Klopt, de A7 is met moeite schoon te houden vanwege sneeuwduinen van ongeveer een meter. Ook zijn daar meerdere vrachtwagens gestrand/van de weg af geschoven. Het gaat er hier ruig aan toe in het noorden
Mijn moeder moest van Oss naar Den Haag met de trein, maar is maar weer omgedraaid. Tussen Den Bosch en Nijmegen rijden geen treinen en het kon 1,5 uur duren...
Nou ik heb afgebeld. Het gaar hier steeds harder sneeuwen en ik zie het niet zitten om naar groningen te gaan. Zullen mijn studenten niet erg vinden want die hebben nu vrij wegens het gebrek aan vervangers
Daar stond ik dan vanmorgen op de bus te wachten...en te wachten...en te wachten...tot ik ineens bedacht dat ik maar even op internet moest gaan kijken of er misschien storingen waren. Reden de bussen niet ivm de sneeuw en aangezien ik bus/trein/bus nodig heb kon ik niet naar mijn werk...wat vond ik dat jammer zeg Morgen moet ik naar Amsterdam, dan mag het van mij wel weer wat normaler zijn
Mij is het niet gelukt. Ik kwam aan op het station en er werd omgeroepen dat de trein naar Gouda 10 minuten vertraging had.. Dan maar over Den Haag. Dus ik loop naar het andere spoor, wordt er omgeroepen dat de trein naar Gouda helaas overleden is en dat hij absoluut niet zal vertrekken. Ik blij dat ik via Den Haag kon.. Ik kom dus aan op Den Haag, loop naar spoor 1 waar de stoptrein naar Rotterdam zou vertrekken. Neehoor, rijdt niet verder dan Den Haag HS. Dus ik iPhone geraadpleegd.. rijdt er gewoon geen enkele trein vanaf Den Haag naar Rotterdam. Toen heb ik maar weer een rechtsomkeert gemaakt en weer in de trein gestapt naar Zoetermeer. Dan maar een dagje geen school.. ik heb gene zin om een halve dag op het station door te brengen voor maar 2 uurtjes school.
Ik zit een beetje te twijfelen of ik met de trein moet gaan.. Moet vanavond rond 10-11 uur van Hilversum weer terug naar Harderwijk. Maar ik ben echt bang dat ik daar sta en er ineens een storing is..
Of is vanavond de kans op storingen minder (of juist meer? )
Ze laten hier op Nieuwerkerk zelfs de intercity's naar Utrecht stoppen.. dan moet het wel heel erg zijn
Butterfly
Geplaatst: 17-12-09 15:25
milatje schreef:
Ben ik blij dat ik vandaag niet naar Amsterdam hoef, want er rijdt nu niets meer.
Als ze morgen maar weer rijden De bussen van Connexxion mogen er nog wel even uit liggen, ook morgen wel. Als de treinen maar rijden, desnoods met vertraging
Ik ha vandaag van steenwijk naar zwolle eerst vanochtend 5 minuten vertraging en vanmiddag op de terug weg 30 minuten... Hopen dat het morgen beter is (sneeuwvrij ofzo )