Grootste Blunder die je ex maakte?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MJ__

Re: Grootste Blunder die je ex maakte?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 23:09

Ik vind het zowieso al gek dat ze je verplichten om een huisdier eruit te gooien als je nog niet echt samenwoont ofzo,
Dat huisdier was er al voor hun meestal,het is schikken of gaan in dat geval :')

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:14

Poezels + hestejente is een all-in-onepakket :j En dan loopt er ook nog ergens een dik, oranje paardje rond.

Iedere knul heeft zo z'n "tekortkomingen", hij verwacht toch ook dat wij die dan maar voor lief nemen? Nou dan.

Lauratje_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:19

ciska_sando schreef:
bro's before ho's.
over het algemeen snap ik dat hij gewoon met zijn vrienden afspreekt tenzij jullie al hadden afgesproken..

We hadden inderdaad afgesproken we gingen ons 2 jaar samen vieren. Er was nog meer gaande hoor maar dat was de druppel.

Shiirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:32

Ok het is niet de ergste maar toch:

Ik vroeg aan hem waarom hij mij zo weinig smst en waarom ik nooit iets terug krijg als ik iets stuur. Ja ik moet aan mn beltegoed denken blabla. Oke snap ik. Zit ik bij hem thuis, vraagt of ik zn tel even in de oplader wil doen, ja hoor die ik wel even, maar op de 1 of andere manier moest ik gewoon even in zn inbox kijken. En ja hoor allemaal sex smsjes naar de zus van zn beste vriend. Dus ik confronteer hem hier mee. Zegt ie doodleuk, ja die waren eigelijk voor jou bedoelt. Yeah right! :') Was daarna ook gauw over met de relatie :evaw:

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:33

Varekaj schreef:
Blunder is als ze iemand die vliegangst heeft een vluchtje met een helikopter aanbieden :Y)

Been there :').

Ik heb dus ook vliegangst haha. Kreeg een aanbod om samen in een zweef vliegtuig te gaan zitten.. Ja daaaaaag :wave:.

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-11 23:56

of ballonvaarten,
als mijn vriendje me dat ooit cadeau doet moeten we eens goed praten _O-

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-11 23:57

Anna-Jelly schreef:
Fien.. buikgriep??? :D
Dan moet je een bejaarde hebben, die hebben niet zoveel controle meer over hun sluitspier :+ Misschien was die jongen wel ouder dan hij vertelde??
Maar blijf het knap vinden dat iemand dan gaat helpen... Ik zou ervan over mijn nek gaan.

Weet verder geen hele grappige blunders. Alleen dat hij met zijn dronken kop tegen een paaltje fietst en toen omviel, ik zat achterop..
Of tijdens het jeweetwelwatten uit bed vallen omdat ie zo dronken was.
Eigenlijk was die jongen 1 grote blunder. Enige wat hij kon was werken, voetballen en bier drinken.

Jeetje heb ik zowiezo al een hekel aan, als een jongen aan alles denkt behalve z'n vriendin, dan moet je er niet aan beginnen,

en het is wel ziek om dat te zeggen zeg over zo'n klein kind :S waar halen ze dat lef vandaan?

Tellie schreef:
carr_friesje schreef:
zeg ik dan dat het stoer is ? :')
wat een onnozel gel*l.

pff. ga wel weer de stille meelezer spelen :+
kan k ook niks verkeerds zeggen :S

Het is inderdaad niet handig om iets verkeerds te zeggen. :')

Sorry, ik kon het niet laten. :+

_O- _O- , mooi ik kan ook nog lachen vandaag :D
hoop dat mijn humeur weer goed kan worden voordat het morgen is.

Kriel schreef:
orion1996 schreef:
Zeggen tegen mijn broer dat als we samen zouden wonen ik maar is wat minder tijd voor mijn paarden moest inplannen en ze er misschien ooit wel uit moesten.
Byebye vriendje. Na 4,5 jaar had die beter moeten weten

Dit begrijp ik eigenlijk niet helemaal....
Je wilt toch zelf ook quality time met je vriend?

weer vriendjes die jaloers zijn op paarden! niet te geloven, worden er dus ook steeds meer zo :P
en als je paarden hebt zegt nog niet dat je geen tijdje voor je vriend/man hebt. Zie mijn vriend 4x per week, en mijn paarden rijd ik dan niet elke dag, maar het is kiezen en delen, voor beide.
Wil best mijn leven blijven bij mijn vriend, maar als die zo gaat praten dan hoepelt die zelf maar op, ga niet mijn beste maatjes de deur uit doen voor hem, dahag! Gelukkig loopt die wel vaak te mopperen op mijn paardjes maar als ik overweeg de grootste te verkopen (hij is beetje erg ondeugend af en toe, alhoewel het wel steeds beter gaat, hij wordt volwassen, een echte knul :P)

Ik heb geen vliegangst, lijkt me best een cool cadeautje :P

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 00:01

Ik snap echt niet dat mannen jaloers kunnen zijn op een paard,
Kom op,dat is een dier,en hij is een mens. :')

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:04

Fien__ schreef:

Toch kunnen ze dat echt zijn haha. Mijn ex was het ook namelijk :+. Heel irritant trouwens haha. Kreeg dan vaak reacties als: "Altijd maar naar dat paard, nooit naar mij." :roll:

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 00:07

geintimideerd door een dier,
erger moet het niet worden :+

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:09

DarkDreamer schreef:
Fien__ schreef:

Toch kunnen ze dat echt zijn haha. Mijn ex was het ook namelijk :+. Heel irritant trouwens haha. Kreeg dan vaak reacties als: "Altijd maar naar dat paard, nooit naar mij." :roll:

Pff gelukkig geen last van. Vriendlief is dol op paardlief :j Voor hij mij leerde kennen had 'ie niks met paarden, maar nu mest hij zelfs met liefde de stal voor me uit. Zodra het kan ga ik hem maar eens lesgeven, dan kunnen we misschien ooit samen gaan rijden :)

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:15

Simone0308 schreef:
DarkDreamer schreef:

Pff gelukkig geen last van. Vriendlief is dol op paardlief :j Voor hij mij leerde kennen had 'ie niks met paarden, maar nu mest hij zelfs met liefde de stal voor me uit. Zodra het kan ga ik hem maar eens lesgeven, dan kunnen we misschien ooit samen gaan rijden :)

Dat heb ik ook gehad met een andere ex, die ik in de eerste instantie helemaal niet wilde daten. Dus dacht, om hem af te schrikken dwing ik hem gewoon om op onze eerste afspraak mee te gaan naar de paarden _O-. Vond hij ze leuk..... :')
Blunder van mijn kant dus!

Agja, bleek toch wel een leuke jongen te zijn haha dus maar goed ook dat hij de paarden leuk vond :P.

SarahLynn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:18

haha ik probeer zonder geluid te lachen, omdat ik nu moet slapen, maar jullie maken het me niet héél makkelijk :+

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:18

mijne mest de stal niet uit, mijn ex deed het ook niet maar toch krijg ik ze gek van paarden :D :P

WhatsUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:21

Ach, zolang ze de paarden maar leuk vinden toch? Beter dan dat ze er niks aan vinden. Uitmesten van de stal is een prettige bijkomstigheid :D

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:27

Mijn ex was ook jaloers op mijn verzorghafje, ongelooflijk :D

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:52

hestejente schreef:
Ik snap het wel. Een ex heeft mij ooit de keus gegeven: kat eruit of hij eruit!

Okee :D Wie ligt er nu naast mij op de bank? Hij in ieder geval niet.

Het ligt er ook maar aan wie het vraagt natuurlijk. Kijk, samen verder met de liefde van je leven of met gewoon een jongen die wel lief is enzo maar het verder niet is is natuurlijk nogal een wezenlijk verschil... en dit was dus zo'n geval van de tweede categorie ;)

!! niet netjes! zowiezo dat hij die keuze gaf zeg!
Hier het probleem dat m'n vriend zwaar allergisch is voor katten en ik een langharige Bengaal en een langharige Maine Coon kat heb.
elke keer alleen maar aan het niezen en snotteren als hij hier langskomt :=
Hij slikt nu heel lief medicatie, maar zelfs dan.. als ik bij hem thuiskom, gewassen en met schone kleding... is het al mis vaak
maar never nooit ook maar een woord gerept dat ze weg zouden moeten :n
heb voor mijzelf nu besloten dat mochten we serieus verder gaan, de Maine Coon een nieuw huisje gaat krijgen bij een tante van mij die al een jaar op hem aan het azen is ( de Bengaal is anti allergisch godzijdank),maar als hij ooit had voorgesteld dat ik moest kiezen tussen hem of de katten...
dan had ik de komende 5 jaar nog wel 2 katten gehad }:0

MarisJj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 00:56

Fien__ schreef:
of ballonvaarten,

Ballonvaart heb je geen last van hoogtevrees! ;)

Ontopic....
Ik heb een ex... die mij naar huis gebracht had vorig jaar(2009), lag sneeuw enzo.. ipv. dat ie de gewone weg nam, wou ie wel s wat anders.... is ie om 11uur 'savonds achteruit weggetje op gegaan... En toen dacht ie ooh hier links is wel mooi weggetje.... Was ie een WEILAND in gereden en zat ie vast!!
Belt ie ons om half 12 'savonds op....Ik geloof dat ik wat doms gedaan heb.... Dus wij daarheen hem eruit geduwt, zaten allemaal ONDER de modder..... Enige wat meneer wou was een kus van mij... Nou hij kon ff de pleuris krijgen! :z
Heeft ie nog lang aan kunnen horen...... :+ }>

MJ__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-11 01:12

Hoogtevrees niet,
Ik zou me heel de tijd inbeelden dat die mand omkiepert,de wind te hard tegen die ballon aanwaait en we nooit meer op vaste grond komen...
En ookal kunnen zo'n dingen wss niet,Nie-mand krijgt me in een ballon :+

Fietspomp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 01:29

Fien__ schreef:
Hoogtevrees niet,
Ik zou me heel de tijd inbeelden dat die mand omkiepert,de wind te hard tegen die ballon aanwaait en we nooit meer op vaste grond komen...
En ookal kunnen zo'n dingen wss niet,Nie-mand krijgt me in een ballon :+

Heb ik ook haha.

Ben altijd bang dat hij in brand vliegt, scheurt, wegwaait, te zwaar of te ligt word, in slecht weer komt, tegen een boom/gebouw/stroomkabel waait, of dat het mandje gewoon stuk gaat oid.. Haha. Nee.. Brrrr niet mijn ding :').

Leliev

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:55

Lauratje_88 schreef:
Het was gezellig maar ik ga nu naar mijn vrienden daaag

Doet me ff hieraan denken.. :P
Afbeelding

Kriel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 11:57

xManon_ schreef:
Maar Kriel, dan bedenk je dat zelf.
Dat is wat anders dan dat iemand je min of meer iets oplegt.

Ik vind wel dat je partner ook wat tijd van je mag vragen hoor.....zo raar is dat niet.
It takes two to tango...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:30

Voor mij zou het toch ook sterk afhangen hoe je het combineert. Met een hobby hebben en er tijd in steken is niets mis, maar als die hobby zo obsessief is dat ik maar "recht" heb op een avond quality-time per week omdat mijn partner voor de rest van zijn vrije tijd met zijn hobby bezig is, dan wil ik toch ook wel dat er wat meer rekening met mij wordt gehouden, en dat wil niet zeggen dat ik dan maar mee moet komen naar de hobby als het mij niet interesseert. Als je geen tijd hebt voor een relatie moet je imo ook geen relatie aangaan, of iemand zoeken die er niets mee inzit dat hij maar op een tweede of zelfs lagere plaats komt. Ik hou bij mijn paard ook rekening dat ik voldoende tijd overheb om bij mijn vriend te zijn, en soms wilt dat wel eens zeggen dat ik wat moet couperen.

Zelfde met een paard hebben. Prima, maar ik zou niet gaan leven op droog brood omdat mijn partner per se een paard wilt hebben terwijl we het financiëel nog allemaal moeten redden. Al zou ik wel rekening houden moest het paard er al echt lang zijn en er een echte sterke band zijn, dat doe je ook niet zomaar weg.

xGaab

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:34

Fien__ schreef:
of ballonvaarten,

Over ballonvaarten gesproken, dit heeft mij wel van mijn angst afgeholpen!!

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 12:54

Fien__ schreef:

Daarom zei ik ook tegen hem: het is een páárd. Dat hielp wel een beetje. Het allereerste smsje ever dat ik van hem kreeg ging ook over onder andere of ik die dag nog bij paard was geweest (kende de meneer in kwestie al een paar maanden toen, en hij wist dat ik een paard heb)