Dat huisdier was er al voor hun meestal,het is schikken of gaan in dat geval

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anna-Jelly schreef:Fien.. buikgriep???
Dan moet je een bejaarde hebben, die hebben niet zoveel controle meer over hun sluitspierMisschien was die jongen wel ouder dan hij vertelde??
Maar blijf het knap vinden dat iemand dan gaat helpen... Ik zou ervan over mijn nek gaan.
Weet verder geen hele grappige blunders. Alleen dat hij met zijn dronken kop tegen een paaltje fietst en toen omviel, ik zat achterop..
Of tijdens het jeweetwelwatten uit bed vallen omdat ie zo dronken was.
Eigenlijk was die jongen 1 grote blunder. Enige wat hij kon was werken, voetballen en bier drinken.
Tellie schreef:carr_friesje schreef:zeg ik dan dat het stoer is ?
wat een onnozel gel*l.
pff. ga wel weer de stille meelezer spelen
kan k ook niks verkeerds zeggen :S
Het is inderdaad niet handig om iets verkeerds te zeggen.
Sorry, ik kon het niet laten.
Kriel schreef:orion1996 schreef:Zeggen tegen mijn broer dat als we samen zouden wonen ik maar is wat minder tijd voor mijn paarden moest inplannen en ze er misschien ooit wel uit moesten.
Byebye vriendje. Na 4,5 jaar had die beter moeten weten
Dit begrijp ik eigenlijk niet helemaal....
Je wilt toch zelf ook quality time met je vriend?
DarkDreamer schreef:Fien__ schreef:Ik snap echt niet dat mannen jaloers kunnen zijn op een paard,
Kom op,dat is een dier,en hij is een mens.
Toch kunnen ze dat echt zijn haha. Mijn ex was het ook namelijk. Heel irritant trouwens haha. Kreeg dan vaak reacties als: "Altijd maar naar dat paard, nooit naar mij."
Simone0308 schreef:DarkDreamer schreef:Toch kunnen ze dat echt zijn haha. Mijn ex was het ook namelijk. Heel irritant trouwens haha. Kreeg dan vaak reacties als: "Altijd maar naar dat paard, nooit naar mij."
Pff gelukkig geen last van. Vriendlief is dol op paardliefVoor hij mij leerde kennen had 'ie niks met paarden, maar nu mest hij zelfs met liefde de stal voor me uit. Zodra het kan ga ik hem maar eens lesgeven, dan kunnen we misschien ooit samen gaan rijden
hestejente schreef:Ik snap het wel. Een ex heeft mij ooit de keus gegeven: kat eruit of hij eruit!
OkeeWie ligt er nu naast mij op de bank? Hij in ieder geval niet.
Het ligt er ook maar aan wie het vraagt natuurlijk. Kijk, samen verder met de liefde van je leven of met gewoon een jongen die wel lief is enzo maar het verder niet is is natuurlijk nogal een wezenlijk verschil... en dit was dus zo'n geval van de tweede categorie
Fien__ schreef:of ballonvaarten,
als mijn vriendje me dat ooit cadeau doet moeten we eens goed praten
Fien__ schreef:Hoogtevrees niet,
Ik zou me heel de tijd inbeelden dat die mand omkiepert,de wind te hard tegen die ballon aanwaait en we nooit meer op vaste grond komen...
En ookal kunnen zo'n dingen wss niet,Nie-mand krijgt me in een ballon
Fien__ schreef:Ik snap echt niet dat mannen jaloers kunnen zijn op een paard,
Kom op,dat is een dier,en hij is een mens.