Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Koekie73 schreef:@astorga ik heb al een keer een gastroscopie overleefd zonder roesje (eens maar nooit weer) dus dit overleef ik vast ookToch is het wel geruststellend om even te horen dat het vervelend is, maar wel te doen. Dankjewel
![]()
Dan maar duimen dat het geen Corona is want als alleenstaande moeder met 2 kids met autisme weet ik nog even niet hoe ik 2 weken volledige quarantaine ga doen. Maar goed, dat is voor nu op de zaken vooruit lopen.
Pandora2 schreef:Morgen hier in België vervroegd terug Veiligheidsraad door de sterk stijgende cijfers.
Misschien worden er weer wat versoepelingen ingetrokken...
lenaa_tje schreef:Pandora2 schreef:Morgen hier in België vervroegd terug Veiligheidsraad door de sterk stijgende cijfers.
Misschien worden er weer wat versoepelingen ingetrokken...
Ik ben benieuwd. Voor mij voelen sommige versoepelingen (zoals jullie bubbels) al best vroeg als je zag waar jullie vandaan kwamen.
Jullie mochten van begin juli al met Max. 10 mensen aan een tafel in de horeca zitten terwijl dat hier nog ondenkbaar was en jullie van veel strenger kwamen.
tokedri schreef:Wistaire schreef:Hier al sinds eind April keelklachten... tijdje terug negatief getest op Corona. Nu weer een afspraak gemaakt met de huisarts voor aankomende week, maak me wel zorgen dat het nog steeds niet over is
Een negatieve test zegt niet zo veel zegt mijn huisarts en de arts op de coronapoli
lenaa_tje schreef:Hier wilde we toch naar Frankrijk met de tent maar we gaan het toch niet doen. Willen we ook echt lekker weer zit je flink lang in de auto en we willen juist binnen een dag weer thuis zijn. (Wij komen uit noord Nederland en zijn dus in Nederland al minimaal 3 uur onderweg)
Het voelt niet juist maar ik was er wel verdrietig om ..
En ik snap dat een virus zich niet laten tegenhouden door zomervakantie maar dat is nu eenmaal mijn vakantie.
pien_2010 schreef:lenaa_tje schreef:Hier wilde we toch naar Frankrijk met de tent maar we gaan het toch niet doen. Willen we ook echt lekker weer zit je flink lang in de auto en we willen juist binnen een dag weer thuis zijn. (Wij komen uit noord Nederland en zijn dus in Nederland al minimaal 3 uur onderweg)
Het voelt niet juist maar ik was er wel verdrietig om ..
En ik snap dat een virus zich niet laten tegenhouden door zomervakantie maar dat is nu eenmaal mijn vakantie.
Dat is jammer. Tegen mijn gasten vertel ik, dat ze het beste voorbij Orleans kunnen rijden voor de 1ste stop. Mondkapjes op, geen apparaten gebruiken om handen mee droog te laten blazen en voordat ze in de auto stappen na handen goed wassen/ drogen met eigen handdoek, hun handen en die van de kinderen goed desinfecteren. In Noord Frankrijk zijn nl de besmettingen hoger. Als je dan rijdt naar de Limousin dan kom je in een gebied waar de besmettingen vergelijkbaar zijn met Groningen in NL. Amper of niet dus nog steeds op dit moment. En als je dan de voorzorgsmaatregelen neemt kun je veilig op vakantie. Het is even het doorkruisen van België en Noord Frankrijk waar je voorzichtig mee moet zijn als je naar de WC gaat.
Echwel schreef:Nee, zou ik net als jij moeten uitzoeken. Ik hou alleen bij want voor ons en mijn toeristen belangrijk is, reden ook dat ik in dit topic zit zodat ik alle nieuwtjes en ontwikkelingen wat kan volgen. Tot nu toe lukt dat aardig want TV brengt mij meestal oud nieuws.nee moet dus naar Geneve en misschien dat jij iets meer weet, vandaar.