Het begon hier bewolkt, toen brak de zon even door. Daarna stak de wind op en we hebben ook nog een paar druppels regen gehad.
Tot nu toe valt de wind nog redelijk mee,gelukkig.Koud is het ook helemaal niet,maar de zon is weer weg.
Vrijdag zonnetje en windkracht 2 heb ik gehoord.. zou dat ff mooi zijn..Ik moet de waddenzee oversteken met een roeisloep haha..
Heeeeuuuulllll veeeeeeel wind en een paar spatten regen. Die wind mag nu wel weer eens weggaan. Wordt er gek van! Mijn paard is er druk van.
Eindelijk is het droog en schijnt de zon weer! Alleen nog erg veel wind, maar daar heb ik geen last van.
Heey,hij is weg!! het is opeens windstil hier.En eerst werd de lucht blauw en zonnig maar nu word het weer erg bewolkt.
Eerst zien "Gooya" dan geloven.Ik twijfel of het morgen wel zo'n prachtige dag gaat worden.Oke het zal wel droog zijn,maar ik denk toch vrij veel wolken waardoor het minder warm word als dat ze zeggen.We zullen zien.
http://www.nu.nl/binnenland/2527483/ned ... hitte.htmlIk vermoed dat het toch wel erg warm gaat worden.