Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Queijo schreef:In welke categorie plaatsen jullie zadeldekjes? Vanmorgen 2 dekjes erop gezet en vanmiddag verwijderd door Vinted. Vorige heeft een dekje er gewoon een paar dagen opgestaan, tot het verkocht werd.
Sterker nog ik
Vooral om te kopen, maar verkoop soms ook wel wat. Inmiddels ook collega's er mee aangestoken en eigenlijk nooit problemen gehad. Wel eens dat er een pakketje kwijt was, maar dat was netjes opgelost.
Alja schreef:Queijo schreef:In welke categorie plaatsen jullie zadeldekjes? Vanmorgen 2 dekjes erop gezet en vanmiddag verwijderd door Vinted. Vorige heeft een dekje er gewoon een paar dagen opgestaan, tot het verkocht werd.
Dan heb je geluk gehad want het mag er niet op

BigOne schreef:Inmiddels is Homer ook aan het rommelen, ze melden niet dat iets is verzonden. Dus krijg je van vinted bericht dat iets niet voor de juiste datum verstuurd is en moeten ze eerst bij Homer ( hun eigendom) nagaan of het verzonden is.
ook nooit wat gehoord van de verkoopster, dat ze toch verstuurd had oid. BigOne schreef:Homer werkt in sommige landen (nog) niet volgens mij.

C_arola schreef:Pakt bij jullie de homerr tracking het wel op de website? Hier melding dat het de tracknummer niet herkent terwijl de winkel het ook al opgestuurd heeft en het al verder in het proces zit.