Hier ook 1 grijze haar. Precies voorop in het midden. Ik vind haar (

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
deksel schreef:De verwarming moet nog steeds ontlucht worden en inmiddels word ik gek van die tikken die uit de verwarming komen.
xPabloBokt schreef:pimaude schreef:Beterschap fjordjes.
Ik erger me aan het feit dat mijn man's oom al een dikke week op sterven ligt en hij zo lijdt.. duim alsjeblieft met ons mee dat hij morgen niet meer wakker wordt :-(
Wat ontzettend naar. Ik hoop dat hij snel geen pijn meer heeft. Veel sterkte
Moestuin schreef:Ik heb 2 jaar geen contact gehad. Tegen het einde van die 2 jaar begon ze mij eigenlijk te stalken en kon ik of een stap verder gaan: Contactverbod en ga zo door. Of kiezen om af en toe contact te hebben. Ik heb toen voor het laatste gekozen omdat mij dat toen meer rust gaf. Ik was ook zwanger dus hormonen zullen ook wel mee gespeeld hebben. Ze bleek toen wel positief wat veranderd en het was eigenlijk wel ‘houdbaar’ op enkele incidenten (en als ik er nu over na denk zijn sommige incidenten echt wel enkele bruggen te ver geweest maar goed) Maar de laatste tijd is die evolutie weer aan het om slaan en glijd ze terug in haar oud gedrag. Dus ik zal die keuze waarschijnlijk binnenkort we weer moeten maken.