Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke_Tweety schreef:Mijn wat oudere buurvrouw die mij verkeerd begrijpt. En ik kreeg geen kans meer om het goed uit te leggen.
Ik weet nog steeds niet of ik nou moet hinniken van het lachen, janken om het misverstand of janken van het lachen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ze belt op om te vragen hoe het gaat. Wat erg lief is, er speelt een hoop momenteel bij mij en iemand die even informeert, dat waardeer ik echt.
Ergens aan het eind van het gesprek zegt ze dat als er wat is, ik rustig mag bellen. Ook als het laat op de avond is, of midden in de nacht.
Ik antwoord dat ik mij wat later op de avond eigenlijk meestal prima vermaak, omdat ik dan spelletjes speel.
Ik hoor een wat stamelend vrij geschokt "Dat wil ik helemaal niet weten" en ze hangt ook vrijwel meteen op.
Oh help. Hoe kom ik hier nou weer met goed fatsoen uit.![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb haar een week of wat geleden verteld dat ik momenteel met een vrij internationaal gezelschap regelmatig online spellen speel. Blijkbaar had ik dat nog mooi vers in mijn geheugen. En mijn buurvrouw niet...
Whoops....
Marije_1997 schreef:M'n moeder, moet ik wat voor der meenemen, geef m'n pa het betaalverzoek (die regelt financiën) gaat dat wijf lopen zeiken wil bonnetjes blablabla. Als ik zeg is 26 euro, dan is dat toch zo? Verdien m'n eigen geld dus waarom zou ik het meer maken als dat het is.
Femke_Tweety schreef:Mijn wat oudere buurvrouw die mij verkeerd begrijpt. En ik kreeg geen kans meer om het goed uit te leggen.
Ik weet nog steeds niet of ik nou moet hinniken van het lachen, janken om het misverstand of janken van het lachen...![]()
![]()
![]()
![]()
Ze belt op om te vragen hoe het gaat. Wat erg lief is, er speelt een hoop momenteel bij mij en iemand die even informeert, dat waardeer ik echt.
Ergens aan het eind van het gesprek zegt ze dat als er wat is, ik rustig mag bellen. Ook als het laat op de avond is, of midden in de nacht.
Ik antwoord dat ik mij wat later op de avond eigenlijk meestal prima vermaak, omdat ik dan spelletjes speel.
Ik hoor een wat stamelend vrij geschokt "Dat wil ik helemaal niet weten" en ze hangt ook vrijwel meteen op.
![]()
![]()
![]()
Ik heb haar een week of wat geleden verteld dat ik momenteel met een vrij internationaal gezelschap regelmatig online spellen speel. Blijkbaar had ik dat nog mooi vers in mijn geheugen. En mijn buurvrouw niet...
Whoops....
Niobe schreef:Femke_Tweety schreef:Mijn wat oudere buurvrouw die mij verkeerd begrijpt. En ik kreeg geen kans meer om het goed uit te leggen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Whoops....
Hahahahahahahaaahaaaa
_San87_ schreef:Steeph schreef:Huisgenoot die verrekt te communiceren of het internet te betalen, al 19 dagen en 2 herinneringen. Morgen nog niet betaald is geen internet meer voor haar.
Joh, nu al afsluiten. Is ze helemaal.
__Sannne schreef:Je kan toch gewoon het wachtwoord veranderen en haar pas het nieuwe wachtwoord vertellen als ze betaald heeft? Dat deden wij altijd toen ik nog in een studentenhuis woonde
Marije_1997 schreef:Vind het wel komisch dat iedereen hier een oordeel heeft. Even voor de duidelijkheid, mijn moeder pest me al m'n hele leven. Laatst was ik eem baby en van de zomer was ik een slet. Dus nee ik heb geen goed woord over m'n moeder.