Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Queijo

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 16:38

In welke categorie plaatsen jullie zadeldekjes? Vanmorgen 2 dekjes erop gezet en vanmiddag verwijderd door Vinted. Vorige heeft een dekje er gewoon een paar dagen opgestaan, tot het verkocht werd.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 17:20

Queijo schreef:
In welke categorie plaatsen jullie zadeldekjes? Vanmorgen 2 dekjes erop gezet en vanmiddag verwijderd door Vinted. Vorige heeft een dekje er gewoon een paar dagen opgestaan, tot het verkocht werd.

Dan heb je geluk gehad want het mag er niet op

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 17:37

Queijo schreef:

Gewoon blijven proberen, de ene keer heb je geluk en de andere
keer pech. Vaak doe ik het wel onder een dieren rubriek.

Moe word ik wel van mensen die dit rapporteren :roll: Sterker nog ik
vind echt dat er nog een paardenrubriek én keukenapparatuur bij moet.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 17:40

Hier ook fanatiek vinted gebruiker (waarom zie ik dit topic nu pas?) :Y) Vooral om te kopen, maar verkoop soms ook wel wat. Inmiddels ook collega's er mee aangestoken en eigenlijk nooit problemen gehad. Wel eens dat er een pakketje kwijt was, maar dat was netjes opgelost.

Nu heb ik de eerste keer dat ik iets verkeerds heb gekregen. In plaats van dvd's een heel lelijk rokje. Verkoper was in eerste instantie boos dat ik een probleem had gemeld bij Vinted (ik had immers korting gekregen, dus wat was het probleem?) maar inmiddels wel 10x haar excuses aangeboden en ik heb hem retour gestuurd. Ben benieuwd hoelang dit wel niet mag gaan duren allemaal :+

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 18:14

Alja schreef:
Queijo schreef:

Dan heb je geluk gehad want het mag er niet op

Dat weet ik. Maar het gaat regelmatig goed, snap sowieso niet dat er geen paardenrubriek is..

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 18:32

Ik durf het niet aan om steeds te herplaatsen, voor je geband wordt..

Bij mij zijn paardenspullen er telkens binnen no-time vanaf gehaald..

Queijo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 18:40

Bij mij nu dekjes voor het eerst. Niet dat ik het al heel vaak heb geplaatst.. ik wil inderdaad niet steeds herplaatsen, dat is me geen ban waard. Maar misschien weet iemand een categorie waarbij het (vaak) goed gaat :-)

Mama3

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 22:31

Ik heb donderdag een pakketje van Homerr weggebracht maar nergens last van.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-25 22:35

Ik heb nou weer een apart iets.

Vorige week een pakje verzonden met UPS.

Koper en ik kregen donderdag bericht dat het pakket was afgeleverd.

Pakket is helemaal niet afgehaald en zelfs niet eens op het ophaalpunt. Dus ze heeft een probleem gemeld. En nu zitten we beiden te wachten tot Vinted het heeft onderzocht. Gelukkig gaat het niet om een enorm bedrag. (€8)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 14:16

Inmiddels is Homer ook aan het rommelen, ze melden niet dat iets is verzonden. Dus krijg je van vinted bericht dat iets niet voor de juiste datum verstuurd is en moeten ze eerst bij Homer ( hun eigendom) nagaan of het verzonden is.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 14:22

Hier zie ik bij Homerr dan wel steeds via hun eigen TT dat het ontvangen is.
Maar bij Vinted een paar dagen later nog niet en dan krijg je die reminder idd. Van joh hee niet vergeten te versturen.

Arzil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 14:55

BigOne schreef:
Inmiddels is Homer ook aan het rommelen, ze melden niet dat iets is verzonden. Dus krijg je van vinted bericht dat iets niet voor de juiste datum verstuurd is en moeten ze eerst bij Homer ( hun eigendom) nagaan of het verzonden is.

Ja ik heb het ook, gister iets verzonden en nog steeds geen bevestiging dat ik het heb verstuurd.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 16:09

Hier nu ook terwijl ze eerder altijd snel waren. Gelukkig wel de track en trace gekregen maar irritant is het wel.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:12

Jep. Hier ook.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:44

Ik stuur kopers direct bericht dat ik het verzonden heb en ze op de site van Homer kunnen volgen.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 18:45

Ik kocht gisteren iets bij iemand waar ik tot mijn verbazing geen Homerr kon kiezen. En was geen raar land ofzo.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 19:13

Homer werkt in sommige landen (nog) niet volgens mij.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 19:16

BigOne schreef:
Ik stuur kopers direct bericht dat ik het verzonden heb en ze op de site van Homer kunnen volgen.

Maar dan hebben ze wel de tracking nodig en dat wordt dus niet geupdate op Vinted.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 19:23

Ik heb nou een probleempje.

UPS heeft een pakket als afgeleverd gemeld, maar het pakket is nooit aangekomen. Koper heeft dus, terecht, aangegeven dat ze het pakket niet heeft en gepauzeerd.

Maar ja, wat dan? Mij wordt gevraagd om te reageren. Heb ik gedaan. En nou staat het weer stil. Vinted doet niks. Proberen om mij terug te laten betalen ipv uit te zoeken met UPS waar het pakket is gebleven. De groeten! Koper geeft gelukkig ook niet op, maar wat een gezeik zeg.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-25 21:47

Hier vandaag een verrassingspakket binnen gekregen met mondial. Een maand terug een broekje uit Frankrijk gekocht, maar nooit verstuurd, en geld terug gekregen. Maar nu lag die toch bij het afhaalpunt :)) ook nooit wat gehoord van de verkoopster, dat ze toch verstuurd had oid.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 08:21

BigOne schreef:
Homer werkt in sommige landen (nog) niet volgens mij.

Ja maar daarom, het was gewoon een land waar normaal wel gewoon Homerr aangeboden wordt.
Ik vond het hel opvallend in ieder geval en het verbaasde me :)

Het wekte bij mij de vraag op of ze het wellicht even uitgeschakeld hadden ofzo....zoals ook regelmatig bij andere pakkettendiensten gebeurt, zeker in de avond.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 08:46

Pakt bij jullie de homerr tracking het wel op de website? Hier melding dat het de tracknummer niet herkent terwijl de winkel het ook al opgestuurd heeft en het al verder in het proces zit.

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 14:36

Hier mijn 2 pakketjes nooit gezien, wel geld teruggekregen. Nu wederom een pakketje die niet aankomt. Waardeloos! Ik stop maar met Vinted denk. Laatste 5 pakketjes brengen geen geluk _O- |(

Zappa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 15:49

C_arola schreef:
Pakt bij jullie de homerr tracking het wel op de website? Hier melding dat het de tracknummer niet herkent terwijl de winkel het ook al opgestuurd heeft en het al verder in het proces zit.

Ik ben blij dit te lezen! Ik dacht ik word helemaal gek en er is iets bij mij mis gegaan maar ik zie dat ik niet de enige ben

Ik ben inmiddels 100 euro plus producten kwijt omdat Homer al meer dan een anderhalf week geen enkele tracking update geeft waardoor het op vinted verlopen is en als niet verzonden staat...
Ik heb de fysieke bewijsjes maar Vinted geeft hier maar geen reactie op en de Homer tracking pagina doet het bij mij al langere tijd niet
Nu maar hopen op eerlijke kopers want de pakketjes zitten ook al anderhalf week in het proces

Momo94

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-25 16:04

Ik heb 18 januari wat gekocht, maar nog geen verandering in de vinted app. Dus toch nog maar even gevraagd of ze het al had verzonden, ook vanwege de updates die slecht werken. Dus wacht verder rustig af. Nog geen antwoord.