Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:Imandra, dat gaf ik eerder al aan, wel rot voor bijvoorbeeld de nog niet volledige gevaccineerde ouders.
Maar ja die moeten hun kroost dan maar bij houden...
Voor de pannenkoeken van jongeren kan ik geen medelijden hebben.
MarlindeRooz schreef:DuoPenotti schreef:Imandra, dat gaf ik eerder al aan, wel rot voor bijvoorbeeld de nog niet volledige gevaccineerde ouders.
Maar jij stelt dat je alleen mag stappen als je volledig gevaccineerd bent. Dat is onzin want dat mag ook na een negatieve test. Jouw eigen regels gelden niet in heel Nederland he. Ik ga jou toch ook niet 3 maanden ziek zijn van COVID gunnen omdat jouw gedrag mij niet aanstaat.
MarlindeRooz schreef:DuoPenotti schreef:Imandra, dat gaf ik eerder al aan, wel rot voor bijvoorbeeld de nog niet volledige gevaccineerde ouders.
Maar jij stelt dat je alleen mag stappen als je volledig gevaccineerd bent. Dat is onzin want dat mag ook na een negatieve test. Jouw eigen regels gelden niet in heel Nederland he. Ik ga jou toch ook niet 3 maanden ziek zijn van COVID gunnen omdat jouw gedrag mij niet aanstaat.
DuoPenotti schreef:Ik heb geen probleem needje
De jongeren die nu massaal besmet zijn en hun gezin die hebben dat probleem. En nee daar heb ik geen medelijden mee.
MyWishMax schreef:Ik dacht eerder dat het qua app gewoon gedoe was om die wachttijd in te stellen? Iedereen waarbij de vaccinatie in systeem staat kan code aanmaken op dat moment en nergens worden 1 of 2 weken aangehouden, tenzij ze er dus nog niet in staan?