We liggen nu heerlijk op de bank

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Sterkte Daantjuh.![]()
Heftig Black Kelpie; ook voor jou een dikke knuffel.![]()
Ik heb het al 2 dagen ontzettend koud. Heb vannacht onder dekbed, plaid en in een joggingpak te slapen en lag nog te klappertanden.
daantjuhhh schreef:marleen_88 schreef:Sterkte Daantjuh.![]()
Heftig Black Kelpie; ook voor jou een dikke knuffel.![]()
Ik heb het al 2 dagen ontzettend koud. Heb vannacht onder dekbed, plaid en in een joggingpak te slapen en lag nog te klappertanden.
Dank je!
Heb je koorts?
Als ik koorts heb dan heb ik het ook altijd zo klappertandend koud
DuoPenotti schreef:Marleen
Ben je heel moe? Ver over je grens gegaan.
Dan kan ik het ook zo intens koud hebben.
Zo naar diep van binnen.
Ineke2 schreef:Tijd voor een kruik. Dat mis ik… Vind hem thuis maken spannend omdat ik dan denk dat hij te warm gaat zijn en dan ploft.
Polarize schreef:Dat de schoollijn niet rijdt in het weekendnu moet ik een trein van een half uur eerder pakken en 20 minuten op een bus wachten, want ik dacht even enthousiast voor de opleiding op de open dag te gaan staan
Siggislief schreef:Polarize schreef:Dat de schoollijn niet rijdt in het weekendnu moet ik een trein van een half uur eerder pakken en 20 minuten op een bus wachten, want ik dacht even enthousiast voor de opleiding op de open dag te gaan staan
Ik heb wel eens de vraag gehad of ik die dag ook kon komen voor op een Open Dag.
Heb toen gezegd nee dan kan ik niet, ik heb dan Jumping Amsterdam om te kijken,
Mentor vond dat ik het maar moest afmelden.
Wat denk je zelf?
daantjuhhh schreef:Ik ben de hele dag aan het janken.
Mijn kat zou vanmorgen aan een tumor geopereerd worden maar na de röntgenfoto blijkt dat zijn bot onder zijn oog helemaal aangetast is.
Helaas niks meer aan te redden.
De tumor is snel groeiend.
Helaas zal het niet lang duren voordat we hem moeten laten gaan.
Suzanne F. schreef:Foaly schreef:Mensen die in je nek hijgen bij de zelfscan kassa's en al beginnen met scannen terwijl jij nog bezig bent je spullen te pakken. Donder even lekker op ja
Bij de gewone kassa’s moet ik ook vaak de boodschappen van degene na mij wegduwen omdat ik mijn eigen spullen nog niet eens op de band heb.