Ah mo, beterschap en jij ook heel veel sterkte !
Ik hoop dat de migraine wat minder wordt snel.
Niet vergelijkbaar maar met al dat emotionele ook barstende koppijn vandaag.
Hele dag vliegen.. zwaar beladen, zoveel getrek, zoveel goed willen doen. Geen dankjewel horen dankbaarheid is ver te zoeken.
En geen momentje alleen nog gehad, ze weten niet wat ze gedaan hebben met mij.
Maar dankbaar voor het moment en zijn lieve woorden vandaag, de enige die vandaag dankbaar was was mijn stiefvader. Ik denk heel de dag aan hem. Nog emotioneel. De dag begon om 5 uur..
Ik heb nu zo'n grote ergenis... De hele dag ben ik er voor mijn moeder geweest.
Maar nu ik thuis ben al een x aantal uur. Een uur geleden voor ik naar bed ging een berichtje gestuurd of hij er een beetje rustig bij ligt, hoe het gaat met hem.. want ik vind het moment zo eng maar hoor graag hoe het gaat..
Ik krijg geen enkele reactie :'( nou mijn nacht is al gebroken weer. Ik kan niet slapen. Waarom kan je wel online zijn op whatsapp, om met je andere dochter of je moeder (oma..) te praten. Maar mij je meest volwassen dochter die zich zelf zo voorbij vliegt zo negeren.
Dit ergert mij enorm.
Er is verder niks gebeurd , maar zo is mijn familie maar zo was mijn stiefvader niet en ik ook niet..
Ik houd me nu heel erg in, hoe sommige dingen gaan is echt niet leuk. Maar ik wil dat niet bespreken terwijl hij alleen maar kan luisteren en niks kan zeggen... Want er komt geheid ellende..
Maar als het zover is mij wel bellen zodat ik direct moet komen voor de troost voor haar terwijl ik mijzelf momenteel echt bij elkaar moet rapen.
Echt mijzelf vandaag eventjes kwijt. Gelukkig herpak ik mijzelf uiteindelijk wel weer met het lezen van een boek over katten, en uiteraard mijn eigen diertjes om mij heen die het heel goed door hebben..
Moska... Zo gaat dat met de dokters tegenwoordig... Apotheken net zo..
Vreselijk. Arme vader