Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Stephaniiee_ schreef:hebben jullie trouwens ook TTT gedaan?
SuperLiesje schreef:Zou voor mij niks uitmaken of ik al een keer naast een examinator gezeten hebBen dan 2 keer gestressed en nu maar 1 keer.. hoewel, 2 keer want vandaag ging niet door
Joosiien schreef:Stephaniiee_ schreef:hebben jullie trouwens ook TTT gedaan?
TTT vond ik zeker GEEN onzin. Ik heb er zoveel van opgestoken. Ik ben nogal een stresskipMaar doordat ik mijn TTT gehaald heb ben ik al veeeeeeeel minder zenuwachtig voor mijn echte praktijkexamen!
Ik weet nu precies hoe het ging en ik heb met de TTT een aantal kleine zenuw-foutjes gemaakt, waar ik nu dus op kan gaan letten de volgende 4/5 lessen die ik nog heb!
Ik vind de TTT echt een aanrader! En dat je nu vrijstelling hebt gekregen voor die bijzondere manouevres dat is alleen maar mooi meegenomen. Ik denk dat de manier waarop het gaat het leerzaamst is en natuurlijk ook dat je minder zenuwachtig bent!
Mandyy schreef:TTT lijkt me wel leerzaam, vind het alleen een erg groot nadeel dat het alleen maar voor een eerst volgend examen geldig is.
SuperLiesje schreef:Op richtingaanwijzer zak je echt niet hoor! Ik doe het ook regelmatig en heb het heel nadrukkelijk aan mijn instructrice gevraagd.. tenzij je elke keer je richtingaanwijzer fout doet is dat niet iets waar je op zakt
En hoe ik dat weet, ik ken mezelf heel goedIk heb ooit eens 4 keer voor hetzelfde vak een tentamen moeten maken op school en was elke keer net zo zenuwachtig als de keer daarvoor
Mijn zenuwen komen omdat ik het zo graag wil halen en van mezelf eigenlijk niet mag zakken.. niet omdat ik de gang van zaken o.i.d. spannend vind