Hier een heel dun laagje met een heerlijk zonnetje.
wendyke
Geplaatst: 03-01-10 12:09
ow ik baal hier ook zo van paarden kunnen weer nie buiten ik vind het ook wel heel mooi maar ook wel lastig
brenda1982
Geplaatst: 03-01-10 12:10
hier ligt zo´n 20cm
x_Lys
Geplaatst: 03-01-10 12:11
Hier ligt; NIKS
Anoniem
Geplaatst: 03-01-10 12:11
Er is hier (Biddinghuizen/Lelystad) ook weer veel sneeuw gevallen gisteravond. Zeker wel 15/20cm. De wegen zijn slecht hier. Moest gisteravond nog terug van Lelystad naar Biddinghuizen maar dat ging niet lukken dus moesten overnachten. Nu wel terug, maar de wegen zijn erg slecht en het sneeuwt hier weer..
ik schat 30 cm, wij hebben gister de volle laag gehad. Fantastisch!
Cerilene_
Geplaatst: 03-01-10 12:39
In de straten helemaal niets meer helaas... Bij de paarden blijft het altijd superlang liggen dus ik vrees dat het daar ook weer flink glad opgevroren is, dus weinig te doen. Ben gek op sneeuw, maar het moet niet gaan dooien en dan weer vriezen en dan weer dooien etc... In ieder geval kan ik zometeen veilig de auto van mijn ouders terugbrengen (ik ben echt zo bang met autorijden als het zo glad is)
Hier zal een cm of 10 liggen! Maar ik vind het niets.... Als ik de deur niet uithoef dan vind ik het wel mooi, maar vanaf morgen begint het 'normale' leven weer, dus zal met auto of scooter de deur uitmoeten....
@Pikeur je mag het hier wel op komen halen Kun jij daarna lekker in je binnenbak gaan rijden
Emytje
Geplaatst: 03-01-10 13:19
Hier ligt ook weer een dik pak. Ik vind sneeuw alleen leuk vanuit het raam en zodra ik de deur uit moet vind ik het doodeng. Mijn vriend en ik hebben daarom vanochtend ook maar boodschappen gehaald voor de komende week. Er ligt hier weer evenveel als twee weken terug.
En ik moet dadelijk met een zware, volle weekendtas door de sneeuw ploeteren. Op naar het station, daar de trein nemen, en dan nog een stuk met de bus..