Ik zal vanavond even kijken...heb drie doelen liggen, eentje hoop ik volgende week een afspraak mee te maken, eentje die nog onder jou hangt en eentje waar niemand contact mee krijgt dus als er een ander doel is waar het heen kam, mag dat van mij!
AAAh dat is leuk! Ik zie dekjes die van mij naar Aquatje zijn gegaan en mijn poetskist staat in de gang bij Elma!! Fijn dat alles zo goed gebruikt kon worden.
Ik heb niets meer over, al mijn paardenspullen zijn weg op laarzen, cap, sporen en zweep na.
ik heb ook een hoop spullen verzameld de afgelopen jaren die ik graag aan een goed doel wil schenken. Het gaat om zadeldekjes, zweetdekens, hoofdstellen, bitten etc. Krijg ik een pb van een regioconsulent?
Zooist
Geplaatst door de TopicStarter: 14-02-12 09:48
Je krijgt pas een PB in september. Dan begint het inzamelen pas weer. Als we het nog gaan doen aangezien heel wat doelen gewoon niet meer reageren en wij nog steeds met behoorlijk wat spullen zitten.
Ik weet niet of ik die spullen wil zo lang wil blijven bewaren. Wil er het liefst snel vanaf. Hmm... lastig. Je zou toch zeggen dat mensen blij zijn met gratis spullen??
jeetje wat jammer zeg! Doe je zoveel moeite.... Ik kan evt. nog wel contact opnemen met een gehandicapten manege hier in de buurt waar ik laatst van hoorde. Misschien dat hun nog spullen nodig hebben.
@Zooist Ik weet niet of de stichting "het Afdankertje" er ook bij zat? Maar die bestaan niet meer,maar dat wist je ondertussen wel denk ik.Er is immers een topic over.
Jeetje jammer dat sommige doelen niet meer reageren.. Ik ga binnenkort verhuizen en denk ook weer veel paardenspul 'over' te hebben.. Hoop dat we er iemand blij mee kunnen maken!
Ik geloof dat stichting de paardenkamp nog opzoek is naar spullen.. Weet niet of jullie nog wat over hebben
Zooist
Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-12 11:30
Afgelopen ronde is helaas wat teleurstellend verlopen. Wij hebben dan ook besloten om vooralsnog geen vierde ronde te starten. Misschien nog wel in een wat andere vorm maar dan alleen voor onze vaste doelen.
Wij gaan ons daar nog even over beraden.
Het zal dan ook via regiopersonen lopen en er wordt maar 1 rit door NL gemaakt om spullen op te halen en het moeten spullen zijn die aan een aantal eisen voldoen.
Als alles uitgewerkt is zal ik rond september een nieuw topic openen
Wil verder toch alle donateurs bedanken! We hebben toch een groot aantal doelen blij kunnen maken!
Helaas hebben we vandaag dus de kapotte en niet bruikbare dekens, waar om gevraagd was, toch naar het vuilnis moeten brengen. De dekens waren lang niet allemaal schoon en het was een flinke berg en om vervuiling en besmetting (bacterieen) te voorkomen, was dit de laatste oplossing die restte.
Ik vind het best aso als je gewoon niets meer laat horen,terwijl je je wel hebt aangemeld.[sorry is mijn mening]. Wij zijn nog steeds hardstikke blij met de spullen en gebruiken ze dagelijks!