ik wel met D xDxD maar heb nu ruzie met m xD en RR? Die zit wel bij jullie, maar gaat nog wel veel naar Bruins xD wie hebben we nog meer? Bedoel jij eigk TM? Ik doelde op TH xD Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
ik wel met D xDxD maar heb nu ruzie met m xD en RR? Die zit wel bij jullie, maar gaat nog wel veel naar Bruins xD wie hebben we nog meer? Bedoel jij eigk TM? Ik doelde op TH xD take_one schreef:Janine1990 schreef:Goddank niet zeg![]()
Als ik die troubles van jullie zo hoor...
Mijn scharrel heeft niets met paarden.. Weer zo'n jongen die ik meteen maar even heb verteld dat de mythe die zij elkaar voorhouden niet waar is.
Paardenmannen zijn niks anders dan problemen.
Wat doet jou scharrel dan wel?
Charlenexx schreef:Whahaik wel met D xDxD maar heb nu ruzie met m xD en RR? Die zit wel bij jullie, maar gaat nog wel veel naar Bruins xD wie hebben we nog meer? Bedoel jij eigk TM? Ik doelde op TH xD
Janine1990 schreef:Nou, hij doet triatlon, fitness, hardlopen, voetbal. Ik weet niet meer allemaal.
take_one schreef:Janine1990 schreef:DAKPANNUH!!
Ja ach.
In het donker zijn ze anders harstikke knap!!!!
Charlenexx schreef:Naja paarden mannen hebben 1 gezamenlijk probleem... Je moet ze delen
take_one schreef:Janine1990 schreef:Nou, hij doet triatlon, fitness, hardlopen, voetbal. Ik weet niet meer allemaal.
Gespierd dus?
Janine1990 schreef:Met een zak over het hoofd vast ook?
Een vriendin van mij heeft ook een dakpan. Hij heeft rood haar, rode wenkbrauwen, rode baard.
Wij vragen ons af... IS ALLES ROOD?

Janine1990 schreef:HOU OP!
Echt gewoon niet normaal! Een bonk spieren, wat een lichaam!

naath schreef:Ben overgestapt op shrek haha.
Maar is nu alweer reclame, heb even bijgelezen, word wel gezellig hier he haha.
take_one schreef:Charlenexx schreef:Whahaik wel met D xDxD maar heb nu ruzie met m xD en RR? Die zit wel bij jullie, maar gaat nog wel veel naar Bruins xD wie hebben we nog meer? Bedoel jij eigk TM? Ik doelde op TH xD
*ontraadselt dit zinnetje*
RR?
Wie is RR?
TH?
Vervelend dat we niet gewoon namen kunnen noemen.
naath schreef:Meiden toch!
Mooi rood IS niet lelijk, whahaha
take_one schreef:Janine1990 schreef:Met een zak over het hoofd vast ook?
Een vriendin van mij heeft ook een dakpan. Hij heeft rood haar, rode wenkbrauwen, rode baard.
Wij vragen ons af... IS ALLES ROOD?
Zal het eens proberen morgen.
HAHAHA.
Denk het wel.
Maar G en W zijn niet vuurrood, G heeft zo'n gloed.. en W heeft wel een beetje rood haar.. maar 2 jaar geleden was dat nog donkerblond.
Dus heb nooit iemand met echt rood haar gehad.
Charlenexx schreef:Maakt t spannend maar ook heel ingewikkeld xD Re Ro dan ? XD Ti Hen dan?
snap er niks meer van.
Janine1990 schreef:Jaaa, dan vast niet echt rood.
Die jongen heeft dus echt rood haar. VUURROOD
take_one schreef:Janine1990 schreef:HOU OP!
Echt gewoon niet normaal! Een bonk spieren, wat een lichaam!
Oehlala.
Nou is té gespierd ook wel niet mooi!
take_one schreef:Janine1990 schreef:Jaaa, dan vast niet echt rood.
Die jongen heeft dus echt rood haar. VUURROOD
Als ik met zo iemand rondloop, wilt m'n moeder me nooit meer spreken.
Janine1990 schreef:Ja, ik heb het ook alleen maar gevoeld.. Niet gezien..
Te gespierd hou ik ook echt niet van. Geert had ook een mooi lichaam, niet heel gespierd, en niet zo dun.
Aaaaah.. vond ik ook echt mooi hoor! Lekker bruin.
Alleen borsthaar, ben ik geen fan van...
Beetje gespierd, niet ielig en wat flinke armen erop.. 
ik pak er morgen niet eens een
denk ik xD
Janine1990 schreef:![]()
Mijne zegt altijd: Als jij maar gelukkig bent, vinden wij alles goed!

Charlenexx schreef:Tuurlijk wel. Het zit in je natuurik pak er morgen niet eens een
denk ik xD
Pff ik heb weekenddienst GEEN ZIN AN! Veels te koud