Het meest asociale gedrag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 19:42

Vjestagirl schreef:
8nnemiek schreef:
Langs de file op rijden over de vluchtstrook := Dat vind ik ontzettend asociaal, en t ergste is dat je dat ook nog regelmatig ziet ook :=

Ik ben groot fan van vrachtwagen chaufeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen

Tja.. Ook dat leer je wel af als je er een paar keer een vette prent voor hebt gehad. ;) Eigen rechter spelen enz. noemen ze het dan.
Je moet maar gewoon hopen dat iemand het ziet en ze zelf een bon krijgen voor het over de vluchtstrook rijden.

Overigens erger ik me kapot aan mensen die rotzooi uit de auto gooien of anderszins troep achterlaten! (op het strand bijvoorbeeld.)

Jess1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 00:27

lifaya schreef:
oh dat mensen niet voor zwangere opstaan vind ik ook erg :n Ik zat vandaag in de bus (voordat er een vinger naar mij word gewezen, ik zat op zo'n krantenbak stuk, dus geen stoel) en alle stoelen waren bezet en er stapte een hoogzwangere vrouw in. Er zat een jong meisje op de invalide plaats die absoluut niet invalide was (zit op mijn school) en die staat dus niet op. Niemand stond op... vond het toch wel zorgwekkend...

En op dat moment trek ik 'mn grote scheur' open en zeg ik er wat van := Wat overigens nooit echt gewaardeerd word behalve door diegene die mag gaan zitten!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:52

Ik vind het meer dan asociaal dat ze afgelopen vrijdag mijn minderjarige dochter, die diabetes heeft, spacecake hebben laten eten en daarbij deden alsof het gewone cake was. Toen het spul begon te werken was ze helemaal in paniek omdat ze dacht dat ze een hele zware hypo had terwijl haar bloedsuiker normaal was. Gelukkig heeft ze mij meteen gebeld en heb ik haar nog op kunnen halen voordat het spul zijn volledige werking had. Ik heb haar tot half 5 's morgens moeten begeleiden en controleren, daarna was het zo goed als uitgewerkt. De politie gaat er iig flink werk van maken
Ze heeft het gekregen op het plein van de jeugdsoos nadat deze gesloten was en daar wat kinderen waren blijven hangen. Er waren toen nog wat anderen bij gekomen die die cake bij zich hadden. Normaal gesproken delen ze ook zakken chips met elkaar dus mijn dochter heeft dit niet aan zien komen. Wel vond ze de cake een beetje vreemd smaken maar dat werd afgewimpeld toen ze dat had gezegd.

xdniesje

Re: Het meest asociale gedrag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 12:58

Zo Lamar, dat is wel heel erg zeg! jeetje, wat schrikken..

Duke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 13:05

Jeetje Lamar! Wat eng is dat! Gelukkig was ze zo wijs gelijk haar moeder te bellen, zodat je haar in de gaten kon houden... Idd, echt een toppuntje van asociaal gedrag van die cake-uitdelers.

Vjestagirl schreef:
Ik ben groot fan van vrachtwagen chauffeurs die hun wagen dan deels op de vluchtstrook zetten om dat te voorkomen

Ik ook. ;) Mooi om te zien, maar idd wel riskant met boetes.

_MG

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:18

Lamar schreef:
Ik vind het meer dan asociaal dat ze afgelopen vrijdag mijn minderjarige dochter, die diabetes heeft, spacecake hebben laten eten en daarbij deden alsof het gewone cake was. Toen het spul begon te werken was ze helemaal in paniek omdat ze dacht dat ze een hele zware hypo had terwijl haar bloedsuiker normaal was. Gelukkig heeft ze mij meteen gebeld en heb ik haar nog op kunnen halen voordat het spul zijn volledige werking had. Ik heb haar tot half 5 's morgens moeten begeleiden en controleren, daarna was het zo goed als uitgewerkt. De politie gaat er iig flink werk van maken
Ze heeft het gekregen op het plein van de jeugdsoos nadat deze gesloten was en daar wat kinderen waren blijven hangen. Er waren toen nog wat anderen bij gekomen die die cake bij zich hadden. Normaal gesproken delen ze ook zakken chips met elkaar dus mijn dochter heeft dit niet aan zien komen. Wel vond ze de cake een beetje vreemd smaken maar dat werd afgewimpeld toen ze dat had gezegd.

So heftig! Mijn buurjongen heeft een keer voor de grap spacecake geprobeerd toen zijn ouders op vakantie waren. Na twintig minuten stonden hij en zijn nichtje schreeuwd bij ons voor het huis dat ze dood gingen etc. Vervolgens hebben ze allebei enkele uren bij ons boven de wc mogen hangen om alles weer eruit te werken. Degen die hun dat spul verkocht heeft, had niet erbij gezegd wat eventuele bijwerkingen konden zijn.

Ik hoop dat met jouw dochter alles goed is gekomen!

PineApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:28

heftig Lamar!! snap dat je hiervan bent geschrokken! heb je aangifte gedaan?

Blue_Eyes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 16:34

Dat is inderdaad nogal ehm... apart, Lamar...

Wat ik van de week ook zo charmant vond: ik kwam even 's avonds op stal en er was een beginnersles bezig. Een vraouwtje dat pas een paar maanden rijdt was aan het galopperen en deed het eigenlijk best goed, alleen had ze wat moeite om goed stil te blijven zitten. Alles moet geleerd worden.
Zitten daar een paar meiden van een jaar of 16, 17 langs de bakrand, te giechelen en te giebelen en allerlei commentaar te roepen - behalve als betreffende mevrouw langskwam, dan was het ineens muisstil.
Op een gegeven moment heb ik maar iets gezegd van 'Ik ben benieuwd hoe het eruit zag toen jullie net begonnen waren' ofzo... en toen was het stil: 'Oh jaaaa.....' :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:04

Ja het is gelukkig weer helemaal goed met mijn dochter. Wel is ze erg geschrokken en vond ze het niet alleen een erg nare ervaring, maar ze vertrouwt ook haar "vrienden" niet meer. De cake kwam van een jongen die er niet zo vaak kwam, maar haar vrienden wisten wat het was maar hebben niks gezegd en het zelf ook genomen. Toen ik haar bij haar vrienden weg haalde stonden ze lacherig (onder invloed) om haar heen en hadden niet eens in de gaten hoe gevaarlijk het voor haar was. Ik heb haar altijd gewaarschuwd voor dat soort dingen maar ze is nogal goedgelovig en zodoende er toch ingetrapt.
De jeugdagent heeft de zaak nu onder zijn hoede en gaat uitzoeken wie het was en dan stappen ondernemen. Hij was behoorlijk fel over het gebeuren.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 19:50

Lamar schreef:
Ja het is gelukkig weer helemaal goed met mijn dochter. Wel is ze erg geschrokken en vond ze het niet alleen een erg nare ervaring, maar ze vertrouwt ook haar "vrienden" niet meer. De cake kwam van een jongen die er niet zo vaak kwam, maar haar vrienden wisten wat het was maar hebben niks gezegd en het zelf ook genomen. Toen ik haar bij haar vrienden weg haalde stonden ze lacherig (onder invloed) om haar heen en hadden niet eens in de gaten hoe gevaarlijk het voor haar was. Ik heb haar altijd gewaarschuwd voor dat soort dingen maar ze is nogal goedgelovig en zodoende er toch ingetrapt.
De jeugdagent heeft de zaak nu onder zijn hoede en gaat uitzoeken wie het was en dan stappen ondernemen. Hij was behoorlijk fel over het gebeuren.

En terecht.
Vind het ook goed dat je 'vrienden' zegt. Heb jij/ je dochter die al eens aangesproken?

Ik vind het asociaal dat 't vriendje wèl 3 maand verlof kan nemen om door afrika te trekken, maar de herfsvakantie vrijhouden gaat niet.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-11 21:33

Ik woon naast een stal waar ze 2 bordercollies hebben. Deze honden zijn vrij agressief. Nu ben ik niet bang voor honden, en weet ik hoe me te gedragen, en mij hebben ze verder nooit iets gedaan.
Alleen die honden lopen los. Ze worden helemaal niet vastgehouden op die stal, ik zie ze dikwijls 100 meter verder langs de weg struinen. Ook lopen ze met regelmaat via de garage onze tuin in.
Als mijn moeder naar huis fietst lopen die honden af en toe gewoon op de weg. Gister begonnen die honden te blaffen en te grommen en sprong hij omhoog. Ze trok haar arm weg, en hij had alleen de stof te pakken.
Als mijn vriendin buiten staat te wachten 's morgens voor school om me op te halen, komen die honden ook af en toe langs en ze is dan echt doodsbang. Ze hebben nog nooit iemand echt gebeten, maar kom op zeg, hou die beesten bij je. Het zijn zulke onopgevoedde krengen, je zal daar maar met je kleine kind lopen daar moet je toch niet aan denken.
Zodra ze ook maar een iemand echt bijten bellen we de politie.

nirkes

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 10:13

Je inschrijven om mee te doen aan onderzoek en dan de avond van tevoren afzeggen -O- .Tis namelijk niet zo heel makkelijk om op zo'n korte termijn een vervanger te vinden die aan alle eisen voldoet :roll: en wel of geen proefpersoon, je mag gewoon de volle mep reservatie betalen...

Tieme

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:06

Marit schreef:
Zodra ze ook maar een iemand echt bijten bellen we de politie.

niet wachten tot ze iemand echt bijten, dan ben je namelijk te laat. NU bellen. honden mogen niet zo onbeheerd op de openbare weg lopen en zo te lezen zijn deze 2 een gevaar voor de omgeving. gewoon bellen en dan krijgen ze een fikse waarschuwing dat ze ze binnen moeten houden en krijgen ze ook de gevolgen te horen als ze dit niet doen. voor hetzelfde geld bijten ze inderdaad een kind. dat had voorkomen kunnen worden. door te bellen.

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 11:32

De politie doet hier niks aan hoor. Hier tenminste niet. Onze buren hadden er ook zo 2 lopen, die hebben onze hond 2x bijna doodgebeten, en nog minstens 4 andere honden aangevallen. De eigenaar van 1 aangevallen hond heeft zichzelf van binnen zelfs zo kwaad gemaakt, dat hij een hartaanval kreeg.

Mijn moeder durft ook niet meer met de hond de straat op, omdat de hond dan aangevallen wordt, en moeders is al zo bang van grote honden..
Na veel gedoe is 1 van die honden ingeslapen en hebben ze voor die andere hond een hek neergezet. Maar nog steeds is het maar wachten tot er echt iemand aangevallen wordt...

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:24

Ik werkte vroeger in The Sting, en daar moet je 's ochtends en 's avonds dus stofzuigen. Op een avond was ik dus aan het stofzuiger (5 min. voor sluitingstijd), toen er UITERAARD een groepje meiden binnen kwam en de hele winkel nog eens overhoop gingen halen. Kwamen ze naar mij toe, ik was de paskamers aan het stofzuigen, en vragen me hen met iets te helpen. Dus ik zeg vriendelijk dat ze het even aan mijn collega moeten vragen -die klaar was- omdat ik eerst moest stofzuigen. Zegt er eentje lekker plat en met een venijnige blik tegen de anderen: Tss, die kent da ni, die kuist hier alleen maar.

Op zich nog niet zo'n groot drama, maar de manier waarop; ik zweer het je! ~~}>

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:37

Shanelle: soms wil je dan zeggen: "Nee hoor, ik ben gewoon te goed voor jou"
Maar dat mag dan niet :(

Shanelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 16:52

Optiwolk schreef:
Shanelle: soms wil je dan zeggen: "Nee hoor, ik ben gewoon te goed voor jou"
Maar dat mag dan niet :(
Je wilt niet weten wat ik soms al allemaal heb willen zeggen }:) :=

Ik heb ook ooit eens een keer gehad dat ik als énige kassa aan het draaien was tijdens DE SOLDEN (!!) en dat er een vrouw doodleuk achter mijn kassa kroop en letterlijk op mijn arm tikte; of ik dit t-shirtje *houdt het ding omhoog* niet even in maatje weet-ik-veel kon zoeken. +:)+

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 22:08

Ik ben soms zo blij dat ik in een klein boetiekje werk <3

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 01:31

lifaya schreef:
oh dat mensen niet voor zwangere opstaan vind ik ook erg :n Ik zat vandaag in de bus (voordat er een vinger naar mij word gewezen, ik zat op zo'n krantenbak stuk, dus geen stoel) en alle stoelen waren bezet en er stapte een hoogzwangere vrouw in. Er zat een jong meisje op de invalide plaats die absoluut niet invalide was (zit op mijn school) en die staat dus niet op. Niemand stond op... vond het toch wel zorgwekkend...

Maar wat ik dan wel weer lastig vind: De meeste dames stellen het ook niet zo op prijs als ze gefeliciteerd worden met hun bierbuikje dus om nu een stoel aangeboden te krijgen vanwege je vetopslag lijkt me toch ook weer minder :Y) . Dus ik sta meestal pas op als het gevraagd word. Niet alle ouderen zijn slecht ter been en de meeste zijn hun tong ook niet verloren. Is het nu echt zo gek dat je om iets vraagt als je het nodig hebt???

Ik sta mijn stoel wanneer gevraagd uiteraard af aan iemand die niet lang kan staan. Maar met nadruk op wanneer gevraagd en niet wanneer vuil aangekeken:P. Want 9 van de 10 keer word het niet gevraagd maar word er daarna wel geklaagd, terwijl inderdaad ook niet alle jonge mensen een hele ov reis kunnen staan.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-11 01:31

Lamar schreef:

Jeetje wat ontzettend zielig voor haar!!! :oo

Veertje96

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 18:20

Laatst in de winkel, (Ja ik praat ook weer mee :D ) liep iemand met een blaadje in haar mond, kan, maar dan tuft ze hem gewoon ergens uit op de grond.
(In de winkel)
>;)

Of een leraar die je een blad geeft om uit te delen, en het dan terug trekt omdat ze nog uitleg erover wilde geven.
Sta je daar. :\

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 18:23

Mensen die niet stil kunnen zijn in een stiltecoupé, brr
En mensen die op een andere manier geluidsoverlast veroorzaken (hond van de bovenburen die 's nachts keihard blaft, mp3spelers van halfdove jongeren etc.)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:07

En het blijft asociaal in de situatie spacecake: De politie is er mee bezig geweest en nu heeft de hele 'vriendengroep' ruzie met haar gemaakt. Ze krijgt er nu de schuld van dat de politie op het plein een parkeerverbod heeft in laten gaan en dat de controles erg aangescherpt zijn. Ook is haar helm van haar scooter losgesneden en gestolen.
Ze had niks tegen mij en de politie mogen zeggen, volgens die 'vrienden'.
Als je het over asociale 'vrienden' hebt :')
Gelukkig heeft ze ook nog een heleboel andere normale vrienden waar ze wel leuk mee om kan gaan.

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:09

Nou joh zeg.. wat een beláchelijke 'vrienden'! Achterlijk :n

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-11 20:32

Ik vond onze buren (2 huizen naast ons) ook héél erg asociaal, die gingen lekker de hele dag werken en lieten hun blaffende onopgevoede honden de hele dag achter in de tuin.
Wij werden helemaal gek, gelukkig zijn ze verhuist. En zielig was het ook, die beesten zagen alleen een achtertuintje van 5 bij 5.