Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:11

__KELLY schreef:
Je kan pas de volgende dag je rijbewijs aanvragen. Dat staat ook op die brief en ik had dat ook met mn rijbewijs aanvragen voor mn scooter. Als je dus op woensdag moet afrijden is het gemeentehuis dan niet donderdag ochtend open o.i.d.?
En dan duurt het nog 5 werkdagen volgensmij voordat die binnen is.

voor mijn scooter kon ik diezelfde dag nog terecht?
moesten gelijk door om fotos te laten maken en hup naar het gemeentehuis

Kitty__

Re: Het afrijstress en rijles topic deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:15

Het verschilt dus wel bij iedereen.. Nou dat word dan maar afwachten :P

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:16

Oow beter! .. bij mij was dat dus niet zo. Toen zeiden ze het ook nog nadrukkelijk die mensen van het CBR.

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:56

nou ik moest dus vandaag afrijden voor de tweede keer.

ging hartstikke goed, oke wel wat zenuwachtig maar vergeleken met normaal (faalangst) viel het echt super mee.
speciale verrichtingen gingen goed, alles ging eigenlijk goed :D

uitslag: gezakt

nou serieus het was gewoon echt een mega klap in mijn gezicht en begreep er niks van.

examinator kon eigenlijk ook niet goed benoemen waarom ik was gezakt, wat gemompel over besluit vaardigheid en hij kwam wel geteld met 1 situatie aan zetten, waar ik het totaal niet mee eens was en zelfs tijdens die situatie had ik uit gelegt waarom ik handelde zoals ik handeleden

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 11:57

Ik had vorige week maandag afgereden en kon of die zelfde dag tegen uurtje of 3 aanvragen of de volgende dag (had maar gewacht tot volgende dag), en dus morgen mijn pasje EINDELIJK mogen ophalen JOEPIEEEE :D

XFiemoX

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:01

Die examinator had zijn daggie niet volgens mij zeg pffffffffff. Ik zou er ook een mega klap in me gezicht van hebben gekregen.
Wel balen dat ie het op jou zo afgereageerd heeft :o

Vorige week had ik ook juist aan mn examinator verteld dat ik flink zenuwachtig was en onderweg stelde hij me zelfs nog heel erg gerust.

justSaar schreef:
nou ik moest dus vandaag afrijden voor de tweede keer.

ging hartstikke goed, oke wel wat zenuwachtig maar vergeleken met normaal (faalangst) viel het echt super mee.
speciale verrichtingen gingen goed, alles ging eigenlijk goed :D

uitslag: gezakt

nou serieus het was gewoon echt een mega klap in mijn gezicht en begreep er niks van.

examinator kon eigenlijk ook niet goed benoemen waarom ik was gezakt, wat gemompel over besluit vaardigheid en hij kwam wel geteld met 1 situatie aan zetten, waar ik het totaal niet mee eens was en zelfs tijdens die situatie had ik uit gelegt waarom ik handelde zoals ik handeleden

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:04

ik leek volgens mij net een vis op het drogen, wist niet wat ik moest zeggen en zat er echt bij van; PARDON

ik heb het er nu ook echt mee gehad, ok mijn eerste keer afrijden leek nergens naar (A) maar nu gezakt, bah, kan ik weer gaan lessen weer examen doen, weer dagen chagga zijn omdat ik er helemaal gek van word :Y)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:21

Ik ben gezakt voor me examen! Helaass |(

Het ging allemaal echt super goed! Had een goeie snelheid, snelweg ging goed, parkeren ging goed, stopopdracht ging goed!

Tot dat ik een cluster opdracht kreeg en linksaf moest slaan, k reed de verkeerde baan op en kreeg een ingreep.. helaas :(:)

K bleef dat zo in me hoofd houden dat ik steeds domme foutjes ging maken, bvb stoppen bij het verkeerslicht terwijl die gewoon op groen was en dat soort domme dingen..terug schakelen terwijl het niet nodig was waardoor de auto ging schokken :=

Achh er is geen ramp gebeurd verder, de wereld vergaat niet := maar k baal er wel flink van! Juist omdat de rest van de rit zo onwijs goed ging...

En nu kan ik pas vanavond bellen voor een nieuwe afspraak, en zal je zien dat ik pas over 3 of meer weken kan en ik wil niet zo lang wachte!!!! :oo

Balen justSaar :(:) K weet hoe je je voelt.. ik ben ook op 1 domme fout gezakt

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:26

JustSaar en Stephanie, balen! :(:)

Mijn les ging vandaag goed! :D Enige puntje was dat ik m'n spiegels meer moet vertrouwen. Wilde invoegen, keek te veel naar achter waardoor ik bijna de vangrail in reed. :+ Vorige week zag ik een auto in de dode hoek niet, dus wilde nu extra goed kijken. Toen ik dat aan m'n instructeur vertelde moest hij wel lachen. Hij wist niet dat ik zo geschrokken was. :))

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:30

Vandaag geslaagd voor mijn theorie-examen! Wat doen ze dat vervelend zeg. Komt mevrouw binnen met de 'briefjes' en begin vooraan en loop zo alle rijen af, terwijl ze vrij duidelijk de zaal in roept of je geslaagd bent of niet. Ik zat helemaal achterin, nummertje 42. Dus ik hoor d'r vooraan al roepen 'Nee, volgende keer beter' 'Helaas'.. en echt véél gezakten.. dus ik was al zenuwachtiger aan het worden, niet normaal.. Maar ik was dus gewoon geslaagd! 8 fout in mijn eerste deel en 3 in mijn tweede :D

Morgen rijlessen, nu begint het pas écht leuk te worden! :D

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:31

Gefeliciteerd Anne! :D

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:32

:(:) balen voor de gezakten!

gefeliciteerd Anne!

CarpeDiem_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:33

Ik word over een uur opgehaald voor mijn TTT.. m'n buik voelt toch raar aan, weet nu niet of dit zenuwe zijn of dat ik honger heb _O- ga maar eens eten

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:33

Lindsey, succes!

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:34

Ah JustSaar en Stephanie, wat rot zeg. :(:)

Haha Mandyy je stuurde dus mee? Ik zou ook enorm geschrokken zijn!

Vandaag is weer een vriendin van me geslaagd, ze hadden allebei (die van gister ook) chille examinators dus dat is fijn. Ik hoop dat ik die morgen ook heb, ben nu toch wel nerveus hoor....

Heb gister trouwens mijn valeriaan-pilletje geprobeert, ik merkte er weinig van. Vandaar dat ik er vandaag 2 probeer (ik ben toch de hele dag zenuwachtig.....) en hopen dat ik zo wat rustiger wordt want ik schijt m echt nu....

Succes Lindsey, je kunt het!!!!
Kei goed Anne! :)

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:36

Ik was gelukkig totaal niet zenuwachtig! Was echt relaxed en mn examinator was ook vriendelijk!

Pas toen ik 1 stom foutje had gemaakt dacht ik shhiiittttt en toen ging er meer fout := allemaal van die kleine foutjes helaas

__KELLY

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:39

Lindsey succes!
Zenuwen zijn echt niet nodig! Het is gewoon een goede oefening en meer niet (zo moet je maar denken :P )

Jammer voor de gezakte :(:)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:42

Mowoah, ja maar dat had ik zelf dus niet door en m'n instructeur begreep er niets van. :')
Twee pillen verdeeld over de dag bedoel je toch?

Rana

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:43

hey meiden wat balen dat jullie gezakt zijn!

Ii heb mijn examen afgelopen zaterdag aangevraagd..... hoop zo dat ik het haal..... hoelang hebben jullie moeten wachten?

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:49

Mandyy schreef:
Mowoah, ja maar dat had ik zelf dus niet door en m'n instructeur begreep er niets van. :')
Twee pillen verdeeld over de dag bedoel je toch?

Haha ach ja kan gebeuren toch. :Y)
Nee 2 in 1x, je mag 3 keer daags 1-3 pillen slikken.
Ik ga het even nakijken, dadelijk heb ik mezelf geoverdoseerd. :=

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:53

'1-3 maal per dag'

Hm.... maal per dag... Dan zullen 2 pilletjes in 1x ook niet heel erg zijn toch. O:) Hoe moet ik dat morgen dan doen.... wil ze namelijk eigenlijk wel gebruiken maar dan pak ik er wel 1tje als ik van huis af ga en vertrouw op zijn werking (volgens mij zit dit namelijk toch tussen je oren.....)

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 12:56

Klopt, zou het zelf alleen niet op die manier zo snel opbouwen als je niet goed weet hoe je reageert.
Heb er ooit flink last van gehad, maar reageer ook wel behoorlijk goed er op.
Ik gebruik ze nu ook voor lessen. :o Durf niet zonder. Had er nu iets meer genomen dan normaal en zat lekker rustig in de auto.

Als ik jou was nam ik er vanavond nog een en morgenochtend nog een. Of het tussen je oren zit, weet je niet.
Werking is volgens mij nooit aangetoond.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:00

Haha nee ik heb er gister ook 1tje genomen, en dan vandaag 2 want dat raadde mijn mama aan en die werkt op het lab dus het zal wel. :Y) Maar op dit moment reageer ik er goed op, ik ben rustig maar toch nog een beetje bang hoor. := Dadelijk maar eens iets eten...

Oke, dan doe ik dat vanavond nog 1 en morgenochtend 1. Ik word om kwart voor 9 opgehaald, moet 10 voor 10 afrijden en het werkt 4 uur, dus dat zit er mooi in.
Ik weet ook niet of het tussen je oren zit, ik denk elke keer maar; kom op nu moet je rustig zijn komt goed komt goed. :+

Moesten er nog meer mensen vandaag op?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:04

Ja dat snap ik. Zou het dan opbouwen door vandaag meer te nemen, maar wel met één per keer. Maar als je goed reageert maakt het niet uit. Merk je snel genoeg. :P

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-10 13:09

JustSaar; Jeetje wat rot zeg! zo banketstaaf dit soort dingen!
Stephanie; Balen zeg :(:) !!

Geslaagden: gefeliciteerd :D !

heb net mn laatste rijles gehad, ging erg goed :D !!
Ben nu gerust voor morgen!