Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:15

Ach veel sterkte Fenny en Mo :(:)

-
3 weken terug een elektrische fiets gekocht. Duidelijk gevraagd of de accu eruit kan en dat ik de accu los / binnen kan opladen. Ja, dat kan goed dat je daar over na denkt is inderdaad gevaarlijk blabla.
Wil ik nu dat ding opladen, moet de stekker dus in de fiets. Accu kan eruit, kan alleen de accu niet los opladen..
Oplader lag nog binnen in de winkel, wel gekeken dat de accu eruit kan etc maar niet specifiek of de lader in de accu kan. Bel van de week even naar de winkel maar grrrrr... Iemand enig idee of ik hier nog iets mee kan?

Froukje_J

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:29

Fenny en mo heel veel sterkte :(:)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:44

Sterkte voor iedereen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 18:46

Sterkte voor Fenny en Mo en iedereen die het nodig heeft.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:12

Marcella schreef:
Mijn asvz is niet bereikbaar door een cyber aanval. Nu kan ik niet spieken naar de bloeduitslagen.

Geen gegevens buit gemaakt, omdat de software alles uitschakelde. Maar onbekend wanneer alles weer beschikbaar is.

Je bedoeld asz.

Pff veel cyberaanvallen de laatste tijd zeg...

Asvz is heel wat anders, daar ga je geen bloeduitslagen vinden :')

Ach jeetje fenny en mo...sterkte.. wat een heftige oliebol vanavond allemaal zeg. Bah!
Laatst bijgewerkt door Jolliegirl op Vandaag, 19:14, in het totaal 1 keer bewerkt

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:14

Jij ook sterkte Mo!

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:16

Sterkte fennypower en mo86

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:18

Ja asz bedoel ik ben doodmoe. Heb nu toch kunnen spieken via de website van de huisarts.

Was ook apart met bloedprikken dat er bloed naast de naald kwam.

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:22

Sterkte voor iedereen die het nodig heeft. :(:)

Vandaag 2 ergernissen gehad op de weg.
1 op de heenweg en de andere op de terugweg..

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:42

@mo jij ook heel veel sterkte!

_Jody_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:45

Sterkte aan iedereen die het nodig heeft vandaag Y;(

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:47

He wat een verdrietige berichten :(:) Heel veel sterkte meiden!

Sanniejtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:05

Marije_97 schreef:
1.5 jaar wachten op een afspraak in het ziekenhuis bij de Chirurg over ACNES. En nu ineens binnen 3 weken terecht kunnen in een ander ziekenhuis (op 50min rijden voor mij). Ik vraag mij dan af waarom hier niet eerder meegekomen is. Nu hopen dat de bron van pijn snel ontdekt word voordat het weer helemaal terug is.

Jeetje wat lang! Dat is toch niet te doen. Hebben injecties bij jouw niet voldoende geholpen?

veneri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:08

Ik heb even lekker in het zonnetje gezeten vanmiddag,hooguit een half uurtje.dacht dat dat wel kon zonder in te smeren maar heb nu overal zonneuitslag en jeuk!

Mo_86

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:08

Dankjewel allemaal! Ben er letterlijk ziek van, kan niets binnen houden. Maar het is goed zo. Ze was op. En ze heeft een mooi en lang leven gehad.

Moska

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 20:40

Vandaag 350 km in de auto gezeten samen met mijn vader. Om vervolgens te horen te krijgen dat hij niet bij Bergman clinics geopereerd kan worden, omdat hij insuline spuit. Was er nou werkelijk niemand die dit van te voren had kunnen vragen/weten? Hij heeft het gemeld in het ziekenhuis, is doorgestuurd door de huisarts, alle gegevens zijn gedeeld, maar het werd ons vanmiddag verteld bij de anesthesist. Mijn vader was zo teleurgesteld :\ Hij heeft enorm veel last van zijn knieën en het beperkt hem enorm in het dagelijkse leven. Nu moet hij weer terug naar het ziekenhuis (waar hij wegens eerdere slechte ervaringen eigenlijk niet geopereerd wil worden) en moet daar opnieuw op de wachtlijst gezet worden (verwachting was eerder augustus/september). Ik had zo met hem te doen vanmiddag.

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:14

Ai gebruiken voor advertenties, maar dan op een slechte manier. Ergenis. Als je het dan gebruikt, doe het dan goed, en neem dan niet een niet kloppend plaatje om je product te promoten... zie het steeds vaker!

spookyskippy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:17

Sterkte fennypower en mo86! :(:)

Ik mis mijn allergrootste vriend zo ontzettend |(

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 21:18

Sterkte allemaal :(:)

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:08

Sterkte aan iedereen die het nodig heeft! :knuffel:

FennyPower

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:16

Ah mo, beterschap en jij ook heel veel sterkte !
Ik hoop dat de migraine wat minder wordt snel.
Niet vergelijkbaar maar met al dat emotionele ook barstende koppijn vandaag.

Hele dag vliegen.. zwaar beladen, zoveel getrek, zoveel goed willen doen. Geen dankjewel horen dankbaarheid is ver te zoeken.
En geen momentje alleen nog gehad, ze weten niet wat ze gedaan hebben met mij.
Maar dankbaar voor het moment en zijn lieve woorden vandaag, de enige die vandaag dankbaar was was mijn stiefvader. Ik denk heel de dag aan hem. Nog emotioneel. De dag begon om 5 uur..

Ik heb nu zo'n grote ergenis... De hele dag ben ik er voor mijn moeder geweest.
Maar nu ik thuis ben al een x aantal uur. Een uur geleden voor ik naar bed ging een berichtje gestuurd of hij er een beetje rustig bij ligt, hoe het gaat met hem.. want ik vind het moment zo eng maar hoor graag hoe het gaat..
Ik krijg geen enkele reactie :'( nou mijn nacht is al gebroken weer. Ik kan niet slapen. Waarom kan je wel online zijn op whatsapp, om met je andere dochter of je moeder (oma..) te praten. Maar mij je meest volwassen dochter die zich zelf zo voorbij vliegt zo negeren.
Dit ergert mij enorm.

Er is verder niks gebeurd , maar zo is mijn familie maar zo was mijn stiefvader niet en ik ook niet..
Ik houd me nu heel erg in, hoe sommige dingen gaan is echt niet leuk. Maar ik wil dat niet bespreken terwijl hij alleen maar kan luisteren en niks kan zeggen... Want er komt geheid ellende..
Maar als het zover is mij wel bellen zodat ik direct moet komen voor de troost voor haar terwijl ik mijzelf momenteel echt bij elkaar moet rapen.

Echt mijzelf vandaag eventjes kwijt. Gelukkig herpak ik mijzelf uiteindelijk wel weer met het lezen van een boek over katten, en uiteraard mijn eigen diertjes om mij heen die het heel goed door hebben.. <3

Moska... Zo gaat dat met de dokters tegenwoordig... Apotheken net zo..
Vreselijk. Arme vader :(

Zilfstar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 22:26

FennyPower schreef:
Ah mo, beterschap en jij ook heel veel sterkte !
Ik hoop dat de migraine wat minder wordt snel.
Niet vergelijkbaar maar met al dat emotionele ook barstende koppijn vandaag.

Hele dag vliegen.. zwaar beladen, zoveel getrek, zoveel goed willen doen. Geen dankjewel horen dankbaarheid is ver te zoeken.
En geen momentje alleen nog gehad, ze weten niet wat ze gedaan hebben met mij.
Maar dankbaar voor het moment en zijn lieve woorden vandaag, de enige die vandaag dankbaar was was mijn stiefvader. Ik denk heel de dag aan hem. Nog emotioneel. De dag begon om 5 uur..

Ik heb nu zo'n grote ergenis... De hele dag ben ik er voor mijn moeder geweest.
Maar nu ik thuis ben al een x aantal uur. Een uur geleden voor ik naar bed ging een berichtje gestuurd of hij er een beetje rustig bij ligt, hoe het gaat met hem.. want ik vind het moment zo eng maar hoor graag hoe het gaat..
Ik krijg geen enkele reactie :'( nou mijn nacht is al gebroken weer. Ik kan niet slapen. Waarom kan je wel online zijn op whatsapp, om met je andere dochter of je moeder (oma..) te praten. Maar mij je meest volwassen dochter die zich zelf zo voorbij vliegt zo negeren.
Dit ergert mij enorm.

Er is verder niks gebeurd , maar zo is mijn familie maar zo was mijn stiefvader niet en ik ook niet..
Ik houd me nu heel erg in, hoe sommige dingen gaan is echt niet leuk. Maar ik wil dat niet bespreken terwijl hij alleen maar kan luisteren en niks kan zeggen... Want er komt geheid ellende..
Maar als het zover is mij wel bellen zodat ik direct moet komen voor de troost voor haar terwijl ik mijzelf momenteel echt bij elkaar moet rapen.

Echt mijzelf vandaag eventjes kwijt. Gelukkig herpak ik mijzelf uiteindelijk wel weer met het lezen van een boek over katten, en uiteraard mijn eigen diertjes om mij heen die het heel goed door hebben.. <3

Moska... Zo gaat dat met de dokters tegenwoordig... Apotheken net zo..
Vreselijk. Arme vader :(

Wat vind ik dit naar om te lezen :knuffel: ik zou willen dat ik jou kende en bij jou kon zijn om je vast te houden zodat jij je even niet in hoeft te houden of sterk hoeft te zijn. Ik wens je veel sterkte Kracht en Liefde.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20 min geleden

Fenny, fijn dat je je vader vandaag nog gesproken hebt.