Lamar schreef:Ik vind het meer dan asociaal dat ze afgelopen vrijdag mijn minderjarige dochter, die diabetes heeft, spacecake hebben laten eten en daarbij deden alsof het gewone cake was. Toen het spul begon te werken was ze helemaal in paniek omdat ze dacht dat ze een hele zware hypo had terwijl haar bloedsuiker normaal was. Gelukkig heeft ze mij meteen gebeld en heb ik haar nog op kunnen halen voordat het spul zijn volledige werking had. Ik heb haar tot half 5 's morgens moeten begeleiden en controleren, daarna was het zo goed als uitgewerkt. De politie gaat er iig flink werk van maken
Ze heeft het gekregen op het plein van de jeugdsoos nadat deze gesloten was en daar wat kinderen waren blijven hangen. Er waren toen nog wat anderen bij gekomen die die cake bij zich hadden. Normaal gesproken delen ze ook zakken chips met elkaar dus mijn dochter heeft dit niet aan zien komen. Wel vond ze de cake een beetje vreemd smaken maar dat werd afgewimpeld toen ze dat had gezegd.
So heftig! Mijn buurjongen heeft een keer voor de grap spacecake geprobeerd toen zijn ouders op vakantie waren. Na twintig minuten stonden hij en zijn nichtje schreeuwd bij ons voor het huis dat ze dood gingen etc. Vervolgens hebben ze allebei enkele uren bij ons boven de wc mogen hangen om alles weer eruit te werken. Degen die hun dat spul verkocht heeft, had niet erbij gezegd wat eventuele bijwerkingen konden zijn.
Ik hoop dat met jouw dochter alles goed is gekomen!