Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lotte_Wessel schreef:oehh.. leuk zeg! Trouwens, eventjes snel een vraagje.. als de prijs van object op 30 staat en ik 100 bied, kan ik toch zolang niemand anders bied en hij dan afloopt, hem gewoon krijgen vor 30 of niet?!
Zo werkt dat altijd meende ik toch?
Lotte_Wessel schreef:nee... dat bedoel ik ja.. Dan kan ik als maximale bod bv. in de laatste 5 sec. 200 bieden maar als niemand daar meer overheen komt (weten niet wat ik maximaal heb geboden), heb ik het dus.. voor minder dan 200 toch?!
lifaya schreef:Lotte-wessel, nee je krijgt hem dan niet voor 30 euro. Althans, weet niet hoe dat zit, maar als ik ergens op bied en iemand anders heeft een maximum bod dat hoger is dan verhoogt het telkens met 20 cent. dus als jij een maximum bod van 100 euro hebt, en iemand anders bied 80, dan betaal jij 80,20
moonfish13 schreef:MelanieB, mylers met gladde ringen zijn duur inderdaad.
Ik houd dat ook in de gaten maar dat valt niet mee.
Lotte_Wessel schreef:lifaya schreef:Lotte-wessel, nee je krijgt hem dan niet voor 30 euro. Althans, weet niet hoe dat zit, maar als ik ergens op bied en iemand anders heeft een maximum bod dat hoger is dan verhoogt het telkens met 20 cent. dus als jij een maximum bod van 100 euro hebt, en iemand anders bied 80, dan betaal jij 80,20
ja.. dat snap ikMaar als ik 200 bied (maximum bod) en iemand probeerd dan 50 te bieden, dan staat er namelijk "u bent overboden".. dus dan probeert iemand verschillende biedingen maar tegen de tijd dat ze in de gaten heeft hoe hoog mijn maximum bod is (heeft ze dus meerdere keren geboden), dan is de tijd alweer om
Lotte_Wessel schreef:moonfish13 schreef:MelanieB, mylers met gladde ringen zijn duur inderdaad.
Ik houd dat ook in de gaten maar dat valt niet mee.
melanie - jij zoekt een myler? Al eerder gehad dan? Ik heb een myler level 2 en de eerste week deed mijn paarrdje super! DAcht dat ik het bit van mijn dromen had gevonden, maar week 2 en daarna steekt hij constant zijn tong uit zijn mond, onttrekt zich en wil hij hem ook niet meer innemen...toch niet zo'n succes..