Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rien10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:47

Ah, zo. Ik begreep dat jij zelf niet in de auto rijd en dat je hem alleen hebt om nu aan je oudste kind uit te lenen. En als het jongste kind zo ver is dat ze kan rijden, zij ook de auto mag lenen. En indien je auto total loss zou zijn, jij een andere auto zou kopen om die dan weer ter beschikking van je kinderen zou stellen.

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 20:56

Nyaleti schreef:
Happy anniversary voor mij *\o/* één jaar ziek zijn jippiejeej..

Oorspronkelijke plan was om uiterlijk deze maand te emigreren. Mijn droom te leven waar ik jaren zo hard voor geknokt heb en alles voor heb opgegeven. Nu ben ik blij als ik een grote ronde met de hond kan wandelen zonder teveel pijn.

Ahhw... heel veel sterkte! Wat naar dat je hiervoor je droom op hebt moeten geven. Ik hoop dat je toch snel weer beter bent en je je dromen na kan gaan! :(:)

Ik heb ook ooit per ongeluk schade gereden aan de auto van mijn ouders. Heb alles zelf betaald. Vond niet dat ik dat aan mijn ouders over kon laten..

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 21:10

rien10 schreef:
Ah, zo. Ik begreep dat jij zelf niet in de auto rijd en dat je hem alleen hebt om nu aan je oudste kind uit te lenen. En als het jongste kind zo ver is dat ze kan rijden, zij ook de auto mag lenen. En indien je auto total loss zou zijn, jij een andere auto zou kopen om die dan weer ter beschikking van je kinderen zou stellen.

Oudste dochter betaalt zelf haar benzine,verzekering en wegenbelasting zolang zij ermee rijdt.Ze heeft hem niet gekregen,mag hem gebruiken tot ze voldoende gespaard had voor wat anders.
Ze mag nu wel haast maken want jongste dochter mag al starten met rijlessen volgen.Helaas heeft ze nu dus schade gereden en moet ze hem zelf laten maken en dat betalen.
Speciaal een auto kopen voor mijn kinderen,nee,dat doe ik niet.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-23 22:15

Ergernis
Vuurwerk. Nu. In the middle of nowhere... Donder op gestoorde testosteron kwallen.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-10-23 00:12

Bij mijn nicht geweest en denk ik hoogstens 1 minuut in de buitenlucht langs een jankende Huskypup gestaan. Nu lig ik in bed en heb ik in mijn rechteroor (de pup stond links en had dat oor afgedekt, andere oor ging niet want ik had zelf een pup vast) een extra suisje erbij. Ik ga echt kapot van de stress dat dit dus door die pup komt en ik nu dus blijvend extra tinnitus erbij heb. Voel me mega in paniek en gestresst -O-

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 00:22

Dit is waarom mensen met Huskies half doof zijn :j

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 00:24

Sansevieria schreef:
Sterkte iedereen die het nodig heeft!

Mijn ergernis, dat er hier iemand van de buren aanbelde met de vraag of wij een oormerken-tang hebben, ja die had ik nog wel liggen, hij heeft ze van ons gratis gekregen, gebruiken die toch niet meer.

Maar werkelijk, iemand die al jaren paarden, ezels, kamelen, een rund, schapen, geiten en ik-weet-niet-wat-nog-allemaal heeft lopen en pas na een controle (nadat iemand hem verlinkt had, niet wij btw) beseft dat hij zijn schapen en geitjes oormerken moet indoen.

Iets met I&R?? En dan nu in de stress schieten omdat ie nergens zo snel een tang vandaag kon halen |o
Hoop dat ie wel oormerken heeft en die dingen erin heeft gekregen (en vooral ook zijn andere oliebol op orde heeft) voordat ie een hercontrole van de nvwa krijgt...
En nee, hij hoeft ook niet te vragen of wij dat doen, manlief heeft uitgelegd hoe de tang werkt en erbij gezegd tante Google en youtube weet raad.
Vertelt ie enpassant nog even dat ie al twee schapen dood had liggen, en een derde ziek, met de vraag hoe moet ik die nu afvoeren?
Tja, zoek dat zelf maar uit, bel de rendac maar of ze ongeregistreerde dieren ook ophalen.
Echt, sommige mensen -:(-

We hadden nog een duur drenchpistool liggen voor de ontwormingen, hebben we ook maar (gratis) meegegeven, dan kan ie in elk geval goed ontwormen ook.

Ik heb ook een hekel aan die oormerken. Als je geiten of schapen lekker de ruimte geeft blijven ze altijd wel ergens met zo'n oormerk aan hangen. Of het gaat ontsteken. Oormerken zijn niet meer van deze tijd en het is puur dierenmishandeling.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 04:09

Een half uur voordat mijn wekker ging wakker worden. Omdat ik nodig naar de wc moest.
Om vervolgens weer in bed te kruipen en mijn 2 wekkers te missen

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 06:46

De voorraadbeheer van Paula's Choice. Waarom zijn de producten die ik nodig heb altijd uitverkocht? Echt superirritant

ElfBeau_067

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 07:26

@Merlen heb je bij rijlessen geen leen auto of zoiets? Ik kan me niet voorstellen dat je je eigen auto daarvoor moet opofferen.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 07:26

Dat ik zwaar overprikkeld ben omdat ik de hele week al niet gewoon 21:00 uur in bed lig. Ik ga daar zo slecht op. Vanavond lukt dat ook al niet omdat we naar cabaret gaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:19

Dat je voor je verjaardag mensen uitnodigt en dat het altijd moeilijk moeilijk is of ze wel of niet kunnen komen.. Ik roep het al jaren, maar dit is echt echt de laatste keer dat ik mijn verjaardag vier :n

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:22

Ik kan ineens alleen nog op bokt via de laptop. Op m'n telefoon geeft ie aan dat het geen veilige website is. Wat. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:25

Mandarijn schreef:
Ik kan ineens alleen nog op bokt via de laptop. Op m'n telefoon geeft ie aan dat het geen veilige website is. Wat. :')

[FZ] Veiligheidsmelding bokt

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:27

ElfBeau_067 schreef:
@Merlen heb je bij rijlessen geen leen auto of zoiets? Ik kan me niet voorstellen dat je je eigen auto daarvoor moet opofferen.

De rijlessen via de rijschool,20 uur,worden gegeven in een auto van hun.
Na 6 maanden mag je examen gaan afleggen voor je definitief rijbewijs.In tussentijd moet je dus ervaring opdoen met een eigen wagen.

Je mag hier als ouder je kind zelf les geven in je eigen wagen.Dat doe ik bewust niet.Ik ga echt niet de baan op met iemand die nog niets kan.

Mandarijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:27

Relaxed schreef:
Mandarijn schreef:

[FZ] Veiligheidsmelding bokt

Oh, die had ik nog niet gezien. Goeiemorgen. :+

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:38

Hele slechte nacht met veel vervelende dromen ook. En toen ik eindelijk een leuke droom had, ging de wekker.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 08:53

Ik begrijp ineens waarom ik bij het zien van Belgische kentekenplaten altijd extra alert ben na het laatste bericht van Merlen.

Heb mij verslapen… De eerste wekker ben ik finaal doorheen geslapen en nu heb ik enorm moeten haasten. Heb gelukkig wel de laatste metro gehaald die ik uiterlijk moest hebben. Nu straks de trein nog.

De fysio vond ik verschrikkelijk gisteren, inclusief angstzweep en ik stond helemaal te shaken. Omdat ik opzij moest stappen over latjes heen. Het is goed gegaan en ik kan dat ook, maar vind het gewoon letterlijk doodeng.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 09:17

xPabloBokt schreef:
Bij mijn nicht geweest en denk ik hoogstens 1 minuut in de buitenlucht langs een jankende Huskypup gestaan. Nu lig ik in bed en heb ik in mijn rechteroor (de pup stond links en had dat oor afgedekt, andere oor ging niet want ik had zelf een pup vast) een extra suisje erbij. Ik ga echt kapot van de stress dat dit dus door die pup komt en ik nu dus blijvend extra tinnitus erbij heb. Voel me mega in paniek en gestresst -O-

Opzich zou zo'n suis nog weg kunnen trekken toch als het nog zo kort geleden is? Wel heel rot anders :(

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 09:18

Wisten jullie dat het rijbewijs in België pas in 1969 verplicht werd?
Daarvoor mocht je gewoon in de auto kruipen en gaan.
Dus al de oudjes hier hebben zelfs nooit les gehad,velen weten niet eens de betekenis van verkeersborden.

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:25

Erger nog, tot 1977 was enkel een theorie-examen verplicht. Mijn grootouders gingen inderdaad hun rijbewijs ophalen bij de gemeente, je hoefde daar niets voor te doen.

Maar goed, ook nu vind ik het van de zotte dat ouders hun kinderen lesgeven, lekker je eigen fouten doorgeven aan de kinderen. Goed dat jij dat niet doet, Merlen.

Fly_high

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:34

Oke dat verklaart een hoop van mijn ervaringen op de weg in België :=

Merlen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 10:42

Ik durf van mezelf te zeggen dat ik een perfecte lesgeefster zou zijn,hihi.
Daarom dat ik lang geleden ook een cursus voor rijinstructrice gevolgd heb.
Maar door bij x als passagier mee te rijden en een aantal ongelukken te hebben meegemaakt door zijn domme schuld,verschillende keren net niet op een boom of andere wagen te zijn geknald,schiet ik als gevolg daarvan snel in de stress.
Het is dus puur de angst dat ik niet kan ingrijpen onderweg,buiten aan het stuur rukken of de handrem op te trekken.

Wanneer ik zelf aan het stuur zit,heb ik dit niet.Geen stress of angst.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:23

Stagiair die zijn zin wil doordrammen en in discussie gaat met mij en collega, vervolgens naar leidinggevende gaat om alsnog zijn gelijk te halen.. En dan zo'n vieze grijns op zijn kop :r Blijkt ie ons dus ook niet alles te hebben verteld anders was er niet eens een discussie.. :n

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-23 11:36

Wat is dit voor pisweer? ^)