Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
denisesilver schreef:We hebben het op mijn stage plek weleens gehad met de groep pinken. Tot twee keer toe 's nachts door de draad. Waren er gelukkig geen 100.
Het paste net niet, heb er vijf kunnen laden
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
MyWishMax schreef:Merrie die uit het niks struikelde en door die stomme ijzers volledig op de grond belande. We hebben wel genoeg pech gehad dus kunnen zulke dingen gewoon stoppen aub? Meteen 1 kogel open en paar plekken haar eraf. Vanmiddag maar kijken hoe het er dan uit ziet. Ze lag echt met borst volledig op de grond en raakte nog in paniek ook. Beest is die ijzers niet gewend maar kan nu niet zonder...
Wel meteen alles gekoeld, gewassen met betadine en ingesmeerd en nu hopen dat het meevalt en ze niks verrekt of kapot gemaakt heeft...
imaudy schreef:MyWishMax schreef:Merrie die uit het niks struikelde en door die stomme ijzers volledig op de grond belande. We hebben wel genoeg pech gehad dus kunnen zulke dingen gewoon stoppen aub? Meteen 1 kogel open en paar plekken haar eraf. Vanmiddag maar kijken hoe het er dan uit ziet. Ze lag echt met borst volledig op de grond en raakte nog in paniek ook. Beest is die ijzers niet gewend maar kan nu niet zonder...
Wel meteen alles gekoeld, gewassen met betadine en ingesmeerd en nu hopen dat het meevalt en ze niks verrekt of kapot gemaakt heeft...
Waren de takken van de ijzers niet wat te lang? Dat het paard met de achterhoef erop gaat staan. Sommige paarden trekken dan het ijzer los en anderen vallen gewoon op hun snuit. Takken iets korter of iets naar binnen slaan wil dan goed helpen.
_San87_ schreef:Meliaforever schreef:Nog een groot nadeel als het zo warm is. Mensen gaan op hun balkon en tuin lekker luidruchtig doen. (Zelfs 's nachts).
Sowieso is het bizar hoeveel herrie mensen maken. Gewoon in het algemeen.
MarlindeRooz schreef:Ze zei iets van “nee ik bedoel want je buik is zo bol dus of jij een baby hebt”. Inclusief bolle buik gebaren.
Die vader ging zowat door de grond.![]()
Ik werd op straat bezwangerd door een kind!!!![]()
Nu wist ik al dat ik te zwaar was, was ik wat opgeblazen door het eten en had ik een wijde jurk aan.
Ik twijfelde nog of ik daarna nog zelf wilde wandelen. Dus heb net toch maar even 5km gewandeld.
MyWishMax schreef:imaudy schreef:Waren de takken van de ijzers niet wat te lang? Dat het paard met de achterhoef erop gaat staan. Sommige paarden trekken dan het ijzer los en anderen vallen gewoon op hun snuit. Takken iets korter of iets naar binnen slaan wil dan goed helpen.
Nee, ze zijn juist extreem kort. Steekt niet eens een cm uit. Speciaal op de kliniek laten doen met allerlei aanpassingen. Maar ze stond absoluut niet op ijzer, kan niet en ze stond stil naast me en zette net 1 pas voorwaarts mer 1 voorvoet omdat ik zei dat ze box in mocht.
Zou ook aan de kunde twijfelen van een smid als ze zo beslaan dat een paard in stap het af traptLos in het land of de paddock of tijdens gek doen, oké. Dat hadden wij paar jaar geleden en door het medische lag het net anders en kon er niks aan veranderd worden. Daarom eronderuit gehaald
MarlindeRooz schreef:Ik liet net even de hond van een vriendin uit. Kinderen wilden haar aaien. En die golden retriever vindt dat prachtig dus prima.
Een meisje (gok 4-6 jaar) vroeg wat dingen over de hond en daarna of ik een baby had. Dus ik zo “nee ik heb geen baby”. Denkende dat ze een puppy bedoelde. Want ze had al gevraagd of de hond al nog groter werd.
Ze zei iets van “nee ik bedoel want je buik is zo bol dus of jij een baby hebt”. Inclusief bolle buik gebaren.
Die vader ging zowat door de grond.![]()
Ik werd op straat bezwangerd door een kind!!!![]()
Nu wist ik al dat ik te zwaar was, was ik wat opgeblazen door het eten en had ik een wijde jurk aan.
Ik twijfelde nog of ik daarna nog zelf wilde wandelen. Dus heb net toch maar even 5km gewandeld.