Berdien schreef:Dat de kat een enorme berg brokjes uit kotst is al vervelend maar dat de andere kat daarna gemoedelijk aan die zelfde berg begint te eten is echt niet oké![]()
Juist handig toch, scheelt opruimen
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarlindeRooz schreef:De garage heeft nog niet gebeld dat m’n auto klaar is.
Gelukkig zijn dit echt top mensen die hem rustig buiten zetten met de sleutel op de band. Factuur op de mail en ze geloven het wel.
Jolliegirl schreef:Hahahaha slim!![]()
Guys... Zullen we allemaal ons hypocriet gedrag dan stoppen.
Dat was ik namelijk ook..besefte het me ietwat te laat, maar uiteraard netjes excuus gemaakt.
Oprecht vind ik het rot voor Marcella, ik hoop ook echt dat ze geholpen gaat worden.
En nogmaals, en dit is echt mijn laatste keer, als je hulp nodig hebt Marcella...een maaltijd...hulp met boodschappen whatever dan ook... Ik woon nog altijd maar enkele minuten bij je vandaan!
Maar op het moment dat je hulp afslaat terwijl iemand iets aanbied wat je op dat moment volgens jou écht nodig hebt.. moet je stoppen met klagen imo.
Dus pak wat je pakken kunt als je die hulp nodig hebt en zo niet, prima, maar accepteer je probleem dan.
Ik wilde laatst ook geen hulp accepteren met iets... en toen zei diegene heel simpel : dan kap je nu ook maar met klagen..wij willen tijd en energie in jou steken.
Uiteindelijk toch de hulp aangenomen...en gosh wat was dat fijn zeg!
Niobe schreef:Jolliegirl schreef:
Hahahaha slim!![]()
Guys... Zullen we allemaal ons hypocriet gedrag dan stoppen.
Dat was ik namelijk ook..besefte het me ietwat te laat, maar uiteraard netjes excuus gemaakt.
Oprecht vind ik het rot voor Marcella, ik hoop ook echt dat ze geholpen gaat worden.
En nogmaals, en dit is echt mijn laatste keer, als je hulp nodig hebt Marcella...een maaltijd...hulp met boodschappen whatever dan ook... Ik woon nog altijd maar enkele minuten bij je vandaan!
Maar op het moment dat je hulp afslaat terwijl iemand iets aanbied wat je op dat moment volgens jou écht nodig hebt.. moet je stoppen met klagen imo.
Dus pak wat je pakken kunt als je die hulp nodig hebt en zo niet, prima, maar accepteer je probleem dan.
Ik wilde laatst ook geen hulp accepteren met iets... en toen zei diegene heel simpel : dan kap je nu ook maar met klagen..wij willen tijd en energie in jou steken.
Uiteindelijk toch de hulp aangenomen...en gosh wat was dat fijn zeg!
Sorry maar dat vind ik een beetje flauw, ze is niet verplicht jouw hulp aan te nemen zodat ze maar mag klagen.
denisesilver schreef:Bedankt allen. Het zat eraan te komen, dat wisten we begin van het jaar al, maar het komt toch rauw op je dak vallen. Zijn bloed was al een tijdje kwakkelend, en nu hebben ze gezien dat de chemo niet meer aanslaat. Het is verdrietig, maar ik ben vooral ook boos omdat dit niet had gehoeven als ze na de eerste operatie aan zijn lever nog een scan hadden gemaakt om te zien of ze alles weg hadden gehaald. Bezuinigingen op de zorg is de grootste kanker van allemaal.