Hier sneeuwt het maar door en door en door en door....... Verveel me stierlijk. Ga zo maar naar mijn ouders lopen. Even kijken hoe het er daar bij ligt
FlairS
Geplaatst: 10-01-10 13:56
Hier in Heiloo,gelukkig, weinig tot niets gevallen. Mijn stoepie is zelfs schoon gebleven
Hier is ook maar een klein laagje bijgevallen. De pootafdrukken van de kat die nog in de sneeuw stonden zijn niet meer te zien. Verder staat de wind voor ons gunstig. De sneeuw waait over het erf en blijft niet hangen op het pad zoals voor de kerst. Toen konden we geen kant meer uit.
De treinen waren vrijdag al een ramp, en toen lag er niet eens zo veel sneeuw.. zeg bijna niks.. Nu is het dus wel aan het sneeuwen, het zal mij benieuwen of er morgen gewoont treinen rijden..
Treinverkeer Spoorbeheerder ProRail meldt dat het treinverkeer zondag nauwelijks problemen ondervindt door het winterse weer. In Appingendam was zondagochtend een wisselstoring, maar die werd snel verholpen, aldus een woordvoerder van ProRail. In de nacht van zaterdag op zondag lieten ProRail en de NS lege treinen rijden door de kop van Noord-Holland en het noordoosten van Nederland. De nachtelijke ritten hebben er aan bijgedragen dat wissels op de trajecten niet bedekt raakten met sneeuw. Of er in de nacht van zondag op maandag weer op deze manier wordt sneeuwgeruimd, hangt van de weersomstandigheden af, aldus de woordvoerder van ProRail.
Ja inderdaad, heb ook nog geen noodweer gezien hoor.
Mayra_
Geplaatst: 10-01-10 15:12
Hier waren de wegen gisterenavond amper begaanbaar, we reden 40 km/h op een weg waar je normaal 80 km/h rijd... Er is vanacht nog een hoop bijgevallen.