Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Blue_Eyes schreef:En wie zegt dat ik daar in de kerk ben achtergekomen? Wij verschillen blijkbaar van mening over wat kan en wat niet - maar dat is niet nieuw
Edit: Volgens mij heb ik jou in eerdere discussies wel verteld dat ik dit soort dingen niet zomaar roep, maar me daar heus wel in verdiept heb. Alleen blijkbaar niet op de plekken die jij zou aanraden, omdat ze jouw mening weergeven... maar dat is wat anders.
faye schreef:Er is niemand die wel even contact maakt met gene zijde, oproepen kan namelijk helemaal niet. Jammer dat mensen een mening klakkeloos aanemen zonder zichzelf ergens in te verdiepen. De kerk is nou niet de aangewezen plek om hier meer over te weten te komen
Citaat:Ik ben wel benieuwd wat het dan geweest zijn, als je geesten niet kunt oproepen. Demonen, wellicht? Uit de eerste hand namelijk, van een vriendin die glaasje ging draaien om nog eens met haar opa te kunnen praten, maar die daarna heel akelige dingen heeft meegemaakt.
Edit: overigens in de tijd dat ik nog geen christen was en er dus zonder verder 'vooroordeel' naar keek.
Blue_Eyes schreef:Nogmaals - ik heb mij zeker wel verdiept, naar aanleiding van dat voorval. Maar ik ga er hier verder niet op in, omdat ik vind dat ik niet alles uit de doeken hoef te doen terwijl jij alles wat ik zeg toch wegwuift als 'onzin', 'geloof je omdat het in je straatje past', 'geen betrouwbare bron' en 'je hebt je er toch niet in verdiept'. Wie zei er hier iets over kortzichtigheid?
faye schreef:Weet je shadow, spiritualiteit komt vanzelf op je pad als je daar aan toe bent. Toeval bestaat niet
faye schreef:Helderziend zijn behoort tot je capaciteiten, de kerk niet.
Citaat:Dat kun je dan wel als deel van jezelf voelen, maar als je het niet opzoekt en niet kent mis je het ook niet. Een eigenschap heb je, die kun je niet ontwijken. Dat is er gewoon.
Citaat:Dat ik dit uit moet leggen zeg!