je!!? :o? %) '. Wat bleek... hij was die avond niet eens mee gegaan.

Oke de laatste. Twee jaar geleden heb ik ooit eens met een collega gezoend. Die jongen daarna helemaal niet meer gesproken. Zag ik hem opeens met een meisje in de stad laatst. Ik dacht dat hij die meid probeerde te fiksen (zo leek het althans). Dus ik dacht, even een grapje uithalen, moet kunnen :Y). 'Jaa die jongen met wie je net was, ik ken hem. Hij is echt een super erge sl*t. Personeelsfeest 2011 zoenen met T****** HEUYY!!!'. Opeens een heel beteuterd gezichtje... 'ja dat is mijn vriendje... :('. Hij helemaal proberen uit te leggen aan zijn vriendin. Ik voelde me zo enorm schuldig, ik moest serieus bijna huilen! Ik voelde me echt heel stom. Maar nu kan ik er wel om lachen :o

_O- _O- _O- _O-
wanneer gaan wij een keer samen stappen, lijkt me echt geweldig! _/-\o_

xTammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-13 20:56

Op een feestje een tijdje terug.
Had een leuke jongen leren kennen, zat samen met hem op de rand van een tafel te kletsen. Op een gegeven moment besluit nog iemand op die tafel neer te ploffen, met als gevolg dat de poot brak en we met z'n 2en op de grond lagen (3e persoon kon zichzelf nog staande houden). Was enigszins aangeschoten dus ik sta zo snel mogelijk op en loop half mank weg. Wil niet weten wat de rest dacht van de oorzaak voor t afbreken van die poot en mijn mank lopen, maar er gaan dan genoeg suggesties rond als er maar genoeg drank in zit :')

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 13:58

xTammyy, hahaha ik zie een soort lancering voor me :') Net zoals met die kussens in het water wat je altijd op die filmpjes ziet!
(even zoeken...)

Hahahaha Lizzy! Moet ik het als een compliment opvatten of is het puur leedvermaak? Net als oh oh cherso zeg maar? :')

jongens, het was stapavond! Waar zijn alle heftige verhalen!!

Ik weet het even niet meer, heb wel heel veel gelachen maar het schiet me vast later te binnen.
Ik weet alleen nog een jongen die vroeg of hij een brutale vraag mocht stellen. Okeeeee primaaa!
Hij: 'Wat vind jij van eerst zoenen en dan seks?'
Ik: 'Ik ben streng gereformeerd, ik doe niet aan seks voor het huwelijk.' (allemaal drank in mijn hand maar oke)
Hij: 'ow jammer want eigenlijk is dat mijn motto..'
Ik:'Weet je wat mijn motto is? Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw.. EN JIJ BENT OERLELIJK DUS IK SLAAP NIET BIJ JOU.'
Werd niet gewaardeerd... :') Hij vroeg erom..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:09

Ohh man ik ga echt een keer met jou mee stappen! Ik lach me dood met jou opmerkingen :')

Appelmoes_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 14:25

_O- _O-

Gisteren was stapavond inderdaad. Als ik van iemand te horen krijg wat ik allemaal heb uitgespookt, zal ik het melden. Oké? :))

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 20:11

Danique_G schreef:
xTammyy, hahaha ik zie een soort lancering voor me :') Net zoals met die kussens in het water wat je altijd op die filmpjes ziet!
(even zoeken...)
[ Video ]

Hahahaha Lizzy! Moet ik het als een compliment opvatten of is het puur leedvermaak? Net als oh oh cherso zeg maar? :')

jongens, het was stapavond! Waar zijn alle heftige verhalen!!

Ik weet het even niet meer, heb wel heel veel gelachen maar het schiet me vast later te binnen.
Ik weet alleen nog een jongen die vroeg of hij een brutale vraag mocht stellen. Okeeeee primaaa!
Hij: 'Wat vind jij van eerst zoenen en dan seks?'
Ik: 'Ik ben streng gereformeerd, ik doe niet aan seks voor het huwelijk.' (allemaal drank in mijn hand maar oke)
Hij: 'ow jammer want eigenlijk is dat mijn motto..'
Ik:'Weet je wat mijn motto is? Roosjes zijn rood, viooltjes zijn blauw.. EN JIJ BENT OERLELIJK DUS IK SLAAP NIET BIJ JOU.'
Werd niet gewaardeerd... :') Hij vroeg erom..

Over Cherso gesproken, ben ik 2 jaar geleden geweest..
Was erruugg leuk :D :D
niks mis met Cherso dus }>

Angeliquee18

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:27

Hahaha geweldig jullie verhalen !!
Als ik dit allemaal lees, wil ik écht weer een meisje zijn van 16 zonder enig besef en vrijgezel haha.

Ik was een keer stappen met vriendinnen, op de terug weg moest ik zooooo nodig plassen,
En je kent het met drank, je praat nog al hard :D
Dus ik zei iets in de zin van ppfff moet zooo nodig plassen,
Zegt er een gozer, je mag wel bij mij binnen plassen, zonder enig besef zei ik okee :D
( als ik er nu aan terug denk, denk ik echt omfg... :) )
Maar goed, die jongen heeft mij echt 4 trappen op moeten slepen, ik naar de wc en plassen
Uiteraard kon ik mijn evenwicht niet meer houden op de wc, dus boeemm, tegen de deur aan.
Waar op die jongen die deur open deed, en kwam ik zo naar buiten rollen,
Achter af bleek het een bekende van me zus te zijn, ooeeps :o vroeg me al af waarom iedereen het wist :+

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-13 21:40

Gister nog :+

Ik kon samen met een vriendin er echt niet bij hoe iedereen aan de andere kant van de kamer kwam.
Kwartier staan discussieren over hoe we er dan komen, zijn tot de conclusie gekomen dat je er over heen moest springen :j
Overal waar we kwamen al springend/smoor de kamer in :+ Jullie mogen raden hoe dat af liep

Nrkee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-13 14:41

lifeofmarit schreef:

Ik kon samen met een vriendin er echt niet bij hoe iedereen aan de andere kant van de kamer kwam.
Kwartier staan discussieren over hoe we er dan komen, zijn tot de conclusie gekomen dat je er over heen moest springen :j
Overal waar we kwamen al springend/smoor de kamer in :+ Jullie mogen raden hoe dat af liep

Hadden jullie paddo's op ofzo :')

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-13 20:11

Twee weken geleden tijdens een feestje de nodige wijntjes op en tijdens het afscheid nemen van iedereen liet ik mijn iphone vallen. Totaal in het gesprek verdiept loop ik te verkondigen dat er niets aan de hand is en dat ie het nog wel doet, maar ik zag vriendje al raar kijken >;) Toen we uiteindelijk in bed lagen kwam ik er achter waarom, toch een flinke deuk in mijn scherm helaas :') Hartstikke zonde achteraf haha..

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 19:24

Nrkee schreef:
lifeofmarit schreef:

Hadden jullie paddo's op ofzo :')

Niet eens _O-

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 22:40

_MG schreef:
Twee weken geleden tijdens een feestje de nodige wijntjes op en tijdens het afscheid nemen van iedereen liet ik mijn iphone vallen. Totaal in het gesprek verdiept loop ik te verkondigen dat er niets aan de hand is en dat ie het nog wel doet, maar ik zag vriendje al raar kijken >;) Toen we uiteindelijk in bed lagen kwam ik er achter waarom, toch een flinke deuk in mijn scherm helaas :') Hartstikke zonde achteraf haha..

JA! Heel herkenbaar! Hoopte jij ook dat het maar een droom was?

Maarree vanavond gaat iedereen dus weer flink zuipen zodat ik morgen weer wat te lezen heb? Zou ik best tof vinden. Ik ga wel stappen, met alleen maar jongens (waar begin ik aan). Ik sta al te plamuuren hoor :))

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:05

Jaa, helaas was het geen droom achteraf :') heb m nog steeds niet laten maken haha.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-13 23:48

_MG, je kunt er ook een folie overheen doen. Werkt heel goed. Laten maken is keiduur :O

Bravour89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-13 01:41

Hmm heb ooit een van mijn vrienden gezien die een sloot inreed met zijn fiets en erop bleef zitten, omdat hij niet meer wist hoe hij eraf moest komen.......

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:07

Omdat dit topic te mooi is om te laten gaan <3

Afgelopen zaterdag nauwelijks gedronken maar stond bij de deur van de mannen wc. En iedere keer als er een man uit kwam zei ik: 'dank u wel voor het vliegen met KLM.' Misschien kom ik aan komende zaterdag met leukere verhaaltjes hier :)

En om een beetje weer in de stemming te komen met dit topic:

Afbeelding

Afbeelding

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1/s403x403/1507901_1449172421963323_1991018463_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/p320x320/1013149_1449240238623208_2053486646_n.jpg

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/s403x403/1508018_1448772812003284_1487557252_n.jpg

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 20:47

IK vind dit toch echt een heerlijk topic. Van mij geen inbreng. Ik drink niet haha