Ohjaa hihi da's een hoesje om mijn iPhone!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
L_iek schreef:Anne_26 schreef:Nog 2 uurtjes
Veel gekocht
Een verslagje:
Daarna gingen we nog even naar boven, zag nog mooie zwarte pumps en nep-uggs voor 5 euro. Dat paste eerst niet meer in mijn tas dus er nog een gepakt
Nou, toen in de rij voor de kleedhokjes. We waren met z'n tweeën en ondertussen liepen we nog even een rondje door de winkel terwijl de ander stond te wachten
Na een halfuur konden we gaan passen. Tassen opgehangen aan die stalen buizen en met 8 stuks het pashokje ingegaan. Daarna toen we na ongeveer een uur alles gepast hadden liepen we nog een rondje door de winkel. En uiteindelijk hebben we in een hoekje alles even staan uitzoeken van wat wil ik wel en niet en van welk product moet er een andere maat komen enzo
Nou, toen naar de kassa. Duurde niet zo super lang gelukkig, dat viel me nog wel mee. Ook al stond er een rij tot aan de achterkant van de rij van de pashokjes
En toen afgerekend: 70 euro 

), 11 euro.
Het was behoorlijk druk, erg warm en de kleren waren zo tuttig. Nee, niks voor mij.

) maar vonden het erg tegenvallen....
Emmaa_ schreef:Saskiaatje schreef:Nou, vriendinnetjelief en ik waren gisteren in de Priemarrek op Oxford, maar ik vond het toch niet veel soeps.Het was behoorlijk druk, erg warm en de kleren waren zo tuttig. Nee, niks voor mij.
Tuttig, dan is het juist iets voor mijIk ga 20 mei naar Oxford! Heb er zin in
Steef schreef:Is hij vrijdag open?