Echt balen van mondkapjes in OV idd. Maar ja, is wel te overleven. En niemand heeft m toch op en wordt nooit wat van gezegd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ja hoor en ik reis écht op 3 trajecten (driehoek Zwolle-Nijmegen-Utrecht) wekelijks. En regelmatig Ommen-Zwolle. Dus ik denk dat ik best een goed beeld heb. Idem dito voor de bussen in Zwolle en Utrecht.
Edit: mijn diepe excuses voor mijn typgebrek, ernstig slaaptekort it is.
friezenfan2 schreef:Al miste ik Rutte wel de laatste keer dat een persco voor 8 uur afgelopen was was die ene die om 1 uur was. Kuipers was erg duidelijk en bleef maar braaf zeggen dat hij geen nieuwe cijfers had als er weer een journalist om vroeg. Hij deed het netjes zo in zijn eentje.
bigone schreef:Even een tip voor alle mensen die in beroepen werken waarbij contact met anderen niet te vermijden is, zorg( alle zorg) onderwijs, buschauffeur, voel je je niet helemaal fit en denk je dat het Corona kan zijn: Laat je altijd testen bij de GGD.
Je zal maar diegene zijn die wel long-covid oploopt en zeer langdurig uitvalt. Dan is bewijs heel belangrijk.