Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Lasorda schreef:Hij heeft besloten om hoe dan ook nog een week extra door te gaan
met de Lexapro voor hij eventueel verstapt.
Er zitten toch hele kleine stapjes verbetering in, nu tussen de 3,5 en de 4.
Vanochtend hebben we de dosis opgehoogd naar 30 mg.
En morgen moet hij de psychiater bellen. Benieuwd wat die zegt.
Gisteren en vandaag lekker gewerkt, er waren een aantal collega's ziek
dus ik had echt het gevoel dat ik nuttig was.
Het is heerlijk om weer even productief te zijn al moet het tempo er nog wel in komen.
Met een opgeladen batterij weer naar huis gegaan.
Lielle schreef:Hier ook een stille meelezer. Ik wil speciaal jullie heel veel geluk en liefde wensen met de Kerstdagen, en ik wens jullie vooral toe dat je met Kerst 2011 terug kunt kijken op deze periode en oprecht kunt zeggen 'dat ligt achter ons, we zijn er veel sterker uit gekomen en we kijken nu alleen nog maar vooruit'.
Roosch schreef:Lielle schreef:Hier ook een stille meelezer. Ik wil speciaal jullie heel veel geluk en liefde wensen met de Kerstdagen, en ik wens jullie vooral toe dat je met Kerst 2011 terug kunt kijken op deze periode en oprecht kunt zeggen 'dat ligt achter ons, we zijn er veel sterker uit gekomen en we kijken nu alleen nog maar vooruit'.
Ik kan niet meer dan me hierbij aansluiten!
Roosch schreef:Lielle schreef:Hier ook een stille meelezer. Ik wil speciaal jullie heel veel geluk en liefde wensen met de Kerstdagen, en ik wens jullie vooral toe dat je met Kerst 2011 terug kunt kijken op deze periode en oprecht kunt zeggen 'dat ligt achter ons, we zijn er veel sterker uit gekomen en we kijken nu alleen nog maar vooruit'.