Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
_Skess_ schreef:Nee, hij heeft niets met haar gedaan, behalve dan hand in hand gelopen en misschien 3 kusjes bij het afscheid. Hij is niet te ver gegaan nee.
Mindim schreef:Jibbel schreef:Niet iedereen over een kam scheren Mindim, soms is zoiets juist even nodig om de relatie sterker te maken. En volgens mij heeft hij haar niet écht bedonderd. Voor zover ik begrepen heb, heeft de vriend van TS niet gezoend of gesext met de zgnmd 'vriendin'.
Zal misschien allemaal niet, misschien ook wel. Hij heeft iets gedaan waar van hij heel goed wist dat het zijn vriendin zou kwetsen, dat op zich is al erg zat.
Het is niet de bedoeling iedereen over een kam te scheren, maar het grootste deel valt helaas wel in herhaling. Gecombineerd met bovenstaande, vind ik hem geen knip voor de neus waard en zou ik hem resoluut de deur wijzen.
_Skess_ schreef:Hij heeft zeker beseft wat hij heeft weggegooid...Hij weet zeker hoe dom hij is geweest en hoe dom hij heeft gehandeld.
meggiemeg schreef:Zolang jij je goed voelt bij deze beslissing moet je er gewoon voor gaan. Super dat hij toch heeft ingezien wat hij bijna had weggegooid met zijn misstapje.
Wat al eerder is gezegd: iedere relatie kent ups en downs en dit is dan zo'n down geweest.
Voordeel hiervan is wel dat je weer goed beseft wat je had en hoe het nu met je gevoel zit!
Storm76 schreef:_Skess_ schreef:Hij heeft zeker beseft wat hij heeft weggegooid...Hij weet zeker hoe dom hij is geweest en hoe dom hij heeft gehandeld.
Skess, is dat jouw idee, of het zijne?
Soms wil je iets zo graag geloven, dat je het ook gaat geloven...
Been there, done that... helaas....
Mindim schreef:Tuurlijk is het TS haar zaak, er wordt hier al 46 pagina's over gepraat, dus ik zet ook rustig mijn mening neer.
Ik zet niemand het mes op de keel hoor.
Wordt je relatie versterkt doordat je vent met een ander zoent? Het wordt versterkt omdat ze er zo'n spijt van hebben en je toch de enige voor hen bent? Dat versterkt een relatie?
Weet je wat een relatie versterkt? Vertrouwen en respect, vertrouwen en respect is nodig om de basis te leggen voor een goede relatie. Als dat er niet is, gaat het vroeg of laat mis. Ik zie volgens de berichten hierboven geen van beide naar TS.

) hier serieuze gesprekken over gehad.
)