Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
juline schreef:zo ben ik toen ik tijdje achter de kassa stond regelmatig aangesproken met hoe lang moet je nog...
heb een beetje een buikje en lijkt wel alsof ik zwanger ben maar dat is totaal niet zo.
en als je dan zegt dat je niet zwanger bent weten ze niet hoe snel ze moeten afrekenen en de winkel uit moeten
Renee__ schreef:Of mensen die in de winter met een zonnebril oplopen en hem niet willen afzetten. Maargoed, das niet mijn probleem.
prom schreef:zonnebril verhaal, ik vind het ook irritant, ik krijg zware migraine van dat licht.. maar als ik met iemand sta te prate, doe ik hem meestal 2telle af, endan vraag/zeg ik "ik doe even weer mijn zonnebril op hoor, beetje sterk licht" dat begrijpen mense ook.. maar ook ik vind het irritant alsik met iemand sta te praten die zijn zonnebril ophoud...
Vjestagirl schreef:Ik ben benieuwd wat het volgende is. Kleding die niet mooi genoeg staat, haren die niet netjes zitten etc etc etc. De meeste meiden achter de kassa kijken je toch niet aan omdat ze veel te druk bezig zijn met scannen (en ik weet dat die niet in dit topic zitten, want iedereen hier is heel goed in zijn werk en heeft een baas die er bijzonder op let.) om je uberhoubt aan te kijken.
Nathalie schreef:Vjestagirl schreef:Ik ben benieuwd wat het volgende is. Kleding die niet mooi genoeg staat, haren die niet netjes zitten etc etc etc. De meeste meiden achter de kassa kijken je toch niet aan omdat ze veel te druk bezig zijn met scannen (en ik weet dat die niet in dit topic zitten, want iedereen hier is heel goed in zijn werk en heeft een baas die er bijzonder op let.) om je uberhoubt aan te kijken.
Nu heb je het over supermarkten, maar het gaat ook over andere winkels hier.
Wij hebben een winkel in een 'volksbuurtje', altijd heel gezellig, veel klanten komen even langs om te kletsen, sommige klanten blijven lang hangen etc... Als ik al zon 20 tot 30 minuten met iemand sta te praten met een zonnebril op, vind ik dat idd niet echt fijn. Het is en blijft altijd je eigen keus, ik zal er ook nooit iets van zeggen, maar prettig is anders!
Wat iemand aantrekt of hoe hij zijn haar doet, dat moet je helemaal zelf weten... Maar een gesprek met iemand met een zonnebril is gewoon niet handig, je maakt geen oogcontact en dit geeft mij een oncomfortabel gevoel op de 1 of andere manier!