Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Happy anniversary voor mijéén jaar ziek zijn jippiejeej..
Oorspronkelijke plan was om uiterlijk deze maand te emigreren. Mijn droom te leven waar ik jaren zo hard voor geknokt heb en alles voor heb opgegeven. Nu ben ik blij als ik een grote ronde met de hond kan wandelen zonder teveel pijn.
rien10 schreef:Ah, zo. Ik begreep dat jij zelf niet in de auto rijd en dat je hem alleen hebt om nu aan je oudste kind uit te lenen. En als het jongste kind zo ver is dat ze kan rijden, zij ook de auto mag lenen. En indien je auto total loss zou zijn, jij een andere auto zou kopen om die dan weer ter beschikking van je kinderen zou stellen.
Sansevieria schreef:Sterkte iedereen die het nodig heeft!
Mijn ergernis, dat er hier iemand van de buren aanbelde met de vraag of wij een oormerken-tang hebben, ja die had ik nog wel liggen, hij heeft ze van ons gratis gekregen, gebruiken die toch niet meer.
Maar werkelijk, iemand die al jaren paarden, ezels, kamelen, een rund, schapen, geiten en ik-weet-niet-wat-nog-allemaal heeft lopen en pas na een controle (nadat iemand hem verlinkt had, niet wij btw) beseft dat hij zijn schapen en geitjes oormerken moet indoen.
Iets met I&R?? En dan nu in de stress schieten omdat ie nergens zo snel een tang vandaag kon halen![]()
Hoop dat ie wel oormerken heeft en die dingen erin heeft gekregen (en vooral ook zijn andere oliebol op orde heeft) voordat ie een hercontrole van de nvwa krijgt...
En nee, hij hoeft ook niet te vragen of wij dat doen, manlief heeft uitgelegd hoe de tang werkt en erbij gezegd tante Google en youtube weet raad.
Vertelt ie enpassant nog even dat ie al twee schapen dood had liggen, en een derde ziek, met de vraag hoe moet ik die nu afvoeren?
Tja, zoek dat zelf maar uit, bel de rendac maar of ze ongeregistreerde dieren ook ophalen.
Echt, sommige mensen
We hadden nog een duur drenchpistool liggen voor de ontwormingen, hebben we ook maar (gratis) meegegeven, dan kan ie in elk geval goed ontwormen ook.
Mandarijn schreef:Ik kan ineens alleen nog op bokt via de laptop. Op m'n telefoon geeft ie aan dat het geen veilige website is. Wat.
ElfBeau_067 schreef:@Merlen heb je bij rijlessen geen leen auto of zoiets? Ik kan me niet voorstellen dat je je eigen auto daarvoor moet opofferen.
Relaxed schreef:Mandarijn schreef:Ik kan ineens alleen nog op bokt via de laptop. Op m'n telefoon geeft ie aan dat het geen veilige website is. Wat.
[FZ] Veiligheidsmelding bokt
xPabloBokt schreef:Bij mijn nicht geweest en denk ik hoogstens 1 minuut in de buitenlucht langs een jankende Huskypup gestaan. Nu lig ik in bed en heb ik in mijn rechteroor (de pup stond links en had dat oor afgedekt, andere oor ging niet want ik had zelf een pup vast) een extra suisje erbij. Ik ga echt kapot van de stress dat dit dus door die pup komt en ik nu dus blijvend extra tinnitus erbij heb. Voel me mega in paniek en gestresst