Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:23

Femke _O- _O-

vikawiek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:24

Femke_Tweety schreef:
Mijn wat oudere buurvrouw die mij verkeerd begrijpt. En ik kreeg geen kans meer om het goed uit te leggen.

Ik weet nog steeds niet of ik nou moet hinniken van het lachen, janken om het misverstand of janken van het lachen... :') |( :') _/-\o_

Ze belt op om te vragen hoe het gaat. Wat erg lief is, er speelt een hoop momenteel bij mij en iemand die even informeert, dat waardeer ik echt.
Ergens aan het eind van het gesprek zegt ze dat als er wat is, ik rustig mag bellen. Ook als het laat op de avond is, of midden in de nacht.
Ik antwoord dat ik mij wat later op de avond eigenlijk meestal prima vermaak, omdat ik dan spelletjes speel.
Ik hoor een wat stamelend vrij geschokt "Dat wil ik helemaal niet weten" en ze hangt ook vrijwel meteen op.

Oh help. Hoe kom ik hier nou weer met goed fatsoen uit. := :wow: :oo _O-

Ik heb haar een week of wat geleden verteld dat ik momenteel met een vrij internationaal gezelschap regelmatig online spellen speel. Blijkbaar had ik dat nog mooi vers in mijn geheugen. En mijn buurvrouw niet...

Whoops....

_O- _O- _O-

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:25

Graag gedaan he _O-

Femke, ik ga stuk :')

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:27

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:34

Hahahaha, Femke. _O-
Misschien moet je haar maar een keer uitnodigen. :))

Ik heb vandaag echt een bijzonder ergernisloze dag. :') Komt vast door de vogeltjes die al de hele dag af en aan vliegen naar mijn provisorisch opgehangen zakje pinda's voor mijn slaapkamerraam. <3
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-01-21 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:36

Pablo wat is daar nou weer seksistisch aan. :')

Edit: bericht direct verwijderd blijkbaar.

Amandavd

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:48

Nog steeds de mediamarkt. Wat een waardeloos poedersuiker bedrijf is dat zeg.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:54

De korte lontjes van mensen deze tijden.
Echt doe een reality check

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:55

Dat ik niet meer vooruit te branden ben bah

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 16:56

Had vandaag een sollicitatiegesprek moeten hebben, maar bij nader onderzoek naar het bedrijf bleek het gewoon een soort pyramideconstructie te zijn. Echt, ik snap niet dat zulk soort mensen lekker slapen 's avonds. :roll:

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:02

Marije_1997 schreef:
M'n moeder, moet ik wat voor der meenemen, geef m'n pa het betaalverzoek (die regelt financiën) gaat dat wijf lopen zeiken wil bonnetjes blablabla. Als ik zeg is 26 euro, dan is dat toch zo? Verdien m'n eigen geld dus waarom zou ik het meer maken als dat het is.

Woww wat kan jij minderwaardig over anderen praten zeg en helemaal over je moeder :n

Ik neem ook altijd een bonnetje mee voor mijn moeder, ze wil het niet maar doe het wel.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:05

Femke_Tweety schreef:
Mijn wat oudere buurvrouw die mij verkeerd begrijpt. En ik kreeg geen kans meer om het goed uit te leggen.

Ik weet nog steeds niet of ik nou moet hinniken van het lachen, janken om het misverstand of janken van het lachen... :') |( :') _/-\o_

Ze belt op om te vragen hoe het gaat. Wat erg lief is, er speelt een hoop momenteel bij mij en iemand die even informeert, dat waardeer ik echt.
Ergens aan het eind van het gesprek zegt ze dat als er wat is, ik rustig mag bellen. Ook als het laat op de avond is, of midden in de nacht.
Ik antwoord dat ik mij wat later op de avond eigenlijk meestal prima vermaak, omdat ik dan spelletjes speel.
Ik hoor een wat stamelend vrij geschokt "Dat wil ik helemaal niet weten" en ze hangt ook vrijwel meteen op.

Ik heb haar een week of wat geleden verteld dat ik momenteel met een vrij internationaal gezelschap regelmatig online spellen speel. Blijkbaar had ik dat nog mooi vers in mijn geheugen. En mijn buurvrouw niet...

Whoops....

Hahahahahahahaaahaaaa _/-\o_

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:06

Niobe schreef:
Femke_Tweety schreef:

Whoops....

Hahahahahahahaaahaaaa _/-\o_

Kan je nagaan waar ze zelf aan denkt! _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:07

Dat ik ondanks dat de scholen dicht zijn elke donderdag nog heen moet voor een praktijkles....

Dacht mooi even benzine en parkeergeld te kunnen besparen deze maand maar wordt mij niet gegund :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:21

[***] _O- _O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:28

Stress en paniek omdat opeens alles door elkaar gaat en verkeerd breakdown in 3 , 2 , 1

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:28

Hilarisch, femke :') wat zou zij verstaan hebben dat ze zo reageerde vraag ik mij dan af _O-

miereneter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:34

Citaat:
Het is degene in de hoek boven.
Had de kooi hier nog niet schoongemaakt :') wou hem even bevrijden uit zijn postzegel hok.

<3

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:41

_San87_ schreef:
Steeph schreef:
Huisgenoot die verrekt te communiceren of het internet te betalen, al 19 dagen en 2 herinneringen. Morgen nog niet betaald is geen internet meer voor haar. -:(-

Joh, nu al afsluiten. Is ze helemaal.

Korte update, ik ben net thuis en alvast twee apparaten geblacklist (een Macbook Air en een Chromecast). Als vanavond mijn andere huisgenoot thuis is het eens even omdraaien en al onze MAC adressen whitelisten. Dan hoef ik geen kapriolen meer uit te halen en kunnen haar vrienden dit weekend ook niet op het internet }:)

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:42

Je kan toch gewoon het wachtwoord veranderen en haar pas het nieuwe wachtwoord vertellen als ze betaald heeft? Dat deden wij altijd toen ik nog in een studentenhuis woonde :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 17:58

Dat mijn hoofd nu niet meer logisch aan het nadenken is. Soms heb ik volgens mij ook een beetje autistische trekjes hoor. Alles gaat opeens helemaal door elkaar ( iets met examenstress) terwijl ik alleen nog maar een handtekening moet hebben voor 1 examen en nog een voor bewijs dat ik de examens echt gemaakt heb. Die kan ik vanavond nog ophalen.... Blijk een collega geruild te hebben als ik dat niet wist had ik een groot probleem....

Lijkt nu bijna opgelost te zijn maar de stress zit echt op level 100 ( en zoals altijd om niks)

michelle___

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:10

Mystique op Netflix.. :')
Lijkt wel een groep 8 musical.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:33

__Sannne schreef:
Je kan toch gewoon het wachtwoord veranderen en haar pas het nieuwe wachtwoord vertellen als ze betaald heeft? Dat deden wij altijd toen ik nog in een studentenhuis woonde :))

Dat zou kunnen, maar dan moet ik mijn andere huisgenoten het nieuwe wachtwoord doorgeven. En heel eerlijk gezegd is dit tussrn die husgenoot en mij, dus ik wil dat de rest daar zo min mogelijk last van heeft. (en op deze manier kan ze geen andere huisgenoten vragen om het nieuwe wachtwoord)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:40

Vind het wel komisch dat iedereen hier een oordeel heeft. Even voor de duidelijkheid, mijn moeder pest me al m'n hele leven. Laatst was ik eem baby en van de zomer was ik een slet. Dus nee ik heb geen goed woord over m'n moeder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-21 18:43

Marije_1997 schreef:
Vind het wel komisch dat iedereen hier een oordeel heeft. Even voor de duidelijkheid, mijn moeder pest me al m'n hele leven. Laatst was ik eem baby en van de zomer was ik een slet. Dus nee ik heb geen goed woord over m'n moeder.

En je voelt je er beter door dat je dit gewoon even op het internet gooit waar werkelijk alles en iedereen kan lezen hoe je praat/denkt? :?

Vind je het raar dat mensen dan zulke opmerkingen posten? :+