@ smurfje.. dat duurt idd nog wel even, was er geen plek eerder?
@ kippiekip.. ik heb bij de 3de x ook pilletjes genomen, ik had gewoon valeriaan maar die hielpen bij mij niks,, dus ik denk dat ik voor mijn staatsexamen via de huisarts doe,, kan jij misschien ook wel doen weet je zeker dat ze werken (hopelijk)
o0marije0o
Geplaatst: 24-02-09 10:07
Gabon hier op bokt ( een vriendin van mij ) is nu voor de 3e keer aan het afrijden, weet alleen niet hoe laat ze moet. Ik denk eerlijk gezegt dat ze al klaar is, dat ze 8 uur sochtends moest. Maar dit weet ik niet zeker. Duimen jullie mee dat ze hem nu wel heeft?!?
Ik heb straks rijles, daarna door naar amsterdam; theorie examen
Riekster, ben benieuwd of je m hebt ! Je weet nu de uitslag zelf al
ik wilde net rijbewijs gaan aanvragen.. oktober pasfotos laten maken, van die (lelijke ) officiele.. is m'n kop een mm te groot afgedrukt! krijg wat... net nieuwe fotos laten maken, om half 5 nu weer afspraak voor aanvraag...
Charlottje
Geplaatst: 24-02-09 11:05
Balen Gabon!!
Ik ben geslaagd
Ik moest helemaal niet veel doen ... Ik moest een stukje in de omgeving rijden, de examinator zei steeds waar ik heen moest. Ik moest ergens keren en ik ging straatje keren. Ik zei al met stilzetten: het lijkt wel een hele smalle straat ... En ik kwam dus niet goed uit Ik zei: O god, nu ben ik zeker gezakt?? De examinator: Nee, je moet al die fabeltjes niet geloven. Ik verder rijden (paar minuten) en ik moest ergens parkeren. Er waren allemaal lege parkeervakken dus dat was easy
Daarna moest ik de TomTom instellen richting CBR. En toen was ik al weer klaar
Hij zei niet veel en keek steeds strak voor zich uit. Eenmaal terug bij het CBR ging hij zitten, hij staat weer op en zegt gefeliciteerd!
Ik was helemaal happy maar mijn instructrise ging helemaal uit haar dak
o0marije0o
Geplaatst: 24-02-09 11:07
Gabon schreef:
Weer gezakt
Net een smsje dat mn rijles een half uur later wordt..Veel later moet ie niet komen anders red ik de trein naar amsterdam voor me theorie examen niet..
Naaltje, zijn ze daar zoooo streng op ?!? Ik heb ook officiele laten maken maar die man deed het ook gewoon uit de losse pols Dat ze dat op de mm gaan na meten zeg Die mensen hebben ook niets te doen ofzo
@riekSter gefeliciteeeeerrdd !!
Njen
Geplaatst: 24-02-09 11:11
Mijn instructeur wil voor mij nu al een TT aan gaan vragen En ik heb pas een maand rijlessen Eind van maart zit ik wel tegen eind van mijn pakket aan(=35 uur, maar heb meestal rijlessen van 1 1/2 max. 2x per week).
mirror666
Geplaatst: 24-02-09 11:12
yep zo streng.. zei nog dat ze maar 'n stuk haar eraf moesten knippen dan.. nope, kon niet ik hoop zo dat ie vrijdag klaar is he... wil naar m'n opa toe, in tilburg
@riekster; gefeliciteeeeeerd!
@njen; ik heb totaal 32 lessen gehad van 1 uur.. je instructeur zal wel denken dat je er klaar voor bent heb geen TTT gehad trouwens..
Charlottje
Geplaatst: 24-02-09 11:15
Ik heb 21 lessen van 1 uur gehad en geen tussentijdse toets
Hidalgo24
Geplaatst: 24-02-09 11:21
Riekster gefeliciteerd!!
Ik heb ook niet veel hoeven doen. Stopopdracht en fileparkeren.
en 2 clusteropdrachten die ik nog allemaal onthouden heb ook haha.
Ik heb nog geen 20 lessen gehad en ook geen tussentijdse toets.