hier is voor vanavond zware regenval verwacht en morgen ook!
Je kan beter je temperatuurmeter bijhouden die is denk ik betrouwbaarder
Alwiene
Geplaatst: 04-12-10 19:25
Het nieuws had het net nog wel over half sneeuw en half regen, zuiden sowieso nog sneeuw maar tegen de tijd dat het boven is kon het regen zijn geloof ik Ze waarschuwden sowieso voor ijzel.
annastasia
Geplaatst: 04-12-10 19:28
Alwiene schreef:
Het nieuws had het net nog wel over half sneeuw en half regen, zuiden sowieso nog sneeuw maar tegen de tijd dat het boven is kon het regen zijn geloof ik Ze waarschuwden sowieso voor ijzel.
Dan kijk jij ander nieuws als ik. Ik zag net dat ze waarschuwden voor ijzel. NOS ned1
Dan heb ik óf niet goed opgelet, of inderdaad ander nieuws gekeken. Keek het en passant dus weet niet meer welke zender het was Maar weet wel zeker dat ze het over zowel sneeuw als regen hadden?
1234
Geplaatst: 04-12-10 19:42
saskiakefie schreef:
1234 schreef:
hier is voor vanavond zware regenval verwacht en morgen ook!
Je kan beter je temperatuurmeter bijhouden die is denk ik betrouwbaarder
In de west kust valt vooral regen zo te zien. Hier gaat het morgen pas regenen! Krijgen eerst nog een hele boel sneeuw of ijsregen.
We hadden eigenlijk verjaardag, maar ze belden dat ze het volgende week doen. Vind ik helemaal niet erg, ik hang nu ook heerlijk op de bank en daar kom ik voorlopig ook niet af denk ik
Woww wat veel sneeuw vandaag gevallen hier zeg! Heel de middag hard gesneeuwd. Was wel heel mooi, die winterse Efteling . Voor de gasten was het alleen iets minder...
_Tamara
Geplaatst: 04-12-10 20:24
Hier hebben we ook sneeuw, maar volgens mij is het natte sneeuw..